Zakłady Chemicze "Police" S.A. - (Dział Umów) ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Kuźnicka 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091317 21 64 , fax. 091 3174646
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakłady Chemicze "Police" S.A. - (Dział Umów)
ul. Kuźnicka 1 1
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 091317 21 64, fax. 091 3174646
REGON: 81082227000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja węzła załadunku autocystern suszonym siarczanem żelaza II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Modernizację węzła załadunku autocystern suszonym siarczanem żelaza II, 2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8.000 zł (osiem tysięcy złotych). Szczegłówe zasady wnoszenia wadium i jego wzrot określne są w rozdziale 14, pkt. 2 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawca ustanowi na rzecz Zamawiającego zabezpieczenie nalezytego wykonania umowy w następujący sposób: - Dostarczy w terminie 14 dni od dnia obustronnego podpisania umowy kaucję gwarancyjną lub gwarancję bankową (ubezpieczeniową) bezwarunkowo i nieodwołalnie płatną na pierwsze żądanie, w wysokości 10% (dziesięć procent) wartości umowy, ważną do 30. dnia od umownej daty zakończenia prac. II. Wykonawca ustanowi na rzecz Zamawiającego zabezpieczenie należytego wykonania umowy (w okresie gwarancji i rękojmi) w następujący sposób: - Dostarczy w terminie 7 dni od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego kaucję gwarancyjną lub gwarancję bankową (ubezpieczeniową) bezwarunkowo i nieodwołalnie płatną na pierwsze żądanie, w wysokości 10% (dziesięć procent) wartości umowy, ważną do dnia upływu okresu gwarancji i rękojmi, o którym mowa w Rozdziale 9 pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. III. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają wdrożony system jakości nadzorowany przez jednostkę kompetentną, 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem, 3) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych, 7) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat należycie wykonali co najmniej trzy zamówienia obejmujące prace o charakterze, wartości i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, 8) po zapoznaniu się z warunkami zamówienia zaakceptują je bez zastrzeżeń. Ponadto, warunkiem koniecznym udziału w postępowaniu jest odbycie przez Oferenta wizji lokalnej w miejscu prowadzenia prac, potwierdzonej obustronnie podpisaną notatką stanowiącą Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić z Koordynatorem zadania wskazanym w Rozdziale 7 pkt 1 SIWZ. IV. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia i utrzymania przez cały okres prowadzenia prac odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji przedmiotowych prac.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferent zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym i formie określonej w Rozdziale 14 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy zgodny z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3) notatkę z odbycia wizji lokalnej, o której mowa w Rozdziale 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację banku prowadzącego rachunek Oferenta potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) kopię decyzji właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej NIP oraz oświadczenie Oferenta w przedmiocie obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT, 7) oświadczenie o kwalifikacjach zawodowych kadry kierowniczej przewidzianej do wykonywania przedmiotowych prac, 8) wymagane prawem zezwolenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia lub oświadczenie o braku konieczności posiadania takich zezwoleń, 9) listę referencyjną wykonanych w przeszłości prac tożsamych z przedmiotem zamówienia oraz referencje dotyczące tych prac, 10) listę podwykonawców oraz wyszczególnienie prac, które będą wykonywane przez poszczególnych podwykonawców, o treści zgodnej z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 11) referencje udzielone podwykonawcom dotyczące planowanych do wykonania przez nich prac, 12) pisemne oświadczenie Oferenta o wypełnianiu formalnych warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, 13) pisemne oświadczenie Oferenta o pokrewieństwie i powinowactwie, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 6 do SIWZ, 14) pisemne oświadczenie Oferenta o akceptacji klauzuli poufności, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, 15) dokumenty potwierdzające posiadanie wdrożonego systemu jakości nadzorowanego przez jednostkę kompetentną do SIWZ, 16) potwierdzenie wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BRAK
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną