Przetargi.pl
Modernizacja wejścia do budynku i szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 33 przy ul. Łagodnej 26 oraz 4 sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 33 przy ul. Straconki 25 w Bielsku-Białej

Szkoła Podstawowa nr 33 im. Kornela Makuszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Łagodna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 814 50 46, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 33 im. Kornela Makuszyńskiego
    Łagodna 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 814 50 46, , fax. -
    REGON: 70576122000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp33.eduportal.bielsko.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wejścia do budynku i szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 33 przy ul. Łagodnej 26 oraz 4 sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 33 przy ul. Straconki 25 w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wejścia do budynku i szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 33 przy ul. Łagodnej 26 oraz 4 sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 33 przy ul. Straconki 25 w Bielsku-Białej, obejmująca w szczególności: a) roboty przygotowawcze, b) roboty rozbiórkowe, c) roboty związane z wykonaniem zadaszenia nad wejściem głównym, d) roboty związane z wymianą oświetlenia, e) roboty wykończeniowe, f) wywóz i składowanie odpadów (m.in. gruzu, śmieci itp.), a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy (w oryginale), sporządzony w oparciu o przedmiar robót (stanowiący załącznik nr 6 do siwz), zawierający co najmniej: opis pozycji, ilość robót wraz z jednostką, cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, wartość pozycji oraz cenę ogółem, sporządzone w oparciu o niniejszą SIWZ wraz z załącznikami obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk). Ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych (netto) mają zawierać robociznę, materiał z kosztami zakupu, sprzęt, koszty pośrednie i zysk. oraz: 3. Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt 8 ppkt 9 nin. SIWZ stanowiące Załącznik nr 1a do nin. SIWZ – będzie ono stanowiło załącznik do oferty. 4. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) – jeżeli dotyczy. 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy – jeżeli dotyczy. 6. Dokumenty (w oryginale bądź potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii, w języku polskim) opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych (np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, inne dokumenty) podanych w tabeli Wykaz materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych na formularzu Oferta stanowiącym Załącznik nr 1.1 do nin. SIWZ, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane materiały, urządzenia i rozwiązania spełniają wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w nin. SIWZ wraz z załącznikami, zgodnie z Częścią III pkt 3 nin. SIWZ – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych, będą one stanowy załączniki do oferty – jeżeli dotyczy. 7. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 8. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach