Przetargi.pl
„Modernizacja ul. Kalinowej w Świdniku”.

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 43101935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja ul. Kalinowej w Świdniku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i usług pod nazwą: „Modernizacja ul. Kalinowej w Świdniku” 3.2 Ogólny opis przedmiotu zamówienia 3.2.1 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Projekt czasowej organizacji ruchu, 2) Roboty budowlane, 3) Dokumentacja powykonawcza z inwentaryzacją. 3.2.2 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia 1) Wniosek zgłoszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmującego zgłoszenie dokona Zamawiający, 2) Zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem, 3) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (w przypadku usuwania drzew i/lub krzewów). 3.2.3 Roboty budowlane Roboty budowlane przebudowy i remontu wykonane w oparciu o przygotowany przez Zamawiającego plan sytuacyjny. 3.2.4 Dokumentacja powykonawcza z inwentaryzacją 1) Uproszczony projekt powykonawczy, 2) Projekt czasowej organizacji ruchu uwzględniający planowany postęp robót drogowych z zapewnieniem dostępu do przyległych posesji dla mieszkańców i innych użytkowników w tym służb komunalnych. 3.2.5 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia Długość ulicy – ok. 146 m, Zakładana powierzchnia nawierzchni do remontu – ok. 2597 m², w tym: − jezdnie – ok. 1020 m², − chodniki – ok. 346 m2, − zatoki – ok. 1050 m2, − zjazdy – ok. 181 m2. 3.3 Zakres planowanych robót budowlanych a) inwentaryzacja istniejących nawierzchni jezdni i zjazdów (w razie konieczności), b) rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni, chodników, zatok i zjazdów (w granicach pasa drogowego), c) rozebranie krawężników i obrzeży, d) rozebranie podbudów, e) transport materiałów z rozbiórki, f) regulacja studzienek i wpustów kanalizacyjnych, g) wykonanie nowych przykanalików do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, h) wykonanie podbudowy jezdni o szer. 5 m, i) wykonanie krawężników i obrzeży, j) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej, k) wykonanie zatok postojowych przy drodze, l) przebudowa, remont i budowa chodników, m) zagospodarowanie terenu, n) rozwiązania wysokościowe nawiązać do istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej zjazdów i chodników. Należy zachować dotychczasowe rzędne wysokościowe poszczególnych elementów ulicy, o) należy zachować dotychczasowe rozwiązania sytuacyjne poszczególnych elementów ulicy. Roboty budowlane nie mogą wykraczać poza granice własności Gminy Miejskiej Świdnik (pas drogowy). 3.4 Szczegółowy przedmiot zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 2) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać przy pomocy bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn.zm.) 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach