Przetargi.pl
Modernizacja ulicy Szkolnej w Leszczydole Nowiny - Budowa nawierzchni podjazdu i zjazdu wraz z chodnikami do przejazdu kolejowego na linii kolejowej Nr 29 Tłuszcz-Ostrołęka w km 25,8+76,92

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
    REGON: 00052493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ulicy Szkolnej w Leszczydole Nowiny - Budowa nawierzchni podjazdu i zjazdu wraz z chodnikami do przejazdu kolejowego na linii kolejowej Nr 29 Tłuszcz-Ostrołęka w km 25,8+76,92
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o pow. 814,93m2 o konstrukcji: - Nawierzchnia z betonu asfaltowego MMA 0/12,3 (warstwa ścieralna gr. 5cm po zagęszczeniu), - Nawierzchnia z betonu asfaltowego MMA 0/16 (warstwa wiążąca gr. 7cm po zagęszczeniu), - Podbudowa z kruszywa łamanego (tłuczeń o granulacji 0/31,5 gr. 15cm po zagęszczeniu), 2. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podbudowie z kruszywa naturalnego gr. 10cm po zagęszczeniu i podsypce cementowo - piaskowej - pow. 273m2; 3. Utwardzenie pobocza warstwą klińca kamiennego - 13,6m3; 4. Plantowanie skarp i korony nasypów - 744m2. 5. Szczegółowy zakres robót określa załączony przedmiar robót. 6. Dodatkowo należy doliczyć zakup i dostarczenie na miejsce budowy (tj. przejazd kolejowy w Leszczydole Nowiny) materiałów do wbudowania w przejazd kolejowy wymaganych przez PKP zgodnie z załączonym wykazem i zapisem pkt. 4.4.2. dokumentacji projektowej. Materiały zostaną wbudowane przez PKP. 7. Zakup i dostarczenie materiałów do dnia 15-07-2009r - Zamawiający udzieli zaliczki na zakup materiałów dla PKP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2500 zł (dwa tysiące pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli budowę) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o podobnym charakterze i złożoności tj. polegających na wykonaniu minimum: 1) nawierzchni asfaltowych o powierzchni min. 800 m2, 2) nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min. 270 m2 każde. d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej: 1. koparka - 1szt., 2. spycharka - 1szt., 3. samochód samowyładowczy - 1szt., 4. samochód dostawczy 1 szt. 5. zagęszczarka, 6. frezarka do asfaltobetonu (sterowana elektronicznie o szer. co najmniej 2m), 7. rozściełacz do mas bitumicznych, 8. walec samojezdny, 9. podnośnik, 10. żuraw samochodowy. e) dysponują personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami (kierownik budowy w specjalności drogowej). f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. I. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawcy dostarczą: 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Formularz nr 1, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z § 12. 5. Zestawienie kosztów Formularze Nr 2 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (rozpoczętych i zakończonych) oraz dokumenty, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Formularz Nr 3. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał potencjał, którym będzie dysponował Formularz Nr 5. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował Formularz Nr 4. Do wykazanych osób należy dołączyć informację, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności. Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Informacja o Podwykonawcach Formularz Nr 6 10. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach