Miasto Maków Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 06200 Maków Mazowiecki, ul. Moniuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297 171 002 , fax. 297 171 507
- Data zamieszczenia: 2018-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Maków Mazowiecki
ul. Moniuszki 6
06200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 297 171 002, fax. 297 171 507
REGON: 55066830900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.makowmazowiecki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ulicy Nadrzecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ulicy Nadrzecznej. Zadanie polegało będzie na wykonaniu nawierzchni na drodze gminnej gruntowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 5 cm na uprzednio przygotowanej podbudowie. Opis zadania MODERNIZACJA NAWIERZCHNI JEZDNI ULICA NADRZECZNA (krótki odcinek od jezdni z kostki brukowej za zjazdem do sklepu Lidl do skrzyżowania w kierunku ulicy Łąkowej wraz z odejściem w prawo w kierunku pól) – ulica zostanie poddana remontowi polegającemu na: mechanicznym karczowaniu krzaków znajdujących się w pasie drogowym, przebudowie istniejącego hydrantu wraz z jego przesunięciem poza jezdnię i wykonaniem jako naziemny, mechanicznym wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni w gruncie wraz z odwiezieniem nadmiaru gruntu na odległość do 5 km, wzmocnieniu podłoża gruntowego warstwą cementową C1,5/2 – 4 MPa grubości 10 cm, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 20 cm (wykonywana dwuwarstwowo), mechanicznym skropieniu wykonanej podbudowy emulsją asfaltową w ilości 07-1,0 kg/m2, wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa ścieralna o grubości 5 cm (po zagęszczeniu), uzupełnieniu i wzmocnieniu obustronnych poboczy nawierzchnią żwirową o grubości 5 cm (po zagęszczeniu), regulacji pionowej studzienek telefonicznych i studzienek dla zaworów wodociągowych, wykonaniu oznakowania pionowego wraz z montażem tablicy znaku A7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 złotych (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu - Nr 94891700010012558520000040 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu WIK.271.17.2018” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Makowie Mazowieckim pok. 19 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykaz robót budowlanych odpowiadających warunkowi określonemu w Rozdziale 9 ust. 2 wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości lub ilości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg powiatowych poprzez wykonanie przełomów
Dodano: 2024-06-21 - Rozbudowa parkingu przy Centrum Sportu i Rekreacji w Błoniu
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego „Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
Dodano: 2024-03-28 - Budowa drogi gminnej nr 411176W- ulicy Dobrej w Ożarowie Mazowieckim”
Dodano: 2023-04-27 - Projekt i przebudowa skrzyżowania DK92 z drogami gminnymi ulicami Zamoyskiego, Cichą i Kapucką w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2023-03-06 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 150210W we wsi Kraśnicza Wola
Dodano: 2022-09-07 - Projekt i przebudowa skrzyżowania DK92, ul. Strażackiej i ul. Floriana w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2021-02-02 - Wykonanie utrzymaniowych robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń, na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy DOM „Służewiec”, DOM „Wierzbno”, DOM „Wiśniowa”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Konduktorska”, DOM „Polkowska”.
Dodano: 2020-12-18 - Projekt i przebudowa skrzyżowania DK92, ul. Strażackiej i ul. Floriana w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2020-12-08 - Budowa ul. Hetmańskiej w miejscowości Dawidy Bankowe na terenie Gminy Raszyn
Dodano: 2020-08-14