Przetargi.pl
Modernizacja ul. Zuchów w Świdniku

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 43101935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ul. Zuchów w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 . Przedmiot zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą „Modernizacja ul. Zuchów w Świdniku”. 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Projekt czasowej organizacji ruchu uwzględniający planowany postęp robót drogowych z zapewnieniem dostępu do przyległych posesji dla mieszkańców i innych użytkowników w tym służb komunalnych. 2) Dokumentacja projektowa umożliwiająca wykonanie robót budowlanych. 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) Roboty budowlane, 5) Dokumentacja powykonawcza z inwentaryzacją. 2.2 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia 1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, 2) Zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem 3) Wniosek zgłoszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmującego zgłoszenie dokona Zamawiający. 2.3 Dokumentacja projektowa: 1) Uproszczony projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do określenia zakresu i ilości niezbędnych do wykonania robót remontowych ulicy na długości ok. 152 m. 2) Projekt czasowej organizacji ruchu uwzględniający planowany postęp robót drogowych z zapewnieniem dostępu do przyległych posesji dla mieszkańców i innych użytkowników w tym służb komunalnych. 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2.4 Roboty budowlane: Roboty budowlane remontu wykonane w oparciu o przygotowany przez Zamawiającego plan sytuacyjny. 2.5 Dokumentacja powykonawcza z inwentaryzacją. 2.6 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia Długość ulicy – ok. 152 m, Zakładana powierzchnia nawierzchni do remontu – ok. 965 m², w tym: krawężniki typu lekkiego – ok. 310 m2, 3. Zakres planowanych robót budowlanych: 1) inwentaryzacja istniejących nawierzchni jezdni i zjazdów (w razie konieczności), 2) frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni, 3) rozebranie krawężników, 4) transport materiałów z rozbiórki, 5) regulacja studzienek i wpustów kanalizacyjnych, 6) uzupełnienie podbudowy jezdni przy rozbieranych krawężnikach, 7) wykonanie krawężników, 8) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego grubości 7 cm, 9) przebrukowanie istniejącego progu zwalniającego wraz z utworzeniem cieku ulicznego na szerokości progu, 10) dostosowanie wysokościowe zjazdów na posesję, 11) zagospodarowanie terenu, 12) Należy zachować dotychczasowe rzędne wysokościowe poszczególnych elementów ulicy, 13) należy zachować dotychczasowe rozwiązania sytuacyjne poszczególnych elementów ulicy. Roboty budowlane nie mogą wykraczać poza granice własności Gminy Miejskiej Świdnik (pas drogowy). 4. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Modernizacja ul. Zuchów w Świdniku” 5. Dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi z odrębnych przepisów: Przedmiot zamówienia jest zgodny z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Świdnik 6. Oświadczenie Zamawiającego stwierdzające jego prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane: Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomościami wchodzącymi w zakres remontu (ul. Zuchów w Świdniku). Działki o nr ewidencyjnych 953/2, 954/3 i 412/1 są własnością Gminy Miejskiej Świdnik. 7. Przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem robót budowlanych: 1) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). 2) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) 3) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018 r., poz. 1935). 4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). 5) Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.). 6) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 124, poz. 1030). 7) Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2310). 8) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 2019 r. poz. 2311). 9) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784). 10) oraz inne normy i przepisy powiązane z w/w przepisami. 8. Dodatkowe informacje: 1) Obiekt nie figuruje w rejestrze zabytków. W pobliskim sąsiedztwie ulicy nie znajdują się obiekty wpisane do rejestru zabytków i objęte opieką konserwatorską. 2) Wniosek zgłoszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmującego zgłoszenie dokona Zamawiający. 3) Projekt wykonany na mapie zasadniczej w skali 1:500, 9. Wytyczne i zalecenia inwestorskie: 1) Wykonawca robót zagospodaruje nadmiar gruntu, materiały rozbiórkowe, swoim staraniem, na swoje ryzyko i swoim kosztem, 2) Wszystkie użyte do wykonania materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i certyfikaty. 10. Warunki techniczne do zaprojektowania robót budowlanych 10.1 Branża drogowa: Jezdnia ul. Zuchów: warstwa ścieralna (nakładka) z betonu asfaltowego grub. 5cm o uziarnieniu 0/12,8mm, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego śred. grub. 2cm o uziarnieniu 0/16,8mm, czyszczenie i skropienie emulsją asfaltową dwóch warstw jezdni. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać przy pomocy bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn.zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach