Przetargi.pl
Modernizacja wiaduktu 07 w ciągu ulicy 1 Maja w Tczewie (2846G)

Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie
    ul. Armii Krajowej 84 84
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wiaduktu 07 w ciągu ulicy 1 Maja w Tczewie (2846G)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji wiaduktu 07 w ciągu ulicy 1 Maja w Tczewie zgodnie z załączoną dokumentacją projektową w skład której wchodzą projekt budowlany i wykonawczy, przedmiar robót (pomocniczo) oraz specyfikacje techniczne wykonania robót. 5.2. Charakterystyka robót Modernizacja obiektu polega m. in. na: - rozbiórce nawierzchni bitumicznej i izolacji poziomej, - pogrubienie płyty pomostu, - wykonanie nowych kap chodnikowych, - wykonanie nowych płyt przejściowych, - wklejenie sączków, - wykonanie drenażu, - wykonanie nowej izolacji i nawierzchni bitumicznej. Szczegółowy opis zakresu prac zawarty jest w pkt 4 projektu. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania całości zadania w terminie określonym w pkt 6 SIWZ z zaleceniem jak najszybszego zakończenia robót związanych z nawierzchnią drogi. Wykonawca musi przewidzieć znaczne zwiększenie natężenia ruchu na obiekcie w roku 2010 z uwagi na planowaną przebudowę wiaduktu w ciągu ul. Wojska Polskiego w Tczewie polegającą na jego wymianie (całkowite zamknięcie ruchu ul. Wojska Polskiego). UWAGA! Po zawarciu przedmiotowej umowy Wykonawca jest zobowiązany do skontaktowania się z uprawnionymi przedstawicielami Exatel SA w celu ustalenia szczegółowego harmonogramu robót - w trakcie prowadzonych robót Wykonawca jest zobowiązany umożliwić pracownikom wskazanym przez Exatel SA wymianę linii światłowodowej OTK DT 0212 na obiekcie (na koszt Exatel SA - zgodnie z pismem z dnia 15 lipca 2009 r.), natomiast Exatel SA jest zobowiązany do sprawnego i terminowego wykonania swojego zakresu robót. Szczegółowe zasady i harmonogram prowadzonych robót musi zostać ustalony między Wykonawcą a Exatel SA. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji. Roboty należy prowadzić z zastosowaniem wydłużonego dnia pracy lub w systemie dwuzmianowym. W ofercie należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 5.3. Płatności Cena ofertowa zaproponowana przez Wykonawcę w postępowaniu przetargowym jest ceną ryczałtową - nie może ulec zmianie. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu określonego w niniejszej specyfikacji, niezależnie od tego, czy wynikają wprost z dokumentacji projektowej. Na podstawie posiadanego doświadczenia Wykonawca powinien w cenę ryczałtową wkalkulować ewentualne ryzyko zmiany zakresu robót. Zamawiający przewiduje płatność częściową w roku 2009 do wysokości 1.300.000 zł brutto (słownie: jeden milion trzysta tysięcy zł). Odbiór częściowy robót należy wykonać w terminie do 30 listopada 2009 r. Wartość płatności częściowej zostanie określona na podstawie wykonanego zakresu robót (harmonogram rzeczowo-finansowy). Wartość wykonanych robót przekraczająca kwotę 1.300.000 zł brutto będzie podlegała zapłacie w roku 2010 po całkowitym zakończeniu inwestycji. Płatności zrealizowane będą przelewem w terminie 30 dni licząc od dnia doręczenia faktury (częściowej lub końcowej) wraz z niezbędnymi protokołami odbioru. 5.4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 5.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 5.6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. 11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Millennium nr 20 1160 2202 0000 0000 6884 9298); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 11.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 11.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium może nastąpić w sytuacjach i na warunkach określonych szczegółowo w art. 46 Pzp. 11.5. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 7.2 Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 7.2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi złożyć oświadczenie, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w treści oferty). 7.2.2 Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1. osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na tą funkcję posiada wymagane prawem uprawnienia. 7.2.3 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie drogowego obiektu mostowego o wartości nie mniejszej niż 3 mln PLN każde (wraz z referencjami). 7.3 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 niniejszej specyfikacji muszą spełniać łącznie. 7.4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 specyfikacji, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 8.1.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (art. 24 Pzp) - formularz nr 2. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. specyfikacji Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 8.2.1. Oświadczenie, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w treści oferty). 8.2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią formularza 3 (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. specyfikacji. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 8.2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią formularza 4 Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania - roboty zostały wykonane należycie. 8.3. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone przez każdego Wykonawcę; b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach