Przetargi.pl
Modernizacja trzech kortów tenisowych wraz z wykonaniem ich zadaszenia trzema halami namiotowymi łukowymi wraz z zapleczem techniczno-socjalnym i infrastrukturą techniczną oraz wymiana nawierzchni na dwóch kortach tenisowych i boisku wielofunkcyjnym

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Plac Celebry Papieskiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 367 26 86, 24 367 26 92 , fax. 24 367 26 96
  • Data zamieszczenia: 2018-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.
    Plac Celebry Papieskiej 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 367 26 86, 24 367 26 92, fax. 24 367 26 96
    REGON: 366071611
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja trzech kortów tenisowych wraz z wykonaniem ich zadaszenia trzema halami namiotowymi łukowymi wraz z zapleczem techniczno-socjalnym i infrastrukturą techniczną oraz wymiana nawierzchni na dwóch kortach tenisowych i boisku wielofunkcyjnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac I ETAPU inwestycji – realizowanych w ramach niniejszego zamówienia, obejmuje w szczególności: 1/ Zaprojektowanie: „Modernizacji trzech kortów tenisowych wraz z wykonaniem ich zadaszenia trzema halami namiotowymi łukowymi wraz z zapleczem techniczno-socjalnym i infrastrukturą techniczną oraz wymiany nawierzchni na dwóch kortach tenisowych i boisku wielofunkcyjnym”, w tym: wykonanie projektu wstępnego (koncepcji programowo-przestrzennej) wraz z wizualizacją dla całości inwestycji, z uwzględnieniem podziału na 3 etapy – zgodnie z PF-U, wykonanie – po zaopiniowaniu przez Zamawiającego projektu wstępnego - projektu architektoniczno-budowlanego i wykonawczego dla całości inwestycji, z uwzględnieniem podziału na etapy, wykonanie projektu budynku węzła cieplnego, wykonanie projektów przyłączy dla instalacji c.o. (sieć miejska ciepłownicza), elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, kanalizacji deszczowej i roztopowej, złożenie stosownego wniosku do organu administracyjnego i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 2/) Wykonanie: „Modernizacji trzech kortów tenisowych wraz z wykonaniem ich zadaszenia trzema halami namiotowymi łukowymi” (I ETAP). W zakres prac wchodzi kompleksowe wykonanie - zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i decyzją o pozwoleniu na budowę - robót budowlanych w zakresie wybudowania 3 hal tenisowych o konstrukcji łukowej stalowej z pokryciem wykonanym z materiału translucent wraz z oświetleniem i ogrzewaniem c.o., oraz trzech kortów tenisowych o nawierzchni akrylowej, w tym w szczególności: wykonanie prac ziemnych, usunięcie istniejącej nawierzchni z mączki ceglanej, wyburzenie istniejących ścian oporowych i budowa nowych, budowa trzech kortów tenisowych o nawierzchni akrylowej wraz z podbudową asfaltową, zadaszenie kortów trzema halami namiotowymi o konstrukcji łukowej, budowa budynku zaplecza technicznego (węzła cieplnego), wykonanie wewnętrznych instalacji w halach: grzewczej (c.o.), elektrycznej, teletechnicznej, przygotowanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej i wodno-kanalizacyjnej dla etapów II i III, montaż wyposażenia hal, wykonanie dojść do hal, zaplecza socjalnego i węzła cieplnego, wykonanie systemu zasilania i obsługi monitoringu, centrali alarmowej i sieci telekomunikacyjnych, wykonanie fundamentów dla zaplecza socjalnego, sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej, uzyskanie od właściwego organu administracyjnego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanego obiektu, po złożeniu stosownego wniosku wraz z niezbędną dokumentacją wymaganą przepisami prawa. Przedmiot zamówienia powinien uwzględniać dostępność realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 49.000,00 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100 groszy) przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). Poręczenie/gwarancja wymienione w pkt 2, ppkt 2-5, winno zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest aby dokument gwarancji/poręczenia obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PKO BP SA, numer rachunku bankowego: 31 1020 1592 0000 2502 0267 6666, z adnotacją w tytule wpłaty: Wadium w postępowaniu na realizację I ETAPU inwestycji pn. „Modernizacja trzech kortów tenisowych wraz z wykonaniem ich zadaszenia trzema halami namiotowymi łukowymi wraz z zapleczem techniczno-socjalnym i infrastrukturą techniczną oraz wymiana nawierzchni na dwóch kortach tenisowych i boisku wielofunkcyjnym”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, wskazanym w pkt. 3 powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu bankowego, sporządzonej przez Wykonawcę, nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. W przypadku, kiedy wadium wnoszone w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture itp.) wymienieni jako Wykonawcy. Zamawiający wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – potwierdzenie dowodu wpłaty (przelewu) zostało załączone do oferty. 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu gwarancji lub poręczenia został załączony do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, według zasad określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sią niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcą jako najkorzystniejszej. Utraty wadium nie powoduje odmowa Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w Rozdz. X pkt 3 SIWZ. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i art. 46 oraz 85 ust. 4 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych, w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego w związku z poleganiem na jego zasobach (o ile dotyczy) – załącznik nr 5 do SIWZ, 3) potwierdzenie wpłaty (przelewu) wadium wnoszonego w pieniądzu lub dokument (oryginał) potwierdzający wniesienie wadium w innej niż pieniądz, dopuszczonej przez Zamawiającego formie/formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach