Przetargi.pl
Modernizacja układu komunikacyjnego w ramach rewitalizacji historycznego centrum Wilamowic – przebudowa Rynku w Wilamowicach.

Gmina Wilamowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-330 Wilamowice, RYNEK 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8129430 , fax. (033) 8129431
  • Data zamieszczenia: 2022-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilamowice
    RYNEK 1
    43-330 Wilamowice, woj. śląskie
    tel. (033) 8129430, fax. (033) 8129431
    REGON: 072182321
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wilamowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja układu komunikacyjnego w ramach rewitalizacji historycznego centrum Wilamowic – przebudowa Rynku w Wilamowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa terenu Rynku w Wilamowicach. Obszar objęty opracowaniem znajduje się wcentrum Wilamowic, obejmuje płytę rynku ograniczoną z każdej strony kamienicami oraz fragmenty ulic w rejonie rynku.Zadanie obejmuje:- przebudowę dróg publicznych w rejonie rynku,- budowę miejsc postojowych,- przebudowę ciągów pieszych,- przebudowę istniejących zjazdów,- wykonanie odwodnienia dróg oraz przyległego terenu,- przebudowę urządzeń obcych zlokalizowanych w pasie drogowym, kolidujących z projektowaną inwestycją,- przebudowę płyty rynku wraz z wymianą nawierzchni,- usunięcie drzew i krzewów zgodnie z inwentaryzacją dendrologiczną wraz z gospodarką drzewostanem oraz nowe nasadzenia drzew, krzewów, pnączy i bylin,- budowę fontanny wraz z komorą techniczną,- zagospodarowanie płyty rynku małą architekturą uwzględniającą ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, stojaki na rowery, drewniane pergole i trejaże,- wymianę oświetlenia wysokiego drogowego w granicach opracowania,- wymianę oświetlenia płyty rynku,- budowę dwóch skarp z roślinnością ozdobną oraz skarpy izolującej.Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (projekt budowlany, projekt techniczny (wykonawczy), Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).Inwestycja dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości: 70.000,00 PLN.Szczegółowe wymagania dotyczące wnoszenia wadium określono w SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże posiadanie środków finansowychlub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł.2) Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże:a) wykonanie w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy w tym okresie, w sposób należyty co najmniej jednego zadania polegającego na: budowie lub przebudowie ciągówkomunikacyjnych, ulic, chodników lub placów o nawierzchni z kostki brukowej/kamiennej o wartości co najmniej2.000.000,00 zł brutto.Pojęcia „budowa” i „przebudowa” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawobudowlane.W przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie, jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) może powoływać się tylko na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.b) dysponowanie następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi:b.1) Kierownik budowy, osoba posiadająca:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz min. 5 – letniedoświadczenie w postaci kierowania robotami budowlanymi w swojej specjalności,b.2) Kierownik robót branży elektrycznej, osoba posiadająca:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz min. 5 – letnie doświadczenie w postaci kierowania robotamibudowlanymi w swojej specjalności.Zamawiający dopuszcza możliwość połączenia wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą tefunkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.Doświadczenie zawodowe będzie liczone od daty uzyskania uprawnień.Kierownik budowy/Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawobudowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadachokreślonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadachuznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021r, poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach