Przetargi.pl
"Modernizacja ul. Łowieckiej - II etap"

Gmina Miasto Złotów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, al. Piasta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 263 21 49 wew. 31 , fax. 67 265 00 25
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Złotów
    al. Piasta 1
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 67 263 21 49 wew. 31, fax. 67 265 00 25
    REGON: 52544100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Modernizacja ul. Łowieckiej - II etap"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej – ul. Łowieckiej w Złotowie wraz z budową chodnika oraz zjazdów indywidualnych (roboty drogowe). 2. Zgodnie z PZT cała inwestycja obejmuje wykonanie dwóch tras: trasa „A”, trasa „B”. Inwestycja realizowana w dwóch etapach. W roku 2016 został zrealizowany zakres: trasa „A” – od km 0+097 do km 0+548, trasa „B” – cała trasa. Obecny etap realizacji (oferty) obejmuje wykonanie prac drogowych objętych dokumentacją projektową w następującym zakresie: trasa „A” – od km 0+000 do km 0+097. 3. Opis stanu istniejącego: Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię bitumiczną. Nawierzchnia bitumiczna charakteryzuje się spękaniem nawierzchni oraz licznymi zaniżeniami. Droga posiada kanalizację deszczową. Wpusty uliczne nie są zlokalizowane bezpośrednio przy krawężniku, co ma wpływ na powstawanie zastoisk wody w zaniżonych miejscach. Odcinek drogi z kruszywa charakteryzuje się licznymi wybojami w których gromadzi się woda opadowa powodując coraz większą jej degradację. 4. Projektowane zagospodarowanie terenu Przebudowa drogi – trasa „A” polegać będzie na wymianie istniejącego krawężnika z jego regulacją wysokościową w celu uzyskania normatywnych spadków podłużnych. Istniejąca nawierzchnia bitumiczna zostanie sfrezowana na gr. 3 cm w miejsce, której zaprojektowano ułożenie warstwy SMA 8 gr. 4 cm. W celu unormowania sytuacji dotyczącej kanalizacji deszczowej projektuje się przestawienie istniejących wpustów do nowo wybudowanego krawężnika oraz ścieku szerokości 0,50 m oddzielającego jezdnię od chodnika. Wzdłuż trasy „A” projektuje się chodnik o szer. 1,50 m z wjazdami do posesji. Zestawienie parametrów charakteryzujących inwestycję Nazwa zadania długość (mb) powierzchnia m2 trasa „A” 548,00 2 429,00 trasa „B” 126,00 348,00 chodnik trasa „A” 548,00 688,00 Wykonanie stałej organizacji ruchu – wg opracowania projektowego. Przebudowa rozdzielczej sieci wodociągowej: inwestycja w zakresie sieci wodociągowej realizowana została w całości w 2016 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości ogółem: 4.000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100), przed terminem składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.1.4. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach