Przetargi.pl
Modernizacja wentylacji, wymiana okien w ramach zadania pn. „PSP nr 5 z OI - modernizacja wentylacji, wymiana okien oraz przebudowa zaplecza szatniowo-sanitarnego w bloku sportowym”

Miasto Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 44 38 702 , fax. 77 44 58 326
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
    Rynek-Ratusz -
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 44 38 702, fax. 77 44 58 326
    REGON: 53141266800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wentylacji, wymiana okien w ramach zadania pn. „PSP nr 5 z OI - modernizacja wentylacji, wymiana okien oraz przebudowa zaplecza szatniowo-sanitarnego w bloku sportowym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: wykonanie wentylacji basenu z wymianą centrali wentylacyjnej i okien, wymianą wentylatorów promieniowych na centralę wentylacyjną dla sali gimnastycznej, podłączenie istniejącej centrali wentylacyjnej do przewodu nawiewnego i wywiewnego zaplecza sali gimnastycznej. Roboty rozbiórkowe w zakresie: • Wykonanie otworu technologicznego umożliwiającego transport urządzeń do wewnątrz budynku, a następnie zamurowanie wykonanego otworu i doprowadzenie do stanu pierwotnego. • Wykonanie otworów umożliwiających montaż nowych ciągów wentylacyjnych. • Demontaż okien wzdłuż niecki basenu. • Demontaż istniejących grzejników ściennych zlokalizowanych na hali basenu oraz instalacji grzewczej prowadzonej w podbaseniu. • Wykonanie otworu w ścianie zewnętrznej pod projektowaną wyrzutnię powietrza. • Demontaż istniejącej centrali wentylacyjnej dla basenu. • Demontaż istniejących ciągów wentylacyjnych wraz z ich utylizacją (z wyj. już wymienionych ciągów wentylacyjnych N49-N71 i W12-W30). • Demontaż wentylatorów promieniowych obsługujących salę gimnastyczną oraz centralę wentylacyjną obsługującej basen. • Demontaż nagrzewnicy kanałowej wraz z rurociągami i zaworami. • Demontaż czerpni ściennej. • Skucie istniejących fundamentów pod wentylatorami promieniowymi. • Przeróbka instalacji cieplnej w miejscach kolizji z projektowaną instalacją mechaniczną. • Wykucie z muru stolarki okiennej. • Poszerzenie otworów pod czerpnię powietrza. • Rozebranie ścian drewnianych z płyt wiórowo-cementowych w korytarzu oraz w podbaseniu. • Wywiezienie i utylizacja gruzu oraz materiałów budowlanych po pracach rozbiórkowych. Roboty budowlane w zakresie: • Montaż okien witrynowych 3-szybowych o współczynniku przenikania ciepła 0,8 W/m2K z wymianą parapetów. • Montaż central wentylacyjnych z pełną automatyką sygnalizacyjno-alarmową dla wentylacji basenu i sali gimnastycznej. • Montaż kanałów i kształtek wentylacyjnych z blachy ocynkowanej zaizolowane samoprzylepną wełną mineralną w płaszczu aluminiowym gr. 20 i 50 mm. • Podłączenie istniejącej centrali wentylacyjnej do przewodów wentylacyjnych zaplecza sali gimnastycznej. • Montaż aluminiowej szyny nawiewnej pod oknami oraz kratek wentylacyjnych. • Montaż kratek wentylacyjnych na istniejących przewodach w pomieszczeniach szatni i natryskach sali gimnastycznej. • Montaż wyrzutni dachowej na przewodzie wywiewnym z basenu. • Montaż czerpni ściennej w kolorze elewacji 2000x2000mm. • Wymurowanie komina na istniejącej wyrzutni powietrza z sali gimnastycznej i zaplecza sportowego. • Doprowadzenie czynnika grzewczego i podłączenie nagrzewnic do istniejących instalacji. • Montaż na przejściach głównych ciągów wentylacyjnych z maszynowni klap pożarowych z siłownikami z możliwością podłączenia do SAP. • Montaż na przewodach nawiewnych D125mmm na widownię klap pożarowych z siłownikami z możliwością podłączenia do SAP. • Wykonanie instalacji elektrycznej (zasilania wentylatorów, tablic rozdzielczych, instalacji uziemiającej i sterowania wraz z programowaniem sterownika automatyki central wentylacyjnych, okablowanie klap ppoż.). • Wykonanie robót murowych z cegły ceramicznej i bloczków betonowych. • Tynkowanie. • Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, zadziałania zabezpieczeń oraz skuteczności izolacji przewodów. • Uruchomienie, regulacja i badanie skuteczności działania wentylacji i zadziałania klap pożarowych. • W okresie gwarancji Wykonawca przeprowadzi co najmniej raz w roku przeglądy okresowe zamontowanych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 12 000 zł 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330 w Banku Millenium. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaleca się aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą. 5) Poręczenie lub gwarancja powinny zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 6) Beneficjentem gwarancji jest Miasto Opole, Rynek – Ratusz, 45-015 Opole. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie (pkt. III.3) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału dotyczące tych podmiotów/zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału. W przypadku wykazania doświadczenia lub zdolności zawodowej, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia lub zdolności zawodowej wystawione przez podmiot udostępniający. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika, pełnomocnictwo obowiązkowe w przypadku konsorcjum. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach