Przetargi.pl
Modernizacja ujęcia wody w Wólce.

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48(81)7464844, +48(81)7510060 , fax. +48(81) 7465001
  • Data zamieszczenia: 2017-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48(81)7464844, +48(81)7510060, fax. +48(81) 7465001
    REGON: 431020150
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ujęcia wody w Wólce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy układu pompowego ujęcia wody w Wólce. 1. Część pierwsza - roboty główne - polegająca w szczególności na: 1.1. w branży sanitarnej: - demontaż 2 istniejących pomp poziomych - montaż nowego orurowania z PE w budynku hydroforni bez przerw w dostawie wody - wykonanie prac budowlanych i elektrycznych umożliwiających posadowienie zestawu hydroforowego i jego zasilenie w energię elektryczną - montaż nowego zestawu hydroforowego o pięciu pompach 5 x 5,5 kW/400 V uruchamianych przy pomocy przełączalnego przemiennika częstotliwości - montaż węzła wodomierzowego wyposażonego w wodomierz z nadajnikiem impulsów typu NKO - montaż armatury na nowym orurowaniu - montaż urządzenia bhp w pomieszczeniu chlorowni (myjka do oczu) - montaż chloratorów i instalacji wewnętrznej - montaż urządzeń w węźle sanitarnym (umywalki w pomieszczeniu chlorowni i hali technologicznej) - wykonanie obejścia rezerwowego na czas wykonywania prac przy posadowieniu nowych komór zasuw na rurociągu tłocznym - posadowienie zbiorników betonowych komór zasuw KZ1 i KZ2 na kolektorze tłocznym - montaż orurowania i armatury w obu komorach zasuw - wykonanie wymiany instalacji wodociągowej międzyobiektowej łączącej pompy głębinowe z urządzeniami technologicznymi w budynku ujęcia wody oraz rurociągów pomiędzy zbiornikami wyrównawczymi, a zestawem hydroforowym - przepięcie nowych sieci wodociągowych na terenie ujęcia wody i włączenie do nowego systemu - wykonanie wymiany istniejącego hydrantu na nowy oraz montaż nowego pomiędzy komorami zasuw - odpięcie obejścia rezerwowego poza budynkiem na kolektorze tłocznym - próby ciśnieniowe i płukanie rurociągów - dezynfekcja wodociągu - uporządkowanie terenu budowy - oczyszczenie wnętrza zbiorników wyrównawczych 3x150m3 oraz naprawa rys i ubytków powłoki wewnętrznej - wymiana włazów, wywietrzników na zbiornikach wyrównawczych i zamontowanie nowych drabin ze stali nierdzewnej wewnątrz zbiorników - zdemontowane pompy, ewentualną zdemontowaną automatykę sterującą i sprawne zabezpieczenia elektryczne oraz zdemontowany zespół chloratora wykonawca przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu jako części zapasowe do wykorzystania na innych ujęciach wody. 1.2. w branży architektoniczno-budowlanej: - roboty ogólnobudowlane (wyburzenie schodów wewnętrznych i wykonanie nowych w konstrukcji stalowej, wykonanie okładzin ściennych z glazury, wykonanie izolacji poziomej podposadzkowej, wykonanie posadzek z terakoty, miejscowych napraw tynku, malowanie wewnętrzne ścian i sufitów, wykonanie balustrady schodów spawanej z elementów stanowych, malowanej w kolorze czarnym, na etapie wykonawstwa należy przewidzieć ponadto wzmocnienie fundamentu pod projektowany zestaw hydroforowy) 1.3. w branży elektrycznej: - wykonanie zasilenia zestawu hydroforowego poprzez rozdzielnicę główna RGH (automatyka rozdzielnicy RGH będzie dostarczona w komplecie z zestawem hydroforowym) - doposażenie rozdzielnicy RGP - wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych - zapewnienie ochrony przeciwporażeniowej - zamontowanie układu kompensacji mocy biernej 1.4. Dodatkowo należy przewidzieć (zaprojektować i wykonać) instalację fotowoltaiczną typu off-grid (samodzielną, zamkniętą) na potrzeby całorocznego (od zachodu do wschodu słońca) oświetlenia otoczenia obiektu. W skład instalacji wchodzić muszą wszystkie elementy niezbędne do jej właściwego działania, w tym między innymi należy przewidzieć: moduły PV, baterie akumulatorów, stelaż, regulator/-ry ładowania, inwertery, wszelkie akcesoria montażowe dla systemu dachowego i akcesoria elektryczne (np. szybkozłączki międzymodułowe), przewody solarne i inne. Na oświetlenie zewnętrzne składać się będzie 5 lamp (reflektorów) zewnętrznych LED o stopniu ochrony minimum IP 64 o mocy 25-30W każda montowanych na elewacji (oświetlenie nocne otoczenia obiektu) załączane sterownikiem automatycznym zmierzchowym (tryb pracy zwykły-świecenie ciągłe), strumień świetlny każdej lampy co najmniej 2000 lumenów, barwa światła dowolna. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia mają mieć wszelkie wymagane prawem atesty, certyfikaty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej. 1.5. Dodatkowo również należy przewidzieć wykonanie systemu monitoringu pracy ujęcia wody wszystkich urządzeń pomiarowych i wykonawczych (w tym poziomu roztworu podchlorynu oraz poziomu wody w zbiornikach wyrównawczych) oraz uwzględnienie sygnałów z istniejącej instalacji alarmowej budynku. System musi posiadać możliwość zdalnego podglądu za pośrednictwem sieci internet. Ujęcie wody nie posiada stałego łącza internetowego w związku z czym sygnały muszą być transmitowane za pośrednictwem sieci gsm. Wymagane jest powiadamianie sms na co najmniej 2 nr telefonów o awariach w obiekcie wymagających interwencji przez personel ujęcia wody. Zalecana jest rozbudowa posiadanego przez zamawiającego systemu scada-asix obsługującego przepompownię ścieków. W przypadku zaoferowania innego systemu niż rozbudowa systemu posiadanego przez zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić bezterminowe licencje na oprogramowanie oraz komputer z monitorem do podglądu pracy ujęcia w tym zasilacz awaryjny UPS. Korzystanie z systemu nie może generować żadnych stałych, dodatkowych kosztów typu abonament poza kosztami transmisji danych gsm. 2. Część druga zamówienia - malowanie elewacji zewnętrznej - polegająca w szczególności na miejscowym uzupełnieniu tynków i dwukrotnym malowaniu ścian zewnętrznych (721m2) farbą silikonową na kolor pomarańczowy/jasnobrzoskwiniowy lub zbliżony. 3. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w przedmiarze. 4. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy (kryterium oceny ofert). 5. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne." W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiające go wymagania. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia przypadkowo wystąpiły określenia zawierające w nazwie znaki towarowe lub pochodzenie od konkretnych producentów, to są one tylko przykładami i w każdym takim przypadku Wykonawca, może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) innych producentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium dotyczy tylko pierwszej części zamówienia. Składający ofertę na pierwszą część zamówienia winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 94868900076500010820000040, tytułem: Wadium - modernizacja ujęcia wody w Wólce cz.1. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w miejscu składania ofert lub włożyć do koperty z ofertą, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych. 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach