Przetargi.pl
Modernizacja ul. Ks. Twardocha w Ciasnej.

Urząd Gminy Ciasna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-793 Ciasna, ul. Nowa 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3535100 w. 19 , fax. 034 3535105
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ciasna
    ul. Nowa 1a 1a
    42-793 Ciasna, woj. śląskie
    tel. 034 3535100 w. 19, fax. 034 3535105
    REGON: 15139841600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciasna.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ul. Ks. Twardocha w Ciasnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Konstrukcja nawierzchni jezdni i miejsc parkingowych: od km 0+000,00 do km 0+180,08 - 5,50 m (odcinek prosty) od km 0+180,80 do km 0+262,30 - 4,50 m (rondo) 2.1.1. - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej - gr. 10 cm, 2.1.2. - podsypka cementowo - piaskowa - gr. 5 cm, 2.1.3. - podbudowa z kruszywa łamanego (niesort 0/63mm) gr. 25 cm, 2.1.4. - warstwa gruntu stabilizowana cementem Rm = MPa - gr. 15 cm. 2.2. Warstwy konstrukcyjne chodnika: 2.2.1. - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej - gr. 8 cm, 2.2.2. - podsypka cementowo - piaskowa - gr. 5 cm, 2.2.3. - podbudowa z kruszywa łamanego (niesort 0/63mm) o gr. 15 cm. 2.3. Warstwy konstrukcyjne wjazdów do posesji: 2.3.1. - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej - gr. 8 cm, 2.3.2. - podsypka cementowo - piaskowa - gr. 5 cm, 2.3.3. - podbudowa z kruszywa łamanego (niesort 0/63mm) o gr. 25 cm. 2.4. Wykonanie odwodnienia drogi z rur: 2.4.1. - rury PVC o śr. 200 mm - 248,3 m 2.4.2. - rury PVC o śr. 315 mm - 231,1 m 2.5. Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż ul. Twardocha w ilości latarń 16 szt. wraz z przebudową części istniejącego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 12 000,- zł Wadium można wnieść w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824). Wadium w postaci pieniądza należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Nr 97 8457 0008 2012 0300 0231 0002. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Gminy. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od daty otwarcia ofert. Termin wpłaty wadium do dnia 14.04.2009r. do godz. 12.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: dwa zadania w postaci wykonanych robót drogowych, w zakresie których wchodziło ułożenie podbudowy z ułożeniem kostki betonowej wartości minimum 250 000,00 zł. oraz dwa zadania z zakresu budowy oświetlenia drogowego o wartości 75 000,00 zł. 3) wykażą się dysponowaniem osobami kierowników budowy w branży drogowej i elektrycznej oraz przedłożą ich oświadczenia o podjęciu się obowiązków kierownika budowy na przedmiotowym zakresie prac. 4) dysponują sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, 5) posiadają odpowiedni potencjał ekonomiczny w celu wykonania zamówienia, 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość minimum kwoty ceny ofertowej. 7) nie zalegają z opłatami podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie byli karani sądowo w związku z zamówieniem publicznym, 8) przedstawią kosztorys ofertowy szczegółowy na przedmiotowe zadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składowania ofert, b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu przez Wykonawcę z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, d) dla potwierdzenia posiadania wymaganego w pkt V.2 doświadczenia należy przedłożyć: dokumenty wykazujące wykonanie dwóch zadań w postaci robót drogowych ,w zakresie których wchodziło ułożenie podbudowy z ułożeniem kostki betonowej wartości minimum 250 000,00 zł. każde oraz dwa zadania z zakresu budowy oświetlenia drogowego o wartości 75 000,00 zł. przypadające na każde zadanie. Przedmiotowe wykazy muszą zawierać: - nazwę zadania z rodzajem wykonanych prac i miejscem realizacji, - zakres finansowy, - okres czasowy (data rozpoczęcia i zakończenia zadań), - potwierdzenie właściwego, rzetelnego i starannego wykonania przedmiotowych zadań przez inwestora. e) aktualną na dzień otwarcia ofert polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum kwoty ceny ofertowej. f) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie g) informację o osobach, które będą pełniły funkcje kierownika budowy w zakresie robót drogowych i elektrycznych wraz z załączeniem uprawnień kierownika budowy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego przynależność kierownika budowy do tej izby na dzień składania ofert, h) oświadczenie kierowników budów o podjęciu się obowiązków kierownika budowy na przedmiotowym zadaniu, w zakresie robót drogowych. i) oświadczenie o dysponowaniu sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, o posiadaniu odpowiedniego potencjału ekonomicznego umożliwiającego wykonanie zamówienia, o posiadaniu odpowiedniego doświadczenia w prowadzeniu zadań o zakresie rzeczowym wyszczególnionym w SIWZ. (załącznik nr 3) j) kosztorys ofertowy szczegółowy na przedmiotowe zadanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bazagmin.pl/bip_ciasna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach