Przetargi.pl
MODERNIZACJA UL. OSIEDLOWEJ W CZŁOPIE

Miasto i Gmina Człopa ogłasza przetarg

  • Adres: 78-630 Człopa, ul. Strzelecka 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 062 2591069 , fax. 067 2591065
  • Data zamieszczenia: 2010-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Człopa
    ul. Strzelecka 2 2
    78-630 Człopa, woj. zachodniopomorskie
    tel. 062 2591069, fax. 067 2591065
    REGON: 57079149000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czlopa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA UL. OSIEDLOWEJ W CZŁOPIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zgodnie z art. 31 ustawy PZP opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlano - wykonawczy: Przebudowa odcinka ul. Osiedlowej w m. Człopa ; projekt budowlany - Odwodnienie przebudowanego odcinka ul. Osiedlowej w m. Człopa oraz Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Celem prac jest przebudowa odcinka ulicy Osiedlowej w m. Człopa, polegająca na poszerzeniu jezdni, wzmocnieniu konstrukcji jezdni i wykonaniu poboczy Zakres obejmuje: -rozebranie odcinków istniejącej nawierzchni bitumicznej przy połączeniu z jezdnią projektowaną - rozebranie krawężników i obrzeża - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych, żelbetowych - ustawienie krawężników na ławie betonowej - wykonania poszerzeń jezdni - ułożenia nowych warstw konstrukcyjnych - ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego - ułożenie geosiatki - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego -wykonanie poboczy Opis stanu istniejącego. - Ulica Osiedlowa posiada zmienną szerokość w liniach rozgraniczających oraz zmienną szerokość jezdni - Istniejąca konstrukcja jezdni z płyt drogowych żelbetowych - Poziom powierzchni poszczególnych jest zróżnicowany - Nawierzchnia ograniczona odcinkami krawężnikiem betonowym - Istniejące studzienki kanalizacyjne - Woda gruntowa poniżej 1,0m pod powierzchnią drogi. Istniejące uzbrojenia. - Wodociąg - Kable energetyczne - Kanalizacja sanitarna - Kanalizacja deszczowa - ciepłociąg Opis projektowanego rozwiązania Technologia podana jest w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.. Parametry techniczne. - Projektuje się jezdnię na odcinku szlakowym szerokości 4,5 m - Kategorie obciążenia ruchu KR-1 - Prędkość projektowa 40 km na h - Prędkość dopuszczalna 50 km na h - Minimalny promień poziomy R=40 m - Promień łuku poziomego R=300m - Pochylenie poprzeczne 2% na odcinku szlakowym - Pochylenie podłużne maksymalne i=4,428% - Pochylenie podłużne minimalne i=0,482% - Spadek poprzeczny poboczy 8% - Pobocza obustronne szer. 0,75m - Skosy najazdowe 1 : 1 - Promienie najazdowe R = 5m Rozwiązanie sytuacyjno-wysokościowe - Zaprojektowano drogę klasy D o szerokości jezdni 4,5m na odcinku szlakowym - Od hm 0+22,7 przewiduje się demontaż płyt do wjazdu do garaży - Rozebranie krawężników betonowych wraz z ławami betoniowymi - Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego wytwarzanego i układanego na gorąco - Niweleta drogi będzie podwyższona o grubość warstw konstrukcyjnych oraz wyrównanie spadków poziomych i podłużnych - Istniejąca nawierzchnia z płyt zostanie wykorzystana jako podbudowa - Wykop pod poszerzenia konstrukcji jezdni nie może być węższy niż 50cm. - Niweleta drogi zostanie podwyższona o warstwę ścieralną i warstwę wyrównawczą Odwodnienie drogi. - Odwodnienie powierzchniowe do projektowanego wpustu ulicznego (odrębne opracowanie) Roboty ziemne. - Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu koryta pod poszeżenia - Nadmiar gruntu zostanie wykorzystany do wykonania poboczy - Nie wolno wbudowywać ziemi roślinnej pod warstwy konstrukcyjne jezdni. Roboty inne. - Zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej. - Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych Należy uwzględnić dodatkowo wykonanie przebudowy końcowego odcinka drogi ( ok. 22 mb. ) w sposób , który zostanie wprowadzony jako zmiana do projektu budowlanego. Na niniejszym odcinku drogi dodatkowy zakres prac obejmie: - przełożenie 16 sztuk płyt betonowych o wymiarach 1,2 m na 2,8 m o ok. 1,5 m w stronę lewą projektowanej drogi w celu wyprostowania łuku drogi, - nadbudowanie podbudowy na pozostałej szerokości zgodnie z projektem budowlanym, - wykonanie pozostałych prac - zgodnie z projektem budowlanym, - zaleca się oględziny w terenie z przedstawicielem Zamawiającego. Dokumentacja techniczna dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego oraz w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czlopa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach