Przetargi.pl
Modernizacja terenu parku w Bojkowie wraz z placem zabaw oraz modernizacja terenu skweru przy ul. Kościuszki w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2012-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja terenu parku w Bojkowie wraz z placem zabaw oraz modernizacja terenu skweru przy ul. Kościuszki w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. MODERNIZACJA TERENU PARKU W BOJKOWIE WRAZ Z PLACEM ZABAW Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, instalacji elektrycznych w tym; 1. Zagospodarowanie terenu parku w Bojkowie: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty przygotowawcze i ziemne, c) roboty murowe, d) podbudowy pod ciągi komunikacyjne, plac zabaw, pole żwirowe, boisko, e) nawierzchnie z kostki brukowej, z tłucznia, nawierzchnia piaskowa, nawierzchnia poliuretanowa, 2. Przebudowa placu zabaw: a) demontaż urządzeń placu zabaw oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) konserwacja urządzeń siłowych, c) budowa ogrodzenia placu zabaw, Przęsło ogrodzeniowe wykonane w formie kraty o wymiarach oczka 50 x 200 mm. Dane techniczne przęsła: - elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany, - elementy pionowe: pręty stalowe min. 6 mm, - wysokość przęsła 1200 mm, - szerokość przęsła 2400 mm, - ilość przęseł wg projektu, Dane techniczne przęsła z tablicą edukacyjną: - elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany, - elementy pionowe: pręt stalowy 6 mm, - wysokość przęsła 1200 mm, - szerokość przęsła 2400 mm, - tablica edukacyjna montowana w przęśle, wymiar tablicy 2155x600 mm, malowana z jednej strony farbą tzw. tablicową w kolorze ciemno-zielonym lub alternatywnie ciemno-szarym matowym. Druga strona tablicy pomalowana na kolorowo w elementy bajkowe - minimum 4szt., - słupki panelowe wykonane z profilu zamkniętego o wymiarze 60x40 mm, - długość minimum 1800 mm, zamknięte u góry kapturkami plastikowymi - wewnętrznymi, - słupek panelowy do szybkiego demontażu, - furtka wejściowa na plac zabaw samozamykająca o wymiarach: - wysokość 1200 mm, - szerokość 1200 mm. Wszystkie elementy wymienione w opisie powinny być ocynkowane oraz pomalowane proszkowo w czterech kolorach wskazanych przez Zamawiającego w ilościach po ? z każdego koloru. d) dostawa i montaż tablicy regulaminowej placu zabaw - 2 szt. (wzór treści poda Zamawiający), e) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw uzgodnionych z Zamawiającym (równoważne pod względem wymiarów, funkcji oraz z zachowaniem wyznaczonych w projekcie stref bezpieczeństwa). Urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności PN-EN 1176. 3. Budowa boiska do gry w bulle. 4. Instalacja elektryczna: a) demontaż istniejących słupów oświetleniowych parkowych, istniejącego złącza kablowego oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) wykonanie zasilania w energię elektryczną głównej tablicy rozdzielczej oraz tablicy serwisowej z gniazdami elektrycznymi, c) wykonanie oświetlenia parku na bazie opraw parkowych np. ELBA IP65 S-70W z kloszem przeźroczystym zamontowanych na słupach aluminiowych okrągłych typy SAL - 4,5 o wysokości h = 4,5 m, anodowanych, kolor grafitowy - lub równoważnych w zakresie parametrów technicznych (moc oprawy, rodzaj klosza), kształtu i koloru. Słupy zabudować na prefabrykowanych fundamentach betonowych typu B50 - 24 szt., d) wykonanie oświetlenia drogi na bazie opraw ulicznych np. Magnolia IP65 100W zamontowanych na słupach oświetleniowych aluminiowych typu SAL - 70 o wysokości h = 7m, anodowanych, kolor grafitowy - lub równoważnych w zakresie parametrów technicznych (moc oprawy, rodzaj klosza), kształtu i koloru. Słupy zabudować na prefabrykowanych fundamentach betonowych typu B60 - 7 szt., e) wykonanie sieci kablowej, instalacji uziemiającej tablice rozdzielcze i słupy oświetleniowe, f) wykonanie sterowania szafą oświetleniową poprzez podłączenie Kaskady z najbliższego słupa oświetleniowego, g) wykonanie pomiarów geodezyjnych, h) wykonanie prób i pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej i uziemiającej, i) wykonanie dokumentacji powykonawczej, j) zabudowanie złącza pomiarowego według załączonego rysunku Schemat zasilania - UWAGA: brak pozycji w przedmiarze! Uwaga: należy przewidzieć koszty związane z dopuszczeniami do prac oraz nadzorami pobieranymi przez Firmę Vattenfall - (demontaż złącza, słupów, podłączenie kaskady itp.) 5. Mała architektura i zieleń: a) demontaż ławek i koszy oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) dowóz i montaż ławek - 15 szt. (w tym 12 szt. własność Zamawiającego, a 3 szt. z dostawą) i koszy (6 szt. własność Zamawiającego) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, c) dostawa i montaż stojaków na rowery - 3 szt., d) dostawa i montaż słupków żeliwnych - 2 szt., e) założenie nowych trawników parkowych na terenie całego Parku z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie 12 miesięcy od daty podpisania odbioru końcowego, f) zakup i transport ziemi do wykonania trawników i nasadzeń, g) nasadzenia i roboty pielęgnacyjne w okresie 12 miesięcy od daty podpisania odbioru końcowego. Uwaga: opis materiału roślinnego zamieszczony w załączniku A. Wycinka drzew po stronie Zamawiającego. h) przesadzenie 2 szt. drzew wraz z pielęgnacją i odpowiedzialnością za stan drzew przez okres 3 lat od daty przesadzenia, i) w skład pielęgnacji wchodzi: - koszenie w okresie wegetacji w zależności od potrzeb, ale nie rzadziej niż raz na miesiąc, - nawożenie (kwiecień i maj nawożenie NPK np. azofoska wieloskładnikowa, czerwiec nawożenie azotem np. saletra amonowa), - dosiewanie trawy (uzupełnienie) w przypadku stwierdzenia wypadów, - podlewanie ( w częstotliwości uzależnionej od warunków atmosferycznych - według potrzeb), - uzupełnianie wypadów nasadzeń, - uzupełnianie kory, - odchwaszczanie nasadzeń w zależności od potrzeb, ale nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu w okresie wegetacji. Uwaga: nie wszystkie podane powyżej składniki pielęgnacji zostały ujęte w przedmiarze robót i należy je dodać do ogólnej ceny zamówienia. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Projekty wykonawcze, 2. Przedmiary robót, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, elektrycznych oraz sanitarnych. Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga: 1. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia. 2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 3. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. 4. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej. 5. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 6. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 7. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 8. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - protokoły z pomiarów i badań, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonani obiektu budowlanego z projektem budowlanym, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 3. Wykonywania prac w godzinach od 6:00 do 18:00 w dni robocze oraz od 6:00 do 15:00 w sobotę. 4. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 5. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 6. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. B. MODERNIZACJA TERENU SKWERU PRZY UL. KOŚCIUSZKI W GLIWICACH Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, instalacji elektrycznych w tym; 1. Zagospodarowanie terenu skweru przy ul. Kościuszki: a) roboty rozbiórkowe - rozbiórka istniejących konstrukcji betonowych, murków z cegły, obrzeży i płyt chodnikowych, b) roboty przygotowawcze i ziemne oraz wywóz ziemi i gruzu z rozbiórek, c) podkłady betonowe i izolacje ław fundamentowych, d) nawierzchnie z kostki brukowej gr. 7 cm na podsypce piaskowej, e) wykonanie ścian żelbetowych z betonu B-20 licowego (od strony zewnętrznej). 2. Instalacja elektryczna: a) wykonanie zasilania energetycznego terenu zieleńca, b) montaż głównej tablicy rozdzielczej, c) wykonanie uziemienia głównej tablicy rozdzielczej, d) wykonanie oświetlenia zieleńca na bazie opraw oświetleniowych np. THORN JALON 1X26W lub równoważnych w zakresie parametrów technicznych (moc oprawy, rodzaj klosza), kształtu i koloru, e) wykonanie zabezpieczenia istniejących kabli energetycznych, f) wykonanie pomiarów geodezyjnych, g) wykonanie prób i pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej i uziemiającej, h) wykonanie dokumentacji powykonawczej, i) przyłączenie do sieci elektrycznej może nastąpić do dnia 30.09.2012 r. - podmiotem odpowiedzialnym jest Firma Vattenfall. Wykonawcy zobowiązani są do przeprowadzenia, na własny koszt, prób instalacji elektrycznej przy odbiorze końcowym. Uwaga: należy przewidzieć koszty związane z dopuszczeniami do prac oraz nadzorami pobieranymi przez Firmę Vattenfall (VNSP Sp. z o.o. Gliwice ul. Myśliwska 6). Prace elektryczne prowadzić pod nadzorem kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do prowadzenia robót elektrycznych. 3. Mała architektura i zieleń: a) demontaż ławek i koszy oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) dowóz i montaż ławek - 4 szt. (własność Zamawiającego) i 4 szt. koszy (własność Zamawiającego) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, c) dostawa i montaż stolików szachowych - 4 szt., d) przesadzenie krzewów wraz z pielęgnacją i odpowiedzialnością za stan krzewów przez okres 3 lat od daty przesadzenia, e) założenie nowych trawników parkowych na terenie całego skweru - z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie 12 miesięcy od daty podpisania odbioru końcowego, f) zakup i transport ziemi do wykonania trawników i nasadzeń, g) nasadzenia i roboty pielęgnacyjne w okresie 12 miesięcy od daty podpisania odbioru końcowego. Uwaga: opis materiału roślinnego zamieszczony w załączniku A. h) w skład pielęgnacji wchodzi: - koszenie w okresie wegetacji w zależności od potrzeb, ale nie rzadziej niż raz w miesiącu, - nawożenie (kwiecień i maj nawożenie NPK np. azofoska wieloskładnikowa, czerwiec nawożenie azotem np. saletra amonowa), - dosiewanie trawy (uzupełnienie) w przypadku stwierdzenia wypadów, - podlewanie ( w częstotliwości uzależnionej od warunków atmosferycznych - według potrzeb), - uzupełnianie wypadów nasadzeń, - uzupełnianie kory, - odchwaszczanie nasadzeń w zależności od potrzeb ale nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu w okresie wegetacji. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Projekty wykonawcze, 2. Przedmiary robót, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, elektrycznych oraz sanitarnych. Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga: 1. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te, należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia. 2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 3. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. 4. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej. 5. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 6. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 7. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 8. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - protokoły z pomiarów i badań, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 3. Wykonywania prac w godzinach od 6:00 do 18:00 w dni robocze oraz od 6:00 do 15:00 w sobotę. 4. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 5. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 6. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453160005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: część I - 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych), część II - 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach