Przetargi.pl
Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Zahutyniu

GMINA ZAGÓRZ ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ZAGÓRZ
    ul. 3 Maja 2
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    REGON: 370440778
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Zahutyniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla Zamawiającego objętych inwestycją pn. „Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Zahutyniu”. Zadanie dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 90 % wartości inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 10 % wartości inwestycji. Wykonawca zobowiązany będzie do finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę środków z promesy na zasadach w niej opisanych. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym, niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego. Kopia promesy, o której mowa powyżej stanowi załącznik do projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Wykonanie robót wykończeniowych w nowopowstałej części budynku, w tym między innymi:a) wykonanie elewacji, b) tynkowanie i malowanie ścian, c) wykonanie okładzin posadzkowych, d) wykonanie wszystkich niezbędnych instalacji, e) biały montaż, f) wykonanie robót porządkowych.2) roboty modernizacyjne sali głównej Wiejskiego Domu Kultury, w tym między innymi:a) modernizację wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych,b) modernizację ścian i sufitu, c) wymianę okładziny posadzkowej, d) wymianę parapetów, e) wymianę grzejników, f) wymianę stolarki drzwiowej, g) wykonanie klimatyzacji wraz z instalacją, 3) modernizację ciągu wentylacyjnego wraz z wymianą okapu kuchennego, 4) prace wykończeniowe związane z pomieszczeniem należącym do Ochotniczej Straży Pożarnej w Zahutyniu (garaż-remiza).Nowopowstała część budynku została zakończona na etapie stanu surowego zamkniętego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji pozostałego zakresu robót budowlanych.Wykonany dotychczas zakres obejmuje: - fundamenty,- ściany zewnętrzne oraz wewnętrzne ściany działowe,- stropy,- konstrukcja dachowa wraz z pokryciem,- stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna,- podsypki wraz z chudym betonem,- elewacja na ścianie szczytowej wraz z podbitką,- część kanalizacji sanitarnej w piwnicach wraz z studzienkami, rurociągiem tłocznym oraz wpięciem do istniejącej instalacji sanitarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej jednolicie załącznik Nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. I Oddział Sanok, nr rachunku: 47 1240 2340 1111 0010 4389 6489 z dopiskiem "Wadium – PZP.271.30.2022".UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Zagórz7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli:Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedną robotę budowlaną, która obejmowała przebudowę lub budowę lub remont budynku - o łącznej wartości robót co najmniej 100 000,00 zł/brutto każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach