Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
- Data zamieszczenia: 2017-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
REGON: 000526423 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja w budynku Zespołu Szkół Publicznych Nr 3 w Wadowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Modernizacja w budynku Zespołu Szkół Publicznych Nr 3 w Wadowicach”, w ramach którego Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian budowlanych obejmujących część budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 3 w Wadowicach wraz z instalacjami wewnętrznymi w zakresie: a) spełnienia wymagań techniczno-budowlanych oraz wymagań określonych w przepisach dotyczących ochrony przeciwpożarowej dla budynku zgodnie z uzgodnieniem z właściwym miejscowo Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej (dostosowanie budynku do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz do poszczególnych wytycznych zawartych w postanowieniach KWPSP w Krakowie), m.in. do: - zapewnienia prawidłowego wydzielenia stref pożarowych (oddzielenie budynku szkolnego od budynku sali gimnastycznej oraz oddzielenia poddaszy nieużytkowych i piwnic); - zapewnienia prawidłowej ewakuacji poprzez wydzielenie pożarowe istniejącej klatki schodowej i wyposażenie jej w system oddymiania grawitacyjnego; b) instalacji wewnętrznych: - zmiany w instalacji hydrantowej wewnętrznej budynku, montaż skrzynek DN25 z wężem półsztywnym 30m zgodnie z projektem branżowym; - remont i zmiany w instalacji elektrycznej w budynku dotyczącej wydzielanej klatki schodowej; - wyposażenie sal szkolnych i biblioteki w czujki autonomiczne zgodnie z wymogami postanowienie KW PSP. Zakres prac obejmuje m.in.: a) wykonanie zabezpieczenia istniejącej klatki schodowej zlokalizowanej po stronie północnej budynku na pełnej wysokości szkoły poprzez: - wydzielenie jej pożarowo ścianami (przegrodami) o parametrach REI60 (oznaczone na rzutach) i zamknięcie jej drzwiami przeciwpożarowymi o klasie odporności ogniowej EI30 (oznaczone na rzutach) z samozamykaczem; drzwi na poszczególnych kondygnacjach pozostają w pozycji otwartej – przytrzymywane przez elektrozaczepy zwalniane w przypadku wykrycia pożaru; - zabezpieczenie otworów okiennych przez zastosowanie rolet przeciwpożarowych o klasie odporności ogniowej E60 w miejscach wskazanych w części graficznej – na poszczególnych kondygnacjach; - zapewnienie usuwania dymu z przestrzeni wydzielonej klatki schodowej przez projektowane okno oddymiające (okno dwuskrzydłowe o sumarycznych gabarytach identycznych jak okno istniejące; okno wybarwione oraz z naklejanymi szprosami imitującymi podziały okien istniejących szkoły – na zasadzie analogii) oraz zapewnienie napływu powietrza uzupełniającego do oddymiania przez automatycznie otwierane istniejące drzwi wejściowe (drzwi wraz z aneksami bocznymi zlokalizowane w elewacji frontowej oraz elewacji tylnej) – jako systemu oddymiania grawitacyjnego; - demontaż istniejących drzwi wraz z naświetlami w obrębie wydzielanej pożarowo klatki schodowej – demontaż obejmuje wszystkie drzwi; b) dokonanie zabezpieczenia klatki schodowej usytuowanej po stronie południowej budynku poprzez zastosowanie stałych kurtyn dymowych w technologii zabudowy lekkiej GK w miejscach określonych w części graficznej projektu; kurtyny dymowe wykonane w miejscach istniejących podciągów, wysokość dolnej krawędzi realizowanych kurtyn na wysokości 2,5m mierząc od poziomu posadzki; c) zapewnienie prawidłowej ewakuacji drogami komunikacji poziomej w obrębie całego budynku szkoły poprzez demontaż na każdej kondygnacji ścianek na korytarzu aktualnie dzielących budynek szkoły na dwie części (szkoła podstawowa i gimnazjum) wraz z drzwiami; uwaga: ze względu na konieczność czasowego utrzymania wydzielenia szkoły podstawowej od gimnazjum (do czasu wygaszenia wszelkich klas gimnazjalnych) należy odtworzyć część ścianek w technologii lekkiej wraz z zamontowaniem w nich drzwi o minimalnym świetle przejścia 90+50/200; skrzydło drzwiowe 90 należy wyposażyć w samozamykacz; ścianka istniejąca z drzwiami na kondygnacji parteru może pozostać bez zmian projektowych; d) zapewnienie oddzielenia piwnicy oraz strychu nieużytkowego od części użytkowych budynku poprzez demontaż istniejących drzwi zwykłych i montaż drzwi o odporności pożarowej; e) zastosowanie w obrębie sal lekcyjnych oraz biblioteki autonomicznych czujek dymu; f) wydzielenie strefy ZLI (tj odrębnego budynku zawierającego salę gimnastyczną) jako odrębnej strefy pożarowej (budynek sali gimnastycznej był na etapie projektowania wydzielony pożarowo przegrodami i drzwiami o odporności ogniowej – w ramach niniejszego projektu należy wyłącznie wprowadzić w oknie kurtynę E60 w miejscu wskazanym w części graficznej na kondygnacji parteru); g) dostosowanie instalacji hydrantowej wewnętrznej w budynku szkoły do aktualnych przepisów; zapewnienie oddzielenia instalacji wodociągowej socjalnej od instalacji hydrantowej; h) zmiany w zakresie instalacji elektrycznej w obrębie wydzielanej klatki schodowej (zapewnienie indywidualnego załączania opraw oświetleniowych) oraz zapewnienie zasilania systemu oddymiania; i) wyposażenia dróg komunikacji ogólnej służących celom ewakuacji w instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego wykonaną wg wymagań określonych w PN-EN 1838 oraz PN-EN 50172. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, kosztorys ofertowy , pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie modernizacji oświetlenia zewnętrznego brył 5 budynków na bezpieczne dla nietoperzy i minimalizujące efekt zanieczyszczenia światłem wraz z dostawą i montażem uzgodnionych zestawów oświetl...
Dodano: 2024-02-13 - Wykonanie modernizacji oświetlenia zewnętrznego brył 5 budynków na bezpieczne dla nietoperzy i minimalizujące efekt zanieczyszczenia światłem wraz z dostawą i montażem uzgodnionych zestawów oświetleni
Dodano: 2023-11-06 - Cz. I „Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” Cz. II „Nadzór Inwestorski (branża elektryczna) dla zadania – Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powi....”
Dodano: 2023-09-25 - Modernizacja instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. W Kilara w Olkuszu
Dodano: 2023-06-29 - Modernizacja instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. W Kilara w Olkuszu - etap I
Dodano: 2023-06-29 - „Budowa wewnętrznej sieci LAN dla siedziby Urzędu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-11-15 - Modernizacja serwerowni oraz sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, realizowanym w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-10-19 - Kontynuacja robót budowlanych w zakresie wykonania dźwiękowego systemu ostrzegania przed pożarem oraz wymiany oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Biblioteki Jagiellońskiej
Dodano: 2022-09-13 - Modernizacja serwerowni oraz sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, realizowanym w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-08-29 - Roboty budowlane polegające na rozbudowie i modernizacji systemów zabezpieczenia technicznego w budynku w Krakowie przy ul. Pachońskiego 3A
Dodano: 2021-03-11