Przetargi.pl
Modernizacja wejścia i schodów zewnętrznych ZSP w Bydlinie

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32310 Klucze, ul. Partyzantów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1
    32310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
    REGON: 53776300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wejścia i schodów zewnętrznych ZSP w Bydlinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja wejścia i schodów zewnętrznych ZSP w Bydlinie. Zakres robót obejmuje: 1. Schody: - Demontaż balustrad schodowych i balkonowych oraz konstrukcji schodów i świetlików stalowych oraz montaż balustrady z demontażu z podwyższeniem do wys. 1,10m. – 26,14 m - Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi o grubości 10 cm metodą lekką - mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących z przygotowaniem podłoża i wykonaniem wyprawy elewacyjnej. – 25,00 szt. - Wykonanie okładziny schodów z płytek granitowych z przygotowaniem podłoża. – 14,00 m2 2. Drenaż budynku: - Wykonanie podsypki filtracyjnej ze żwiru.- 1,92 m3 - Wykonanie drenażu rurowego. – 25,00 m - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej – 9,60 m2 - Wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z rur kielichowych z PVC o średnicy nominalnej 150 mm. – 15,00 m - Wykonanie przykanalików z rur z PVC kielichowych o średnicy nominalnej 150 mm - 4,50 m - Czyszczenie drutem rurociągów drenarskich. - 12,00 m 3. Podest wejściowy: - Wyburzenie podestu wejściowego. – 1,2 m3 - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego. Warstwa dolna o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm. - 12,00 m2 - Wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej. – 8,00 m - Wykonanie zagęszczonej podsypki piaskowej. – 8,00 m2 - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo- piaskowej. – 8,00 m2 - Obsadzenie ram, wycieraczek i wsypów stalowych o powierzchni ponad 1,0-2,0 m2. – 1 szt. 4. Roboty inne: - Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi o grubości 10cm – 3,00 m2 - Malowanie tynków zewnętrznych gładkich farbą silikonową. – 3,00 m2 - Miejscowe szpachlowanie elewacji i malowanie farbą elewacyjną egalizacyjną – 120,00 m2 - Wykonanie różnych obróbek z blachy ocynkowanej grubości 0,50 mm przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm. – 0,99 m2 - Montaż rynien dachowych z PCV półokrągłych o sr. 10,0cm. – 9,00 m - Montaż rur spustowych z PCV sr.50 mm. – 3,00 m - Dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, ścianek i szafek– 4,80 m2 - Wymiana istniejących okien i drzwi z PCV na nowe o współczynniku przenikania ciepła min 1,10 W/(m2K) dla okien i min 1,30 W/(m2K) dla drzwi zewnętrznych. - 10,632 m2 Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarach robót, kosztorysach nakładczych będącymi załącznikami do SIWZ. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do obiektu, w którym ma być realizowana inwestycja, w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej w skrócie „SIWZ”. Szczegółowy zakres robót: Szczegółowy zakres robót został określony w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz załącznikach do SIWZ (przedmiary robót, kosztorys nakładczy). Wyżej wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.gmina-klucze.pl – link BIP – Przetargi, a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze pok. Nr 305. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: - Przedmiar robót załącznik ido SIWZ nr 5:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. pkt. 1 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem. b) Pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach