Przetargi.pl
Modernizacja toalet nr 121, 130 i 132 w budynku Wydziału Informatyki przy ul. Żołnierskiej 49 w Szczecinie

ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, al. Piastów 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
    al. Piastów 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 320588161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja toalet nr 121, 130 i 132 w budynku Wydziału Informatyki przy ul. Żołnierskiej 49 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji toalet nr 121, 130 i 132 w budynku Wydziału Informatyki przy ul. Żołnierskiej 49 w Szczecinie.2. W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia wchodzą również świadczenia dodatkowe, związane z rozpoczęciem, wykonywaniem i ukończeniem robót budowanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, w tym w szczególności:1) Objęcie terenu budowy na czas realizacji robót budowlanych z niniejszego zamówienia, odpowiednie jego przygotowanie, zabezpieczenie i utrzymywanie;2) Pozyskanie, nabycie i dostarczenie na miejsce realizacji zamówienia (teren budowy) niezbędnych wyrobów, materiałów i urządzeń budowlanych;3) Dobór, skierowanie do Realizacji robót i utrzymywanie przez cały okres realizacji Robót odpowiedniego personelu wykonawczego Robot, w tym personel kierowniczy w osobie kierownika budowy z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi branży ogólnobudowlanej oraz kierowników robót z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności uprawniającej do kierowania: robotami budowlanymi branży ogólnobudowlanej (jedna osoba), robotami branży elektrycznej (jedna osoba), robotami branży sanitarnej (jedna osoba), przy czym obowiązki kierownika branży ogólnobudowlanej pełnić może również ta sama osoba, która sprawować będzie funkcję kierownika budowy;4) Wykonanie robót związanych z usunięciem gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórki z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja, itp.), stosownie do wymogów dokumentacji, o której mowa w dziale V ust. 2 SWZ oraz przepisów prawa obowiązujących w tym zakresie;5) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy;6) Udzielenie Zamawiającemu minimum 60 miesięcznej gwarancji (liczonej od daty dokonania Odbioru Końcowego, o którym mowa w § 13 ust. 5 - 14 Wzoru Umowy) wykonanych w ramach niniejszego zamówienia robót budowlanych, jak również wbudowanych, zainstalowanych lub w inny sposób zastosowanych w wykonaniu tych robót wyrobów, materiałów i urządzeń budowlanych;7) Usuwanie wszystkich wad i usterek z tytułu udzielonej gwarancji oraz w ramach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady;8) Innych określonych we Wzorze Umowy oraz załącznikach SWZ.3. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot postępowania z niniejszego ogłoszenia, warunki realizacji zamówienia, w tym szczegółowe postanowienia dotyczące informacji podanych w ust. 2 powyżej oraz wzajemne uprawnienia i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zawiera SWZ, w tym Wzór Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach:1) Gwarancjach bankowych;2) Gwarancjach ubezpieczeniowych;3) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;4) W pieniądzu, wpłaconym przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Santander Bank Polska S.A. Oddział w Szczecinie Nr rachunku: 02 1090 1492 0000 0000 4903 0242 z zalecanym dopiskiem według następującego wzoru: wadium w postępowaniu ZP/WI/7/2023/II.3. Pod rygorem odrzucenia oferty, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą (termin ten określają postanowienia działu XVI ust. 1 SWZ), z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.4. Wadium wnoszone w pieniądzu uważać się będzie za wniesione z chwilą kiedy kwota wadium znajdzie się (zostanie uznana) na rachunku, o którym mowa w ust. 2 pkt 4) powyżej.5. Dalsze postanowienia dotyczące wadium podaje dział X SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają określony w ramach art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP warunek dotyczący zdolności zawodowej do należytego wykonania niniejszego zamówienia, tj. wykażą Zamawiającemu, że dysponują odpowiednim, tj. na poziomie określonym w ust. 2 poniżej, doświadczeniem zawodowym.2. Przy uwzględnieniu dodatkowych postanowień ust. 3 i 4 niniejszej sekcji, Zamawiający uzna wskazany w ustępie powyższym warunek udziału w niniejszym postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu fakt wykonania dwóch robót budowlanych (każda zwana dalej jako „ROBOTA” a więcej niż jedna jako „ROBOTY”), spełniających dodatkowo następujące cechy:1) Każda z dwóch ROBÓT była prowadzona na podstawie odrębnie zawartej umowy i w ramach tej umowy została wykonana (zakończona) w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to w tym okresie);2) Jedna z dwóch ROBÓT, o których mowa w pkt 1) powyżej, była o wartości nie mniejszej niż równowartość 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), a druga o wartości nie mniejszej, niż równowartość 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Przez wskazaną w niniejszym punkcie wartość danej ROBOTY, Zamawiający rozumiał będzie kwotę stanowiącą cenę zapłaty (wynagrodzenie) z tytułu umowy o wykonanie tej ROBOTY pomniejszoną o należny podatek VAT (tym samym wskazane wyżej wartości: 150 000,00 zł i 100 000,00 zł są wartościami netto, tj. bez podatku VAT);3) Jedna z dwóch ROBÓT, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej, stanowiła budowę, przebudowę lub remont budynku lub budynków przeznaczonych do przebywania w nim ludzi (w szczególności pracy, zamieszkania, nauki lub wypoczynku) oraz obejmowała swoim zakresem minimum prace budowlane w branży elektrycznej (przy czym w zakres tej ROBOTY – obok ww. wymaganej branży elektrycznej mogą dodatkowo wchodzić również roboty budowlane innych branż, w tym np. ogólnobudowlana czy sanitarna);4) Jedna z dwóch ROBÓT, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej stanowiła budowę, przebudowę lub remont budynku lub budynków przeznaczonych do przebywania w nim ludzi (w szczególności pracy, zamieszkania, nauki lub wypoczynku) oraz obejmowała swoim zakresem minimum prace budowlane w branży sanitarnej (przy czym w zakres tej ROBOTY – obok ww. wymaganej branży sanitarnej mogą dodatkowo wchodzić również roboty budowlane innych branż, w tym np. ogólnobudowlana czy elektryczna);5) Każda z dwóch ROBÓT, o których mowa w pkt 1) – 4) powyżej została wykonana należycie.3. Z zastrzeżeniem wyjątku dopuszczonego w ust. 4 pkt 1) niniejszej sekcji, ROBOTY wymagane na podstawie ust. 2 niniejszej sekcji, muszą być ROBOTAMI wykonanymi przez Wykonawcę (Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył w wykonaniu ROBÓT), z tym że w przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 58 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) powyższy wymóg może być też spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.4. Stosownie do postanowień art. 118 ust. 1 ustawy PZP Wykonawca - w celu potwierdzenia spełniania wskazanego w ust. 2 powyżej warunku udziału w niniejszym postępowaniu - może polegać na zdolnościach zawodowych innego podmiotu/podmiotów (dalej zwanego „PODMIOTEM TRZECIM”), niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z nim stosunków prawnych, pod warunkiem, że Wykonawca taki wykaże Zamawiającemu, że realizując zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania będzie dysponował niezbędnymi zasobami PODMIOTU TRZECIEGO. W takim przypadku wymagane będzie również spełnienie następujących warunków łącznie:1) Ta ROBOTA/ROBOTY spośród wymaganych na podstawie ust. 2 powyżej, które są przywoływane jako wykonane przez dany PODMIOT TRZECI (w celu wykazywania spełnienia określonego w ust. 2 niniejszej sekcji warunku udziału w niniejszym postępowaniu) – będą wykonane przez ten PODMIOT TRZECI (jako podmiot, który bezpośrednio uczestniczył w wykonaniu ROBOTY/ROBÓT);2) Dany PODMIOT TRZECI, na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 2 niniejszej sekcji warunku udziału w niniejszym postępowaniu musi (na podstawie art. 118 ust. 2 ustawy PZP) być tym podmiotem (PODMIOTEM TRZECIM), który jako podwykonawca Wykonawcy zrealizuje roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia minimum w zakresie, jaki odpowiada ROBOCIE/ROBOTOM, które przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 2 niniejszej sekcji warunku udziału w niniejszym postępowaniu zostały przedstawione jako ROBOTA/ROBOTY wykonane przez ten PODMIOT TRZECI.3) W stosunku do PODMIOTU TRZECIEGO, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej, na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu nie będą zachodzić podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP (obligatoryjne przesłanki wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienione również w dziale VII ust. 1 SWZ) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (przesłanki wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienione również w dziale VII ust. 5 SWZ). W takim przypadku, ilekroć w art. 108 ust. 1 ustawy PZP, art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, czy dziale VII ust. 1 i 5 SWZ mowa będzie o Wykonawcy należy przez to rozumieć również PODMIOT TRZECI;4) Informacja o zamiarze powołania na zasoby (wykonane ROBOTY) PODMIOTU TRZECIEGO przy wykazywaniu określonego w ust. 2 powyżej spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu musi zostać zakomunikowana Zamawiającemu nie później niż w terminie składania ofert.5. W kwestiach nieuregulowanych w powyższych ustępach, ocena spełnienia określonego tam warunku udziału w niniejszym postępowaniu następuje zgodnie z ustawą PZP oraz SWZ, w tym poprzez podmiotowe środki dowodowe, o których mowa sekcji V.5.7) ogłoszenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach