Przetargi.pl
Modernizacja Urzędu Miejskiego w Namysłowie

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Urzędu Miejskiego w Namysłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dekarskich oraz remontu posadzki tarasu w budynku Urzędu Miejskiego w Namysłowie, zgodnie z załączonymi przedmiarami robót, tj.: a) wymiana części pokrycia dachu w budynku A, b) wymiana pokrycia dachu nad salą narad, c) remont posadzki tarasu. Szczegółowy opis robót budowlanych: 1. wymiana części pokrycia dachu w budynku „A”: 1.1. rozbiórka rur spustowych - 12,50 m, 1.2. rozbiórka obróbek blacharskich - 47,42 m2, 1.3. rozbiórka rynien - 17,80 m, 1.4. rozbiórka pokrycia z papy na dachu drewnianym - 8,90 m2, 1.5. wykonanie i montaż gzymsów i pasów elewacyjnych o szerokości 55cm z blachy miedzianej - 9,79 m2, 1.6. wykonanie i montaż rynien półokrągłych o średnicy 12 cm z blachy miedzianej - 17,80 m, 1.7. wykonanie i montaż rur spustowych okrągłych o średnicy 12 cm z blachy miedzianej - 12,50 m, 1.8. krycie dachu papą termozgrzewalną poliestrową JARPLAST SOLO PYE PV250 S52lub równoważną z wywinięciem na mury - 213,24 m2, 1.9. wykonanie i montaż koszy zbiornikowych gładkich, prostokątnych o wymiarach 25x35 cm,z blachy miedzianej - 2 szt., 1.10. demontaż i montaż wsporników instalacji odgromowej - 65 szt., 1.11. wykonanie i montaż pasów nadrynnowych o szerokości do 25 cm z blachy miedzianej - 7,60 m2, 1.12. wykonanie i montaż obróbek blacharskich murów ogniowych z blachy miedzianej - 36,13 m2, 1.13. wzmocnienie ścian- przyklejenie 1 warstwy siatki - 7,93 m2, 1.14. dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi zewnętrznej powierzchni ściany betonowej - 7,93 m2, 1.15. wymiana deskowania z desek o gr. 25 mm, na styk (wyłaz dachowy) - 1,00 m2, 1.16. wywiezienie gruzu - 2,00 m3. 2. wymiana pokrycia dachu nad salą narad: 2.1. rozbiórka rynien - 38,00 m, 2.2. rozebranie rury spustowej - 2,50 m, 2.3. rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym - 209,00 m2, 2.4. wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod- i nadrynnowych pasów elewacyjnych i gzymsów, z blachy ocynkowanej grubości 0,60 mm - 45,00 m2, 2.5. wykonanie i montaż rynien półokrągłych o średnicy 15 cm z blachy ocynkowanej - 38,00 m, 2.6. wykonanie i montaż rur spustowych okrągłych o średnicy 15 cm, z blachy ocynkowanej grubości 0,60 mm - 2,50 m, 2.7. krycie dachu papą termozgrzewalną poliestrową JARPLAST SOLO PYE PV250 S52lub równoważną, z wywinięciem na mury - 209,00 m2, 2.8. demontaż i montaż wsporników instalacji odgromowej - 30 szt., 2.9. wywiezienie gruzu - 5,00 m3. 3. remont posadzki tarasu: 3.1. rozebranie posadzek z płytek ceramicznych na zaprawie klejowej - 25,60 m2, 3.2. rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych - 4,15 m2, 3.3. rozebranie obróbek okapów z blachy ocynkowanej - 1,15 m2, 3.4. rozebranie izolacji przeciwwilgociowej z papy - 25,60 m2, 3.5. oczyszczenie, zmycie podłoża i ułożenie warstwy wyrównawcze - 25,60 m2, 3.6. wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej i z elastycznychszlamów uszczelniających - 25,60 m2, 3.7. wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej z elastycznych szlamów uszczelniających - 4,15 m2, 3.8. wykonanie obróbek okapów, szerokość 25 cm, z blachy ocynkowanej, grubość 0,60 mm - 1,15 m2, 3.9. posadzki z płytek ceramicznych gresowych grubość min. 8 mm, gatunek I, klasa twardościmin. 6, ścieralność IV-V klasy, nasiąkliwość poniżej 0,1 % - 25,60 m2,3.10. okładziny ścienne posadzki z płytek ceramicznych gresowych, grubość min. 8 mm, gatunek I,klasa twardości min. 6, ścieralność IV-V klasy, nasiąkliwość poniżej 0,1 % - 4,15 m2,3.11. wywóz gruzu - 2,50 m3. Roboty należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, prawomocnym zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2019 r. poz. 266, z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065), z obowiązującymi normami oraz ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Uwagi: 1) wszystkie nazwy własne podane w przedmiarach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń i materiałów powinny być co najmniej takie, jak pokazanych w przedmiarach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) przed złożeniem oferty można zapoznać się z obiektem objętym przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należytej wyceny, 3) załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy przy sporządzaniu oferty. 4) Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 5) Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). Na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót branży budowlanej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach