Przetargi.pl
MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEGO SYSTEMU ALARMOWEGO KLASY S-4 nr 31/PN/2009

Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 51-150 Wrocław, ul. Czajkowskiego 109
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7658555 , fax. 071 7658425
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
    ul. Czajkowskiego 109 109
    51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7658555, fax. 071 7658425
    REGON: 93038806200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEGO SYSTEMU ALARMOWEGO KLASY S-4 nr 31/PN/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wewnętrznego systemu alarmowego klasy SA-4 w budynkach nr 44, 45, 46 oraz zdublowania optycznej sygnalizacji stanów centrali alarmowej znajdującej się w budynku nr 105 za pomocą zestawu komputerowego z monitorem w wartowni (bud. nr 8) kompleksu 2845 przy ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu oraz serwis zmodernizowanego systemu w okresie objętym gwarancją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453122009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2. Wykonawcy nie spełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 Ustawy Pzp). 3. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjały technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 4.1. Dysponować do wykonania niniejszego zamówienia następującymi osobami, właściwymi do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia: 4.1.1. Kierownik budowy - ma posiadać następujące kwalifikacje: doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy w wymiarze 3 lat, poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli POUFNE - liczba osób 1; 4.1.2. Instalatorów posiadających poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli POUFNE, świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4, licencje zabezpieczenia technicznego I stopnia, w ilości gwarantującej wykonanie instalacji min. 2 osoby, 4.1.3. Projektanta posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli POUFNE, świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 licencje zabezpieczenia technicznego II stopnia, w ilości 1 osoby, 4.1.4. Pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służby Ochrony Państwa. 5. Udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwóch wykonanych robót, których przedmiotem był montaż systemów alarmowych minimum klasy SA-4, o wartości nie mniejszej niż 40 tys. każda. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 6. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 8. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców, wymienionych w rozdziale VIII i IX siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. - załącznik 1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 1.2 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 2 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.3 Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 3 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.4 Aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia - załącznik 4, 1.5 Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca posiada kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych /ochrony/ obiektów wojskowych - załącznik 5, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu zrealizowanych przedsięwzięć obrazujących doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum dwóch robót budowlanych, których przedmiotem był montaż systemów alarmowych minimum klasy SA-4, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym objętych zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż 40 tys. każda, Z podaniem opisu zakresu wykonywanych prac, ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencji od inwestora. Wykaz musi zawierać, co najmniej po 2 realizacje spełniające warunki określone powyżej, jednak nie więcej niż 15 przykładów wykonanych robót. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO - załącznik 6 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 3. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien zawierać minimum osoby określone w rozdz. VII pkt. 4 ust. 1. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia oraz że spełniają warunki określone w siwz. - załącznik 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach