Przetargi.pl
Modernizacja wejść do budynku Przychodni Samodzielnego Publicznego Zespołu Lecznictwa Otwartego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Szpunara 20

Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Szponara 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2782824 , fax. 012 2782824
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego
    ul. Szponara 20 20
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2782824, fax. 012 2782824
    REGON: 35067468700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wejść do budynku Przychodni Samodzielnego Publicznego Zespołu Lecznictwa Otwartego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Szpunara 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót mających na celu bezpieczne wejście po schodach do budynku, zabezpieczenie wchodzących ludzi przed opadami atmosferycznymi i ujednolicenie elewacji frontowej. Przewidywany zakres robót: - zerwanie posadzki z masy lastrico, - demontaż balustrad schodowych, - roboty rozbiórkowe obróbek blacharskich na obecnym zadaszeniu, - skucie wypustu betonowego dolnego na płaszczyźnie czołowej zadaszenia istniejącego -betonowego, - skucie żelbetowego daszku ochronnego na nieczynnym wejściem, - rozebranie okładziny kamiennej na murku pochylni do Pogotowia, - wykonanie podpór pod przedłużoną konstrukcję daszków z rur o średnicy 150mm ze stali nierdzewnej, - wykonanie konstrukcji drewnianej przedłużającej daszki nad wejściami, - wykonanie więźby dachowej drewnianej, - montaż płyt OSB i ze styropianu do konstrukcji drewnianej, - ułożenie siatki tynkarskiej, kleju i zaimpregnowanie powierzchni, - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy płaskiej w kolorze jak pokrycie, - montaż rynien i rur spustowych PCV w kolorze brązowym, - podłączenie rur spustowych do kanalizacji - wykonanie pokrycia daszków z blachy trapezowej w kolorze niebieskim, - ułożenie wyprawy elewacyjnej, - licowanie schodów i podestów płytkami antypślizgowymi na kleju, - licowanie murku okładziną kamienną, - wykonanie cienkowarstwowego tynku dekoracyjnego na powierzchniach bocznych schodów i pochylni, - montaż balustrad ze stali nierdzewnej, - montaż uchwytów do flag, - malowanie balustrad przy pochylniach z uprzednim miniowaniem, - demontaż i montaż szyldów z neonami wraz z robotami elektrycznymi, - naprawa elewacji w miejscu odciętego daszku, - wywóz gruzu z robót rozbiórkowych. Szczegółowy opis zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych, dokumenty te stanowią integralną część niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452628009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Spełnia/nie spełnia 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnia/nie spełnia 3. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnia/nie spełnia Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3.Wykaz wykonanych co najmniej 4 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,( o wartości nie mniejszej niż 40 000.00 zł) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 4.Wykaz osób, które będą realizować zamówienie 5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 6.Oświadczenie z art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzlo.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach