Przetargi.pl
Modernizacja terenu JRG-8 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu - etap II

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-248 Poznań, ul. Bobrzańska 6a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 22 20 300 , fax. 61 22 20 315
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
    ul. Bobrzańska 6a 6a
    61-248 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 22 20 300, fax. 61 22 20 315
    REGON: 63129637000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja terenu JRG-8 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Modernizacji terenu JRG-8 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu - etap II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określony został w załączniku nr 1 do SIWZ (m. in. przedmiary robót - zamieszczone pomocniczo), projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, regulamin zawodów w sporcie pożarniczym z dnia 24 kwietnia 2013r. oraz wyciąg z Podstawowego Zakresu Kontroli BHP w Państwowej Straży Pożarnej z 1996 r.). Przedmiotowe zamówienie w szczególności obejmuje kompleksowe wykonanie wspinalni (ściany ćwiczeń) na bazie istniejącej konstrukcji stalowej z poduszką amortyzacyjną wraz z torami odpowiednio oznakowanymi (dobiegami do wspinalni - bieżnią sportową) zgodnie z zapisami -Regulaminu zawodów w sporcie pożarniczym- z dnia 24 kwietnia 2013r. oraz -Podstawowego Zakresu kontroli BHP w Państwowej Straży Pożarnej z 1996 r.- oraz pozostałą załączoną dokumentacją. Parapety okienne wspinalni należy wykonać w sposób zapewniający łatwą ich wymianę na nowe bez konieczności użycia specjalistycznego sprzętu. Wspinalnię należy wyposażyć w siatkę asekuracyjną oraz w 4 kpl. urządzeń samohamujących zabezpieczających użytkowników przed upadkiem z wysokości, każdy wyposażony w 15m linę stalową i bęben zwijający. Kompleksowe wykonanie -Pożarniczego toru przeszkód - 100m- (bieżni sportowych) wraz z niezbędna niwelacją terenu i oznakowaniem torów. Zamówienie dotyczy terenu strażnicy Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 8 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu znajdującej się przy ul. Obornickiej 1 w Bolechowie. W cenie oferty należy uwzględnić koszty robót tymczasowych oraz prac towarzyszących nieujętych w załączonych przedmiarach robót, a niezbędnych w celu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz opracowanymi projektami. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć, wycenić i wykonać wszystkie roboty niezbędne do wykonania kompletnego zadania. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco prowadzić dokumentację zdjęciową z prowadzonej inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.500,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach