Przetargi.pl
Modernizacja wewnętrznej sieci elektrycznej Urzędu (przełączenie zasilania lokalnych urządzeń klimatyzacyjnych do nowo projektowanych pionów elektrycznych)

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wewnętrznej sieci elektrycznej Urzędu (przełączenie zasilania lokalnych urządzeń klimatyzacyjnych do nowo projektowanych pionów elektrycznych)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Modernizację wewnętrznej sieci elektrycznej Urzędu obejmującą przełączenie zasilania lokalnych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych do dedykowanych pionów elektrycznych zgodnie z dokumentacją projektową. 2) W przypadku wykonania robót budowlanych (np. przekuć, przewiertów, montaży elementów itp.) Wykonawca przywróci pomieszczenia i ciągi komunikacyjne w zakresie prowadzonych robót do stanu pierwotnego. 3) Wykonanie pomiarów elektrycznych modernizowanej sieci oraz załączenie protokołów z tych pomiarów do dokumentacji powykonawczej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia przed przystąpieniem Wykonawcy do prac z ich wykorzystaniem. Wykonawca wystąpi do Zamawiającego o akceptację na druku stanowiącym załącznik nr 8 do umowy. UWAGA! Z zakresu realizacji dokumentacji projektowej należy wykluczyć w całości przy realizacji urządzenie zlokalizowane w pomieszczeniu nr 148 obsługujące pomieszczenie 147 o którym mowa w dokumentacji projektowej w szczególności: - str.7 III-etap – układ wentylacji NW1 pole odpływowe nr 5:7; - str. 7 Z tablicy 1TPJ zasilane są: … - istniejącego układu wentylacji pom. Nr 148 - str. 12 Lp. 38, 39, 40; - Rys. nr E-11 w zakresie wentylacji pom. Nr 148 id. Wewnętrzne istniej. (7, 8, 9) (1J/7, 1J/8, 1J/9). W przypadku innych nie wskazanych powyżej zapisów w opisie przedmiotu zamówienia dotyczących urządzenia j.w. należy je w całości pominąć. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga wykonania prac jak w § 3 ust. 2 pkt 11 wzoru umowy. 3. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego. 4. Zamawiający nie udostępni Wykonawcy zaplecza socjalnego. Zamawiający nie dysponuje terenem na potrzeby zorganizowania przez Wykonawcę zaplecza budowy. 5. Zamawiający zezwoli na ustawienie kontenera na gruz budowlany w uzgodnionym miejscu pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę szczelnego okrycia kontenera. 6. Ze względu na odnowione elewacje zewnętrzne budynku Urzędu Zamawiający nie dopuszcza stosowania zsypu na gruz budowlany. 3. ZESTAWIENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 1. Projekt wykonawczy - branża elektryczna. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznych. 3. Przedmiary robót. UWAGA! Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Oznacza to, ze wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i zamawiającego. Wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany termin gwarancji musi być równy z oferowanym terminem rękojmi), Wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany termin rękojmi musi być równy z oferowanym terminem gwarancji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach