Przetargi.pl
Modernizacja wentylacji kuchni Miejskiego Żłobka w Siedlcach przy ul. Batorego 2

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2012-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wentylacji kuchni Miejskiego Żłobka w Siedlcach przy ul. Batorego 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja wentylacji kuchni Miejskiego Żłobka w Siedlcach przy ul. Batorego 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA 1.Roboty demontażowe i montażowe a) całkowity demontaż istniejącej wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wykonanej z blachy stalowej ocynkowanej w obudowie z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu, łącznie z wentylatorami dachowymi oraz ściennymi, za wyjątkiem okapu kuchennego z fragmentem kanału wykonanego z blachy wysokowęglowej, b) ściany i stropy w miejscach podemontażowych wyszpachlować i pomalować z doborem kolorystyki do istniejącej ( korzystać z komputerowego doboru koloru), c) montaż nowej centrali wentylacyjnej jej zasilania w czynnik grzewczy, montaż automatyki sterującej dla centrali i wentylatorów, d) montaż kanałów wentylacyjnych, stelażu montażowego ,wykończenia płytą G/K, oraz malowanie, e) montaż grzejnika c.o. w pomieszczeniu wentylatorni. 2. Roboty demontażowe i montażowe instalacji elektrycznej a)demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych i czujnika ruchu, b)demontaż istniejącej instalacji zasilania wentylacji, c)wykonanie zasilania nowej instalacji wentylacji mechanicznej. II . Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1.Wykonawca powinien: a)zapewnić szczególne warunki bezpieczeństwa przy realizacji robót określone w opisie technicznym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych b)zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej, c)prowadzić dokumentację budowy (dziennik robót), d) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, e)uzyskać protokoły prób i badań wymaganych w odrębnych przepisach, 2. Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie. 3. Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. 4. Wykonanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego. - Roboty należy wykonać w okresie od 01.08.2012 r. do 27.08.2012 r. Uwaga: szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (dokumentacja budowlana, sanitarna i elektryczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej) będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załącznik dodatkowy, pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 01.06.2012r. do godz. 9.45 wnieść wadium w wysokości: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych). Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach, ul. Sokołowska 56 nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Modernizacja wentylacji kuchni Miejskiego Żłobka w Siedlcach przy ul. Batorego 2 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach