Przetargi.pl
Modernizacja ul. Grabowieckiej w Jabłowie

Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
    ul. Sikorskiego 9
    83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstarogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ul. Grabowieckiej w Jabłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania/przedsięwzięcia inwestycyjnego pn: „ Modernizacja ul. Grabowieckiej w Jabłowie ”. W zakresie jest realizacja robót drogowych na ul. Grabowieckiej w Jabłowie, w zakresie wycinki drzew, wykonania rowów przydrożnych, oznakowania i ułożenia płyt YOUMB. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie tylko części, fragmentów dokumentacji projektowej pn. „ Rozbudowa drogi gminnej nr 213044G - ul. Grabowieckiej w Jabłowie wraz z infrastrukturą ”. Zakres robót do wykonania w ramach zamówienia 1 Roboty przygotowawcze Wycięcie drzew liściastych wraz z karczowaniem pni 21 szt. Karczowanie pni drzew uprzednio ściętych 3 szt. Przewiezienie dłużycy na terenie sołectwa 21 mp. Wywiezienie wraz z utylizacją gałęzi i karpin drzew 50 mp. Ścinanie i karczowanie zagajników 1500 m2 Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu wraz z wywiezieniem i utylizacją 1620 m2 Roboty pomiarowe - prace geodezyjne 1,78 km 2 Urządzenia odwadniające Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm wraz z kratą ściekową typu ciężkiego 2 szt. Odcinek kanalizacji deszczowej łączący studzienki ściekowe ze studniami chłonnymi, rury PCV śr. 200mm, 20 mb Studnie chłonne betonowe śr. 1,2m i głębokości 2m wraz z pokrywami betonowymi 2 szt. Oczyszczenie istniejących rowów z wyprofilowaniem dna 800 m Wykonanie nowych rowów chłonnych 700 m3 3 Oznakowanie Słupki stalowe do mocowania znaków drogowych 8 szt. Tablice znaków drogowych 12 szt. 4 Roboty drogowe Ścinanie poboczy 1540 m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym łamanym frakcji 0 - 31,5mm 240 m3 Profilowanie i zagęszczenie podłoża 10440 m2 Wykonanie podsypki piaskowej gr. 10cm 10440 m2 Ułożenie płyt YOUMB o wym. 100x75cm, grubości 12,5cm 8660 m2 Utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym łamanym frakcji 8 - 31,5mm 1540 m2 Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna/projekt budowlany/rysunki wykonawcze , Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. UWAGA nr 1: Z powodu planowanej budowy kanalizacji sanitarnej (oddzielne postępowanie przetargowe ) ułożenie płyt Youmb nastąpi niezależnie na trzech odcinkach, tj. : - odcinek I : od 0+00 do 0+700km , - odcinek II : od 1+540 do 1+740km, - odcinek III : od 0+700 do 1+540km , po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej, tj. po 31.08.2018r UWAGA nr 2 : - odcinek I : szerokość planowanej nawierzchni z płyt YOUMB - 5mb, - odcinek II : szerokość planowanej nawierzchni z płyt YOUMB - 4mb, - odcinek III : szerokość planowanej nawierzchni z płyt YOUMB - 5mb, UWAGA nr 3 - Wykonawca, w trakcie obowiązywania umowy zobowiązany jest do utrzymywania prawidłowej nawierzchni wszystkich trzech odcinków, tj. : - zasypywania dziur i kolein kruszywem (w ramach poz. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym łamanym frakcji 0 - 31,5mm, 240m3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: -zakup, dostawa i wbudowanie materiałów objętych zamówieniem, -organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, -wykonanie i uzgodnienie na własny koszt projektu organizacji ruchu na drogach , na czas wykonywania robót budowlanych. -sporządzenia i oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy, -wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż prowadzonych robót, -koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualnej odbudowy osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych uszkodzonych/ zasypanych w trakcie robot budowlanych, -zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, -utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, uwaga: należy zapewnić ciągły dojazd do zabudowanych posesji, -Informowania wyprzedzająco użytkowników dróg o kolejnych utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót. -zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, -umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. -Kompleksową, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót w tym odtworzenie punktów geodezyjnych, kamieni granicznych w sąsiedztwie prowadzonych robót. -wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) -po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium. - wymagane wadium wynosi 10 000 zł., Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach