Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80-560 Gdańsk, Żaglowa 11
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 320 51 00
- Data zamieszczenia: 2024-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
Żaglowa 11
80-560 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 320 51 00
REGON: 000168372 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja ul. Grunwaldzkiej na odcinku II - tj. od ul. Nowej Opackiej do granic Miasta Gdańska (jezdnia w kierunku Sopotu) w ramach zadania pn. Modernizacja nawierzchni dróg na terenie Gdańska.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja ul. Grunwaldzkiej na odcinku II – tj. od ul. Nowej Opackiej do granic Miasta Gdańska (jezdnia w kierunku Sopotu) w ramach zadania pn. Modernizacja nawierzchni dróg na terenie Gdańska."2. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie remontu nawierzchni jezdni, zjazdów, zatok postojowych oraz wpustów kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez wykonawcę wszystkich prac, robót i czynności, które okażą się konieczne dla wykonania zadania określonego powyżej, a także wykonanie dokumentacji odbiorowej i wszelkich dokumentów wymaganych umową.Ponadto, o ile dla wykonania przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych prac, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to Wykonawca wykona te prace i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem.3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określonew Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 44 000 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą (z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy).3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska, w Banku Pekao S.A., nr konta: 38 1240 1268 1111 0010 3860 7357, z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny78/BZP-U.510.75/2024/MS.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Miasta Gdańska - Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska.7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, powinno być nieodwołalne i musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont drogi publicznej*, o wartości jednostkowej zamówienia równej lub wyższej niż3 200 000 zł brutto.* droga publiczna w rozumieniu Ustawy z dnia 21.03.1985r. o drogach publicznych.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy skierują do jego realizacji kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej.3. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.4. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-04
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Słonecznej w Dziemianach
Dodano: 2024-06-26 - Poprawa dostępności do wody pitnej w gminie Parchowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-25 - Remont łazienek w Szkole Podstawowej w Łęgowie
Dodano: 2024-06-24 - Przedszkola marzeń - prace remontowo modernizacyjne w dwóch Oddziałach Wychowania Przedszkolnego Gminy Debrzno
Dodano: 2024-06-24 - Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska
Dodano: 2024-06-24 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie robót budowlanych w Domu Studenta nr 4 - skrzydło B.
Dodano: 2024-06-24 - Wymiana instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach będących w zasobach Gminy Miasta Gdańska znajdujących się na terenie Obszarów Administracyjnych 1, 2 i 3, 4
Dodano: 2024-06-24 - Remont elewacji budynku nr 11 wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1859 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
Dodano: 2024-06-21 - BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W RAMACH INWESTYCJI "MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI DLA ZWIĄZKU GMIN WIERZYCA".
Dodano: 2024-06-20