Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA ogłasza przetarg
- Adres: 65-044 Zielona Góra, ul. Wazów 42
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4527700 , fax. 068 4527702
- Data zamieszczenia: 2011-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA
ul. Wazów 42 42
65-044 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 4527700, fax. 068 4527702 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja VI piętra budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze (budynek Polikliniki) - Oddział chorób wewnętrznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji VI piętra budynku Polikliniki ZOZ MSWiA w Zielonej Górze - Oddziału chorób wewnętrznych, która obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych i remontowych (w tym rozbiórkowych), elektrycznych i sanitarnych, które obejmują w szczególności: demontaż osłon przeciwuderzeniowych ściennych i narożnikowych, demontaż wszystkich zbędnych instalacji i urządzeń, demontaż rury przebiegającej wzdłuż korytarza, łączącej piony zasilające hydranty, demontaż okien wewnętrznych wraz z parapetami, demontaż kratek wentylacyjnych i zbędnych kanałów blaszanych, wymiana kratek wpustów podłogowych, wyburzenie części ścian działowych, wykucie otworów na okna wewnętrzne, demontaż wszystkich drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, podkucia ścian pod drzwi, skucie posadzek z płytek, demontaż posadzek z paneli i wykładziny syntetycznej z korytarza, skucie lastrika w łazienkach pod brodziki i instalacje, wyburzenia fragmentów ścian podokiennych - pod projektowane drzwi wewnętrzne, skucie okładzin z płytek ceramicznych, oczyszczenie ścian, odtłuszczenie i naprawienie spękań (tam gdzie to konieczne skucie tynku), uzupełnienie ubytków, zamurowanie zbędnych otworów - zamurowanie otworów po drzwiach i oknie podawczym, wykonanie nowych instalacji wodno - kan., c.o., instalacji tlenu oraz elektrycznych i słaboprądowych, założenie nowych kratek wentylacyjnych, wentylatorów nakratkowych, wykonanie leżaków, wykonanie nowych ścianek działowych, wstawienie drzwi, drzwiczek rewizyjnych i okien wewnętrznych aluminiowych, wykonanie gładzi gipsowych, wykonanie okładzin ściennych, malowanie, wykonanie nowych posadzek, wyrównanie powierzchni sufitu. Roboty objęte przedmiotowym zamówieniem należy wykonać zgodnie z Projektem budowlano - wykonawczym - załącznik nr 8 do SIWZ i STWiOR - załącznik nr 9 do SIWZ. Roboty objęte przedmiotowym zamówieniem należy wycenić w oparciu o przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ oraz własną kalkulację w oparciu o wizje lokalną na terenie budowy, posiadaną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca dokona wyceny na własną odpowiedzialność i ryzyko. W razie nieuwzględnienia w ofercie, jakiegokolwiek zakresu robót, uważać się będzie, że został on, ujęty w innej pozycji, i nie będzie podlegał dodatkowej zapłacie.Uczestnicy postępowania mogą złożyć wizytę w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów oraz ryzyka związanego z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego oraz uzyskania wszelkich danych niezbędnych do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zadania. Materiały, które mają być użyte do wykonania zamówienia. Do wykonania zamówienia publicznego Wykonawca użyje materiałów dostarczonych we własnym zakresie. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi wyłącznie w oparciu o materiały budowlane zgodne z polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku: 1) europejskimi aprobatami technicznymi; 2) wspólnymi specyfikacjami technicznymi; 3) normami międzynarodowymi i 4) innymi technicznymi systemami odniesienia ustanowionymi przez europejskie organy normalizacyjne chyba, że w odniesieniu do danego typu materiału nie sformułowano żadnych wymagań, ewentualnie zaś z: 1) polskimi normami; 2) polskimi aprobatami technicznymi; 3) polskimi specyfikacjami technicznymi. Urządzenie wskazane w pozycji 39 przedmiaru robót sanitarnych powinno odpowiadać co najmniej następującemu opisowi. Myjnia - dezynfektor przeznaczona do opróżniania, mycia, dezynfekcji i suszenia basenów, kaczek, pojemników na mocz i innych szpitalnych naczyń sanitarnych, ładowana od frontu. Urządzenie stojące na posadzce w całości wykonane ze stali nierdzewnej z przyciskami sensorowymi na panelu sterującym umiejscowionym na frontowej ścianie urządzenia. Budowa i działanie w tym dezynfekcja termiczna zgodne z normami PN-EN ISO 15883-1 oraz PN-EN ISO 15883-3. Wymagany w urządzeniu zbiornik na wodę ze stali nierdzewnej zintegrowany - zespolony z własną wytwornicą pary oraz komora mycia ze stali nierdzewnej, głęboko tłoczona, bez spoin z nachyleniem sufitu. Minimalna pojemność komory dla uchwytu standardowego: 1 basen z pokrywką i 1 kaczka lub 3 kaczki z możliwością szybkiej wymiany i stosowania uchwytów specjalistycznych. Drzwi uchylne, na przedniej ścianie urządzenia, otwierane i zamykane ręcznie, gwarantujące brak przecieków pary wodnej. Mycie i dezynfekcja systemem dysz strumieniowych i rotacyjnych zapewniającym dużą efektywność czyszczenia, niezależnie od zmian ciśnienia wody zasilającej z wewnętrzną automatyczną dezynfekcją termiczną zbiornika na wodę, wszystkich rur doprowadzających wodę oraz dysz strumieniowych. Minimum 12 dysz w tym teleskopowa dysza rotacyjna. Myjnia-dezynfektor powinna gwarantować automatyczne, mechaniczne schładzanie i suszenie naczyń strumieniem powietrza tzn. suszenie ma być zgodne z definicją suszenia określoną normą PN EN ISO 15 883-1. Wymagane programy dla mniej i bardziej zabrudzonych przedmiotów, poddawanych procesowi mycia i dezynfekcji ( minimum 3 programy standardowe) gwarantujące niskie zużycie wody na cykl dla programu oszczędnego do 13 litrów, dla programu standardowego do 20 litrów, dla programu intensywnego do 25 litrów. Maksymalny poziom wytwarzanego hałasu w czasie pracy programów 50dB. Wymagane mikrokomputerowe sterowanie, pracą urządzenia z możliwością bezprzewodowego zapisu i rejestracji wyników na PC oraz przeprowadzenia walidacji z ergonomicznym ekranem wyświetlającym wartość A0 podczas procesu dezynfekcji oraz informacje niezbędne do obsługi i kontroli urządzenia w języku polskim. Zasilanie z 3-fazowej sieci elektroenergetycznej 3N PE 400V 50 Hz z opcją przechodzenia na stan czuwania umożliwiający zmniejszenie zużycia energii. Standardowe podłączenie zimnej i ciepłej wody oraz odpływu 100 0. Myjnia-dezynfektor powinna być zarejestrowana jako wyrób medyczny oznaczony znakiem CE zgodny z normami krajowymi i europejskimi. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań, materiałów, urządzeń równoważnych, albo odmiennych z tym, że ww. rozwiązania, materiały, urządzenia będą tożsame w kontekście obowiązującego standardu, funkcjonalności dla tych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się produkty o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Wykonawca jest wówczas zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego rozwiązania, materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.W przypadku sytuacji o której mowa wyżej Zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych rozwiązań, materiałów, urządzeń wraz z ofertą. Roboty budowlano - remontowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: 1. obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); 2. zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej; 3. obowiązującymi w powyższym zakresie normami; 4. ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SIWZ) warunkami. Z uwagi na okoliczność, że roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie użyteczności publicznej wszelkie prace będą wykonywane etapami w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca po podpisaniu przygotuje i uzgodni z Zamawiającym wstępny harmonogram wykonania poszczególnych robót objętych przedmiotem zamówienia. UWAGA! Wszelkie prace remontowo - budowlane objęte przedmiotem zamówienia będą się odbywać w obiekcie czynnym służby zdrowia (obiekcie użyteczności publicznej), co może powodować utrudnienia w miejscu prowadzenia prac. Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć i zagwarantować odpowiednie zabezpieczenia miejsc wykonywania poszczególnych elementów robót budowlanych z uwagi na fakt, że wszystkie prace wykonywane będą w użytkowanym obiekcie przy dużym ruchu pracowników i pacjentów. Tym samym, Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w sposób nieutrudniający pracę i funkcjonowanie Zamawiającego. Nie ma możliwości całkowitego wyłączenia i zamknięcia obiektu na czas trwania wykonywania przedmiotu zamówienia. Uchybienia w/w zakresie zostaną uznane za nienależyte wykonywanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poliklinika.zgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Międzyrzeczu ul. Malczewskiego 3
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie Remontu w DS. Vicewersal; znak sprawy: RA-Z-01/2016
Dodano: 2016-06-15 - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Sulechowie ul. Wojska Polskiego 39
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-05-18 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego.
Dodano: 2016-05-10 - Remont rynien, rur spustowych, podbitki okapu i elementów dachu budynku i dachów zespołów wejściowych budynku mieszkalnego Wędrzyn 53
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-04-27 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego
Dodano: 2016-04-18 - Remont pompowni Gościmiec
Dodano: 2016-04-15 - POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZNEGO CZĘŚCIOWEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: CZĘŚĆ I: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE CZĘŚĆ II: OKABLOWANIE SIECIOWE BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE.
Dodano: 2016-03-09