GMINA MODLIBORZYCE ogłasza przetarg
- Adres: 23-310 Modliborzyce, ul. Piłsudskiego 63
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 158715079 , fax. 158717102
- Data zamieszczenia: 2023-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA MODLIBORZYCE
ul. Piłsudskiego 63
23-310 Modliborzyce, woj. lubelskie
tel. 158715079, fax. 158717102
REGON: 830409608 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://modliborzyce.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ujęć wody i oczyszczalni ścieków na terenie gminy Modliborzyce na potrzeby zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż agregatów prądotwórczych do obiektów z terenu gminy Modliborzyce oraz dostosowanie infrastruktury ujęć wody i oczyszczalni ścieków do zasilania awaryjnego z agregatów prądotwórczych w ramach ww. inwestycji.Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej: OPZ ) – stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy (PPU) – Załącznik nr 5 do SWZ. Informacje dodatkowe:1) Montaż agregatu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z OPZ.2) Sprawdzenie poprawności działania agregatów potwierdzone protokołem oraz pomiary natężenia hałasu generowanego przez urządzenia wskazane w OPZ. 3) Zamawiający wymaga dokonania bezpłatnego pierwszego uruchomienia i bezpłatnego przeszkolenia z obsługi i konserwacji agregatu przedstawicieli Zamawiającego;4) Zamawiający wymaga dokumenty potwierdzające parametry techniczno-użytkowe użytych materiałów. Dokumenty wydane przez producenta (wraz z tłumaczeniem na język polski jeżeli jest wydany w języku obcym), potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych zaproponowanych agregatów w formie kart katalogowych, raporty z badań itp5) Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę osób i środków, aby w sposób niezakłócony i należyty realizować zamówienie;6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa, wiedzą techniczną, ze starannością uwzględniającą zawodowy charakter działalności Wykonawcy; 7) Wykonawca zapewni porządek na terenie prac oraz utrzymanie terenu w należytym stanie oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; Wykonawca zobowiązuje się stosować jedynie materiały i urządzenia posiadające atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności lub właściwości użytkowych, wymagane przez odpowiednie przepisy;8) Zamawiający dopuszcza normy równoważne w stosunku do norm wymienionych w OPZ. Za normy równoważne zostaną uznane normy potwierdzające spełnianie minimalnych parametrów określonych w normach wymaganych przez Zamawiającego; 9) Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesięcy co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 14 do SWZ - kryteria oceny ofert. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. 10) Urządzenia muszą zostać dostarczone do miejsca instalacji łącznie z czynnościami ładunkowymi. Urządzenia muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta obejmujących rynek polski, zapewniając w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych oraz muszą być fabrycznie nowe. Urządzenia muszą być przystosowane do realizacji zasilania rezerwowego obiektów w przypadku braku zasilania podstawowego lub przekroczenia zakładanych paramentów pracy.Urządzenia muszą posiadać wszystkie niezbędne zgody i dopuszczenia do użytkowania na terenie Polski.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomp głębinowych. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (inaczej: OPZ) stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy (PPU) – Załącznik nr 8 do SWZ.Informacje dodatkowe:1) Dostawa przedmiotu zamówienia oprócz jego sprzedaży obejmuje również: załadunek, transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez zamawiającego.2) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie towaru powstałe w trakcie załadunku, transportu i rozładunku.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości dostarczanych pomp. Przedpodpisaniem umowy jak i na każde żądanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych w ofercie pomp odpowiednie certyfikaty, atesty (w tym atest higieniczny PZH), karty katalogowe, deklarację zgodności z odpowiednimi normami lub aprobatę techniczną; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31122000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną