Przetargi.pl
Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Namyślin

Urząd Gminy Boleszkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 74407 Boleszkowice, ul. Świerczewskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7606124 w. 43 , fax. 957 606 135
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Boleszkowice
    ul. Świerczewskiego 24
    74407 Boleszkowice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7606124 w. 43, fax. 957 606 135
    REGON: 53335700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boleszkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Namyślin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Namyślin. 2. Zakres zamówienia został określony w projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót. W ramach zamówienia Zamawiający planuje wykonać następujące prace m.in. takie jak: 3. ROBOTY BUDOWLANE 4. Wymiana pokrycia dachu - 46,92 m2 - wymiana: a) pokrycia z papy asfaltowej; b) betonu spadkowego; c) obróbek blacharskich; d) rynny i rury spustowe. 5. Roboty izolacyjne fundamentów - wykonanie - 26,20 m2: a) roboty ziemne; b) oczyszczenie fundamentów wraz wypełnieniem ubytków; c) izolacji cieplnej ze styropianu typ EPS 70-040 o grubości 10 cm; d) izolacji przeciwwilgociowej. 6. Roboty zewnętrzne z ociepleniem budynku - 86,46 m2: - wykonanie: a) rozbiórki i naprawa tynków; b) ocieplenia wełną mineralną o grubości 12 cm; c) cienkowarstwowego tynku mineralnego wraz z malowaniem; d) opaski betonowej; - wymiana: a) parapetów zewnętrznych; b) stolarki okiennej i drzwiowej. Okna PCV stałe (witryna) typowe w kolorze dwustronnym białym z szyba standard i wymiarach 80 x80 cm szt. 2 i 160 x100 cm szt. 1. Drzwi stalowe ocieplane styropianem przeznaczone do pomieszczeń o podwyższonej wigotności o wymiarach: 160 x200 cm dwuskrzydłowe szt. 1 i 90 x200 cm jednoskrzydłowe szt. 1 c) chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm; d) obrzeży betonowych 30x8 cm 24,85 m. 7. Roboty wewnętrzne - 158,27 m2: - wymiana: a) rozbiórki i naprawa tynków; b) rozbiórki i naprawa posadzki wraz z izolacją; c) rozbiórki i naprawa ścian działowych; d) przykrycia kanału; e) parapetów wewnętrznych; - wykonanie: a) licowania ścian płytkami; b) gładzi gipsowych wraz z malowaniem; c) posadzki z płytek terakotowych; d) kratek wentylacyjnych. 8. ROBOTY ELEKTRYCZNE 9. Linie kablowe - wymiana - 76,0 m: a) przewodu zasilajacego budynek hydroforni; b) rozdzielni w budynku hydroforni. 10. Demontaż skrzynek żeliwnych a) skrzyne żeliwnych wraz z wyposażeniem w budynku hydroforni. 11. Szafy kablowe - montaż: a) szafek kablowych wraz z wyposażeniem w budynku hydroforni. b) przewodów zasilających, uziemniających. 12. Instalacja gniazd i oświetlenia - wymiana: a) przewodów kabelkowych wraz z bezpiecznikami; b) opraw oświetleniowych; c) gniazd i włączników. 13. Instalacja odgromowa - wymiana: a) przewodów poziomych z preta; b) przewodów pionowych wraz ze złączami. 14. Instalacja monitoringu - montaż: a) zestawu do monitoringu na 4 kamery wraz z rejestratorem. 15. Pomiary a) badania i pomiary linii kablowych wraz z uzbrojeniem; b) badania i pomiary instalacji uziemiającej; c) sprawdzenie i pomiary obwodów sygnalizacyjnych. 16. ROBOTY SANITARNE 17. Roboty sanitarne zewnętrzne - wymiana: a) sieci wodociągowej o śr. 110 mm wraz z uzbrojeniem - 58,0 m; b) obudów studni głębinowych - 2 kpl; c) pomp głębinowych wraz z uzbrojeniem - 2 kpl. 18. Roboty sanitarne wewnętrzne - wymiana: a) hydroforów ciśnieniowych d=1400 mm V=3500 dm3 - 2 kpl; b) sprężarki Q-16,0 m3/h - 1 kpl; c) chloratora z zasobnikiem V=40 dm3 - 1 kpl; d) zakup i montaż aeratora o śr. 712 mm wys. 1754 mm na ciśn. 0.6 MPa; e) grzejników elektrycznych - 2 kpl; f) rurociągów o śr. 20-110 mm wraz z armaturą - 53,7 m; g) zlewu stalowego - 1 kpl; h) wpustu podłogowego - 1 kpl. 19. OGRODZENIE TERENU UJĘCIA WODY - wymiana - 215,0 m: a) ogrodzenia z siatki na cokole betonowym 0,2x0,3; b) bramy wjazdowej 4 m z furtką 1 m - 1 kpl. 20. NA WSZYSTKIE MATERIAŁY WYMAGANY JEST ATEST PZH 21. Zakres robót obrazuje załączony przedmiar robót, który jest elementem pomocniczym. 22. Zakres prac obejmuje wykonanie wszystkich prac, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100) 2. Wykonawca wnosi wadium w terminie do dnia 31.10.2017 r., do godziny 10.00 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w ww. terminie zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto 30 1240 3552 1111 0000 4046 4709 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) - w kasie Zamawiającego, w godz. 10.00 – 13.00. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala minimalnego poziomu zdolności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Ww. wykaz należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Ww. informację należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informacje składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;( z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 4). Ww. wykaz należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach