Przetargi.pl
Modernizacja terenu wokół szkoły wraz z wejściem głównym do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Libiążu

Szkoła Podstawowa Nr 3 w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32590 Libiąż, ul. Św. Barbary
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 627 73 36 , fax. 32 627 73 36
  • Data zamieszczenia: 2018-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Libiążu
    ul. Św. Barbary 5
    32590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 32 627 73 36, fax. 32 627 73 36
    REGON: 73651100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.libiaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja terenu wokół szkoły wraz z wejściem głównym do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Libiążu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n.: „Modernizacja terenu wokół szkoły wraz z wejściem głównym do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Libiążu”. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe; 2) likwidację szacht; 3) wymianę nawierzchni placu, parkingu, drogi wewnętrznej, chodnika; 4) wymianę ślusarki drzwiowej, aluminiowej; 5) wymianę okładziny schodów wejściowych do budynku szkoły; 6) wykonanie oraz montaż podjazdu dla osób niepełnosprawnych; 7) wykonanie oraz podłączenie kanalizacji; 8) montaż ogrodzenia. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ oraz załącznik nr 10 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Miejsce wykonania zamówienia: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Libiążu, ul. Św. Barbary 5, 32-590 Libiąż. W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów lub urządzeń niż podane w załączonej dokumentacji (równoważnych). Zamawiający musi wówczas wyrazić zgodę na zastosowanie materiałów lub urządzeń na podstawie dokumentów uwiarygodniających korzystniejsze parametry oraz materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do tych, które w dokumentacji technicznej zostały opisane poprzez wskazanie nazwy producenta lub znaku handlowego (akceptacja zamawiającego nastąpi po przedłożeniu dokumentów potwierdzających zachowanie parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji). Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych; wymóg nie dotyczy m. in. osób kierujących budową, sprawujących nadzór, dostawców materiałów budowlanych, przedstawicieli producenta urządzeń; w trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów; przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności; w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 900,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej w formacie II; oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale 7 pkt 1 ppkt 1) i 2), (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ); pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich – pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach