Przetargi.pl
MODERNIZACJA UL. MORCINKA - ETAP I ODWODNIENIE

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA UL. MORCINKA - ETAP I ODWODNIENIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane wykonywane w ramach zadania pn. Modernizacja ul. Morcinka - I etap odwodnienie. 2. Roboty budowlane polegać będą na wykonaniu odwodnienia drogi ul. Morcinka w Zgorzelcu. Wody opadowe odprowadzone będą poprzez odwodnienie liniowe, studnie ściekowe - wpusty uliczne przykanalikami do istniejących w ulicy kanałów deszczowych i rowu melioracyjnego. 3. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę nr 16/2011 z dnia 18.01.2011r. 4. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie działek o nr ewidencyjnych: 1, 85, 86, 36/30, 32, 33, 56, 30/2 Obr. XII AM-1. 5. W ramach robót budowlanych w szczególności należy wykonać: 1) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,306 km, 2) rozebranie krawężników betonowych na ławie z betonu wraz z wywozem i kosztami składowania - 208 m, 3) rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego śr. gr. 10cm wraz z wywozem i kosztami utylizacji, 4) korytowanie pod ławy krawężników, oporników betonowych i obrzeży z wywozem i kosztami składowania - 15m3 , 5) ułożenie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30x100 z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C12/15 o FB=0,07m2 -181,80m, 6) ułożenie oporników betonowych zatopionych o wymiarach 10x15x100 z wykonaniem ław z oporem z betonu C12/15 o Fb=0,055m2 - 234,55m, 7) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 z wykonaniem ław z betonu C12/15 o Fb=0,04m2 - 100,40m, 8) roboty ziemne - wykopy liniowe - 176,90 m3 , 9) rozebranie kanału deszczowego z rur betonowych fi 500mm - 54,60 m, 10) rozebranie studni rewizyjnej z kręgów betonowych fi 1200mm i głębokości 2,20m - 1 kpl., 11) wykonanie (odtworzenie) kanału deszczowego z rur betonowych fi 500mm na posypce z piasku gr. 15 cm - 54,60m, 12) wykonanie (odtworzenie) studni z kręgów betonowych śred. 1200mm i gł. 3,0m - 1 kpl., 13) wykonanie przykanalika z rur PVC fi 200mm na podsypce zpiasku gr. 15 cm - 23,60 m, 14) wykonanie przykanalika z rur PVC fi 160mm na podsypce z piasku gr. 15 cm - 11,30 m, 15) montaż studzienek ściekowych ulicznych żelbetowych o średnicy fi 500 z osadnikiem bez syfonu, wpusty żeliwne z koszami klasy D400 - 1 szt., 16) montaż odwodnienia liniowego koryto szer. w świetle 20 cm z polimerobetonu (typ 200) z rusztem żeliwnym szczelinowym klasy D400 na ławie z oporem z betonu C12/15 - 5 kpl. Komplet zawiera: a) 2 koryta dług. 1,00m z ściankami czołowymi, b) 1 studzienkę odpływową z osadnikiem dł. 0,5m, 17) wykonanie odwodnienia liniowego z rusztem żeliwnym szczelinowym klasy C250 na ławie z betonu c12/15 o Fb 0,14 m2 - 30m, 18) wykonanie drenażu francuskiego - filtr z geowłókniny igłowej, nietkanej, wypełnienie z tłucznia 31,5÷63 mm; rura drenarska fi 125/145 w otulinie syntetycznej - 30 m, 19) wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej (2 rzędy) na ławie z betonu C12/15 - 120,70m, 20) wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej (3 rzędy) na ławie z betonu C12/15 - 87,50m, 21) roboty ziemne - zasypanie wykopów po kanałach i studniach pospółką z dowozu z zagęszczeniem warstwami, 22) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa o frakcji 0-31,5 grubości 15cm na jezdni stabilizowanej mechanicznie - 1533,40 m2 , 23) wykonanie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas robót - 1 kpl. 6. Szczegółowy opis robót budowlanych, zakres tych robót a także sposób ich wykonania został zawarty w dokumentacji projektowej w skład której wchodzi Projekt Budowlany, Ekspertyza Geotechniczna, mapa orientacyjna, przekroje poprzeczno-konstrukcyjne, przekrój podłużny, przekrój konstrukcyjny kanału deszczowego oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót- Załącznik Nr 8 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 3.6 SIWZ, z obowiązującymi przepisami i normami. Dokumenty te stanowią integralną część SIWZ. 8. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2010r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) i ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 25, poz.150 z późn.zm.). 9. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 10. Materiały zastosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu robót winny być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, mieć wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 11. Zamawiający wymaga 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały budowlane. 12. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji projektowej lub technicznej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Jeżeli w w/w dokumentacjach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, cechach, parametrach technicznych nie gorszych niż określone w przedmiotowych dokumentacjach. Równoważny produkt nie może być gorszy pod względem warunków technicznych, właściwości fizycznych i chemicznych od materiału pierwotnego. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 79 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł. PLN (słownie: trzy tysiące pięćset zł.) 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp. 4. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź.zm.). UWAGA! Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp musi gwarantować Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium do postępowania Nr WZP.271.44.2012 (kopię przelewu proszę dołączyć do oferty). 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę . 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn należących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach