Przetargi.pl
Modernizacja Urzędu Miejskiego (adaptacja parteru na Wydział Spraw Obywatelskich oraz uruchomienie biura podawczego)

Gmina Kostrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618178565 , fax. 618178191
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kostrzyn
    ul. Dworcowa 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 618178565, fax. 618178191
    REGON: 63125955400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Urzędu Miejskiego (adaptacja parteru na Wydział Spraw Obywatelskich oraz uruchomienie biura podawczego)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu modernizacji Urzędu Miejskiego (adaptacja parteru na Wydział Spraw Obywatelskich oraz uruchomienie biura podawczego). 2. W ramach inwestycji prowadzone będą roboty budowlane, w tym: - roboty rozbiórkowe, - roboty montażowe, - roboty budowlane, - instalacje sanitarne, - instalacje elektryczne, Uwaga: Przedmiotem zamówienia jest budynek Urzędu Miejskiego, w którym roboty budowlane będą realizowane w trakcie godzin pracy Urzędu. W związku z tym, że roboty będą wykonywane podczas pełnego funkcjonowania Urzędu do obowiązków Wykonawcy należy zabezpieczenie terenu na zewnątrz i wewnątrz obiektu, na którym będą prowadzone roboty, składowany materiał budowlany oraz maszyny i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia w taki sposób, aby dostęp osób postronnych był niemożliwy. Wewnątrz budynku węzeł komunikacyjny – korytarz musi pozostać dostępny. Wykonawca może usytuować zamykane kraty metalowe, które będzie można wykorzystać do oddzielenia terenu budowy od pozostałej części pomieszczeń - budynku. Wykonawca zobowiązany będzie po zamknięciu kraty do jej szczelnego zabezpieczenia, aby kurz z terenu budowy nie przedostawał się do funkcjonującej części. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac głośnych w poniedziałki w godz. 16.00 do 22.00 oraz od wtorku do piątku w godz. 15.00 do 22.00. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ: tj. projekt techniczny budowlany i wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowią jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI SA Oddział w Kostrzynie nr rachunku: 26 1050 1520 1000 0022 4573 0391 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pok. nr 1 (sekretariat) w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach