Przetargi.pl
Modernizacja układu drogowego Powstańców-Garbary w Solcu Kujawskim

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3871325 , fax. 052 3871253
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. 23 Stycznia 7 7
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3871325, fax. 052 3871253
    REGON: 00052888200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja układu drogowego Powstańców-Garbary w Solcu Kujawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa układu drogowego w celu skomunikowania ulicy Powstańców z ul. Leśną, łącznikiem pomiędzy ul. Garbary a ulicą Powstańców i ulicy Wiśniowej w Solcu Kujawskim w tym: przebudowa układu drogowego o długości około 215,0mb, wykonanie kanalizacji deszczowej o długości około 17mb, wykonanie kanalizacji sanitarnej o długości około 40mb, wykonanie oświetlenia ulicy- 18 szt lamp, przebudowa istniejacej sieci elektroenergetycznej, przebudowa i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej, wykonanie ścieżki rowerowej i chodnika wzdłuż łącznika na długości około 100mb, remont ulicy Powstańców na odcinku około 160mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 złotych słownie: piętnaście tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnmiaja warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykażą się odpowiednim doświadczeniemtj: w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia złożenia oferty, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy- w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zadania o wielkości porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Zadanie musi być poparte dokumetami (np.referencje). Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie i wartości wykonanych robót oraz ze roboty zostały wykonane nalezycie, wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym zapewnią kadrę techniczną z odpowiednimi uprawnieniami wymaganymi Polskim Prawem Budowlanym w zakresie kierowania robotami drogowymi, dysponują odpowiednim potencjałym sprzętowym potrzebnym do realizacji zamówienia, posiadaja ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy pzp, aktualny odpis w łaściwego dla Wykonawcy rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zkresie objętym zamówieniem, aktualne zaświadczenie właściwego urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzajace, że Wykonawca nie zalegaz opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne , wykaz zrealizowanych minimum dwóch robót w ciągu ostatnich pięciu lat liczonych od dnia złożenia oferty, dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane nalezycie,wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację zamówienia z odpowiednimi uprawnieniami i zaświadczeniem o wpisie na listę członków okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wykaz posiadanego sprzętu, polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wykaz podwykonawców porzewidzianych do współpracy z Wykonawcą, umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność jest prowadzona w formie spółki cywilnej, kosztory ofertowy, sporzadzony w oparciu o załączone przedmiary robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach