Przetargi.pl
Modernizacja ul.Radość w Świdniku

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 43101935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ul.Radość w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i usług pod nazwą: „Modernizacja ul. Radość w Świdniku” 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja uproszczona remontu (modernizacji): a) projekt wykonawczy remontu b) opinie, uzgodnienia, c) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych d) projekt czasowej organizacji ruchu 2) Roboty budowlane. 2.1 Dokumentacja projektowa: 1) Uproszczony projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do określenia zakresu i ilości niezbędnych do wykonania robót remontowych ulicy. 2) Projekt czasowej organizacji ruchu uwzględniający planowany postęp robót drogowych z zapewnieniem dostępu do przyległych posesji dla mieszkańców i innych użytkowników w tym służb komunalnych. 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2.1.1 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia itp.: 1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, 2) Zatwierdzenie projektów organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem 3) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (w przypadku usuwania drzew i/lub krzewów), 4) Wniosek zgłoszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmującego zgłoszenie. 2.2 Roboty budowlane: Wykonawca zrealizuje roboty budowlane w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną dokumentację projektową – uproszczony projekt wykonawczy – w tym zatwierdzone przez Zamawiającego Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3. Charakterystyczne parametry określające przedmiot zamówienia: 1) Długość ulicy – ok. 720 m, 2) Zakładana powierzchnia nawierzchni do remontu – ok. 4160 m². 4. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 2) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać przy pomocy bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn.zm.) 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach