Przetargi.pl
Modernizacja trzech małych elektrowni wodnych zlokalizowanych na terenie gminy Ruda Maleniecka na rzece Czarna Konecka wraz z niezbędną infrastrukturą

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 373 12 19 , fax. 41 373 13 40
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    Ruda Maleniecka
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 373 12 19, fax. 41 373 13 40
    REGON: 26045938100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja trzech małych elektrowni wodnych zlokalizowanych na terenie gminy Ruda Maleniecka na rzece Czarna Konecka wraz z niezbędną infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz modernizacja trzech małych elektrowni wodnych zlokalizowanych na terenie gminy Ruda Maleniecka na rzece Czarna Konecka wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Wykonawca w ramach formuły zaprojektuj i wybuduj zobowiązany będzie przeprowadzić Zamawiającego przez wszystkie procedury formalne związane z rozpoczęciem procesu inwestycyjnego, jego realizacją oraz zakończeniem i sprawnym działaniem całego obiektu, w tym uzyskaniem koncesji na wytwarzanie energii elektrycznej oraz zgłoszeniem do udziału w sprzedaży energii z odnawialnych źródeł energii. Zamówienie obejmuje: ETAP I - Zadanie 1: Opracowanie dokumentacji projektowej; ETAP II - Zadanie 1: Wykonanie prac budowlanych związanych z modernizacją stopni wodnych; Zadanie 2: Wykonanie prac budowlanych związanych z modernizacją trzech Małych Elektrowni Wodnych i obiektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz w załączniku nr 8 do SIWZ (Program Funkcjonalno – Użytkowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45251120-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 70.000,00 złotych (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Przedbórz O/ Ruda Maleniecka Nr konta 07898800010040040570790001 z dopiskiem „Wadium - Modernizacja MEW” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego (najpóźniej w dniu wyznaczonym na składanie ofert do godz. 14:00). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie GZGK sp. z o.o. w Rudzie Malenieckiej pok. 13 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie (o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp. – z przyczyn leżących po jego stronie) nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp., pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa art. 87 ust. 2pkt 3 ustawy Pzp., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.2. Wykonawca którego oferta został wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymają zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku ewentualnego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W dniu składania oferty Wykonawca przedkłada: 1) Wypełniony formularz ofertowy, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ), 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ), 4) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, 5) Koncepcja techniczna, 6) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy (jeśli ofertę podpisuje osoba upoważniona w imieniu wykonawcy lub w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną