Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-844 Bydgoszcz, Toruńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
- Data zamieszczenia: 2019-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Toruńska 174 A
85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
REGON: 90476971000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja urządzeń dylatacyjnych Mostu Bernardyńskiego w Bydgoszczy w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu art. 2 pkt. 8 UPZP, polegająca na zaprojektowaniu, rozbiórce i zabudowaniu nowych urządzeń dylatacyjnych na Moście Bernardyńskim w Bydgoszczy – strona wschodnia (w strefie chodnika wschodniego, jezdni wschodniej oraz torowiska tramwajowego), w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w następujących dokumentach, stanowiących integralną część SIWZ: 1. programie funkcjonalno- użytkowym (PFU+OPZ), 2. wzorze umowy, które dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dysponowanie zasobami innego podmiotu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a UZP w związku z art. 25a ust. 3 pkt 2 UPZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Zobowiązanie musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz musi wskazywać, w szczególności: 1. nazwę dającego zobowiązanie oraz wskazanie siedziby; 2. nazwę podmiotu, którego to dotyczy (czyli wykonawcę); 3. określenie zadania: „Modernizacja urządzeń dylatacyjnych Mostu Bernardyńskiego w Bydgoszczy w systemie zaprojektuj i wybuduj”. 4. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu w czasie realizacji zamówienia oraz okres ich udostępnienia (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione oraz okres udziału podmiotu w czasie realizacji zamówienia, 5. sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy realizacji zamówienia, (tj. informacje, jak zasoby te będą wykorzystywane przy realizacji zamówienia); 6. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował); 7. czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale i dołączyć do oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. II. Informacje o przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3–ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP. (Oświadczenie sporządzone wg wzoru Zamawiającego należy złożyć w oryginale). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, oddzielnie składa ww. dokument. III. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Zamawiający oceni czy wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 11.6. SIWZ oraz zbada czy nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 UPZP, na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.7. SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompownią ścieków oraz przykanalikami w m. Karnkowo etap III
Dodano: 2024-01-25 - RIR.37.2022.CC Działania infrastrukturalne przyczyniające się do rewitalizacji społeczno-gospodarczej w gminie Gruta. Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem świetlicy w Jasiewie.
Dodano: 2022-08-22 - Rozbiórka i budowa północnego wiaduktu drogowego w ciągu ul. Wojska Polskiego (droga powiatowa nr 3034C) nad Al. Jana Pawła II (droga krajowa nr 5)
Dodano: 2021-04-27 - Budowa garaży w zabudowie szeregowej na terenie działek o nr ewid. 877/9 i 877/14 przy ulicy Słonecznej w Gostycynie
Dodano: 2020-12-31 - „Rozbiórka i budowa północnego wiaduktu drogowego w ciągu ul. Wojska Polskiego (droga powiatowa nr 3034C) nad Al. Jana Pawła II (droga krajowa nr 5)”
Dodano: 2020-12-30 - Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy Urzędzie Gminy w Chrostkowie
Dodano: 2020-08-10 - Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku gminnym w Stalmierzu
Dodano: 2020-07-03 - Rozbudowa i doposażenie PSZOK zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych, montażowych i instalacyjnych oraz wyposażenie PSZOK dla Gminy Lubanie
Dodano: 2020-03-18 - Budowa strunobetonowej wieży łączności radiowej do celów przeciwpożarowych dla Nadleśnictwa Gołąbki
Dodano: 2019-10-03 - Budowa strunobetonowej wieży łączności radiowej do celów przeciwpożarowych dla Nadleśnictwa Gołąbki
Dodano: 2019-08-20