Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 61-553 Poznań, Jana Spychalskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
- Data zamieszczenia: 2020-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
Jana Spychalskiego 34
61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
REGON: -0000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja urządzeń elektronicznych stanowiących elementy infrastruktury Systemu Kontroli Biletów na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest modernizacja urządzeń stanowiących elementy Systemu Kontroli Biletów na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu. - Na zamówienie składają się: dostawa urządzeń, demontaż dotychczasowego sprzętu elektronicznego, instalacja nowych urządzeń wraz z rewitalizacją pozostawianych (niepodlegających demontażowi) elementów systemu. Szczegółowy opis wymagań systemu oraz wykaz sprzętu jaki zobowiązany jest dostarczyć i zainstalować Wykonawca, określony został w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, a opis obecnej infrastruktury Systemu Kontroli Biletów zawarty został w załączniku nr 1a do SIWZ (dokumentacja powykonawcza z montażu systemu kontroli biletów (zainstalowanego i wdrożonego w 2010 roku podczas rozbudowy Stadionu Miejskiego w Poznaniu)). - Użyte w Specyfikacji nazwy własne urządzeń mają charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W myśl art. 30 ust. 5 ustawy PZP każdorazowo udowodnienie faktu, że Wykonawca zaoferował rozwiązanie o cechach równoważnych do tych opisanych przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. - Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji wynoszącej minimum 24 miesiące, liczonej od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. - Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć opis techniczny sprzętu, stanowiący merytoryczną część oferty, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Niezłożenie tego dokumentu wraz z ofertą spowoduje, że Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią SIWZ, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. - Wykonawca jest uprawniony do złożenia faktury VAT za zrealizowane zamówienie zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. - Wykonawca przekaże karty gwarancyjne oraz certyfikaty CE lub deklaracje zgodności wg. polskiej normy dla sprzętu składającego się modernizowany system. - Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na całość zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. - Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa. Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia ważnej polisy ubezpieczeniowej z sumą gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł (w formie kopii, oryginał do wglądu). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35120000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż kamer do rozpoznawania braku maseczek
Dodano: 2021-12-10 - Wsparcie systemu wczesnego ostrzegania na terenie gminy Wolsztyn
Dodano: 2020-08-13 - Rozbudowa systemu ostrzegania i alarmowania ludności na terenie Miasta Gniezna oraz Gminy i Miasta Witkowo wraz z zabezpieczeniem łączności dla celów zarządzania kryzysowego
Dodano: 2020-03-27 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w budynku Zakładu Poprawczego w Witkowie
Dodano: 2020-03-05 - Świadczenie usług konserwacji elektronicznych systemów infrastruktury ochrony w budynkach UMP
Dodano: 2019-11-28 - Rozbudowa systemu kontroli dostępu (SKD) oraz modernizacja systemu telewizji dozorowej (CCTV) w budynkach Urzędu Miasta Poznania
Dodano: 2019-11-07 - Dostawa osprzętu wraz z instalacją w ramach rozbudowy systemu kontroli dostępu Unicard w budynkach na pl. Kolegiackim 17 i ul. Libelta 16/20.
Dodano: 2018-10-31