Przetargi.pl
„Modernizacja terenów zieleni, tj. „Cmentarz choleryków” zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie”

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 499 500 , fax. 627 472 225
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 499 500, fax. 627 472 225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja terenów zieleni, tj. „Cmentarz choleryków” zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja terenów zieleni, tj. „Cmentarz choleryków” zlokalizowanych przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie. Zamówienie dotyczy dwóch zadań: Zadanie nr 1: Przeprowadzenie modernizacji terenów zieleni na terenie Miasta Jarocin, tj. „Cmentarza choleryków” przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący zieleni na „Cmentarzu choleryków” w Jarocinie polega na modernizacji istniejącego terenu poprzez wprowadzenie nowej wieloletniej roślinności zarówno niskiej, średniej, jak i wysokiej, a także montażu elementów małej architektury, tj. koszy na śmieci i ławek. Dodatkowo projektuje się wprowadzenie 6 szt. elementów przestrzennych ze stali COR-TEN, na które składać się będzie 5 szt. płyt oraz 1 szt. krzyża. Zgodnie z założeniami projektu nawierzchnię stanowić będzie istniejące utwardzenie oraz nowa nawierzchnia wodo-przepuszczalna o powierzchni około 86 m2. Zadanie nr 2: Budowa oświetlenia – przyłącza kablowego oświetlenia parku – skweru przy ul. Wrocławskiej. ZADANIE NR 1: Modernizacja terenu „Cmentarza choleryków” obejmie swoim zakresem następujące prace: 1) Prace rozbiórkowe:  usunięcie istniejącego krzyża (wysokość oscyluje w granicach 5-6 metrów) wraz z rabatą kwiatową i ogrodzeniem (prace związane z usunięciem istniejącego krzyża oraz jego uroczysta adoracja prowadzone będą w uzgodnieniu z właściwą Parafią Rzymskokatolicką),  przetransportowanie i ustawienie krzyża (zamontowanie na kotwę) we wskazanym miejscu (odległość do 15 km),  usunięcie kostki prowadzącej do krzyża wraz z obrzeżami/opornikami ,  usunięcie białego grysu kamiennego oraz włókniny ściółkującej. 2) Prace uzupełniające w zakresie oporników:  uzupełnienie istniejących betonowych oporników betonowych o wymiarach 6x30x100,  ustawienie oporników o wymiarach 10x25x100 posadowionych na ławie betonowej z betonu C12/15 (gr. 6 cm) oraz podsypce cementowo-piaskowej (gr. 3 cm). 3) Prace w zakresie nawierzchni wodo-przepuszczalnej typu Hanse Grand lub równoważnej:  wykorytowanie terenu na głębokość 35 cm,  rozścielenie piasku kopanego wraz z zagęszczeniem - gr. 15 cm,  rozłożenie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem - gr. 12 cm,  rozłożenie warstwy dynamicznej HanseMineral lub równoważnej fr. 0/16 mm wraz z zagęszczeniem – gr. 5 cm,  rozłożenie warstwy Hansegrand nawierzchnia lub równoważnej fr. 0/8 wraz z zagęszczeniem – gr. 3 cm,  nadanie 2% spadków nawierzchni. 4) Prace w obrębie zieleni:  wykopanie i przesadzenie w miejsce wskazane przez inwestora drzew i krzewów,  wykarczowanie 2 szt. Drzew,  przeprowadzenie cięć pielęgnacyjnych drzew zaadoptowanych,  prace w obrębie nasadzeń Calamagrostis acutiflora ‘Karl Foerster’: a) wykorytowanie gruntu na głębokość 30 cm, b) spulchnienie podglebia do głębokości 30 cm, c) rozścielenie i zagęszczenie w wykorytowanych miejscach ziemi urodzajnej – warstwa gr. 25 cm, d) wprowadzenie nowych nasadzeń Calamagrostis acutiflora ‘Karl Foerster’, e) zamontowanie obrzeży typu EKOBORDER/GEOBORD lub równoważnych na kotwy, f) wyściółkowanie roślinności korą drobnolistną fr. 8-32 mm na włókninie ściółkującej – gr. 5 cm.  prace w obrębie nasadzeń Carpinus betulus: a) wykorytowanie gruntu na głębokość 60 cm, c) rozłożenie drenażu Ø100 na dnie wykopu wraz z włókniną filtracyjną, d) rozścielenie i odpowiednie zagęszczenie w wykorytowanych miejscach ziemi urodzajnej – warstwa o gr. 45 cm, e) wprowadzeni nowych nasadzeń Carpinus betulus, f) zamontowanie obrzeży typu EKOBORDER/GEOBORD lub równoważnych na kotwy, g) wyściółkowanie roślinności korą drobnolistną fr. 8-32 mm na włókninie ściółkującej – gr. 5 cm.  prace w obrębie nasadzeń Tilia tomentosa ‘Brabant’: a) wykonanie dołów pod nasadzenia drzew, b) wprowadzenie nowych nasadzeń Tilia tomentosa ‘Brabant’ oraz Sorbus aucuparia, c) wykonanie drenażu Ø100, d) rozścielenie włókniny filtracyjnej, e) wykonanie systemu napowietrzająco-nawadniającego, f) stabilizacja wprowadzonych nasadzeń za pomocą palików drewnianych oraz wiązadeł, g) wykonanie mis wokół nasadzeń wraz z wypełnieniem ich korą drobnomieloną, h) wyrównanie i złagodzenie terenu od strony budynku usługowo-handlowego,  prace w obrębie trawnika: a) usunięcie istniejącej darni, b) przekopanie gleby, wymieszanie wierzchnicy z ziemią urodzajną (gr. 15 cm), c) rozłożenie trawnika z rolki.  montaż elementów małej architektury, tj. ławek i koszy posadowionych na fundamentach betonowych c12/15,  montaż elementów przestrzennych ze stali COR-TEN posadowionych na fundamentach C20/25, Wykaz gatunkowy projektowanej roślinności do nasadzenia na „Cmentarzu choleryków” w Jarocinie: 1) Tilia tomentosa ‘Brabant’ – lipa srebrzysta odm. Brabant - 24 szt., 2) Sorbus aucuparia – jarząb pospolity – 6 szt., 3) Carpinus betulus – grab pospolity – 239 szt., 4) Calamagrostis acutiflora ‘Karl Foerester’ – trzcinnik ostrokwiatowy ‘Karl Foerster’ -233 szt. 5) trawa z rolki (Poa Pratensis - wiechlina łąkowa 60%, Lolium Perenne - żywica trwała 25%, Festuca Rubra – kostrzewa czerwona 15%) - pow. ok. 900 m2. Elementy przestrzenne: Projektuje się montaż 6 elementów ze stali COR-TEN zakotwionych w fundamentach betonowych wylewanych na mokro na placu budowy z betonu klasy C20/25. Elementy przestrzenne – płyty zaprojektowane zostały z blachy stalowej gr. 3mm gatunku S355JOW COR-TEN. Jako obudowę zewnętrzną zaprojektowano blachę perforowaną ze stali S355JOW COR-TEN gr. 2 mm o perforacji Rv 15-23 prześwit 39%. Element przestrzenny – krzyż projektuje się wykonać z blachy stalowej 4 mm gatunku S355JOW COR-TEN jako RK 120x120x4 lub w przypadku trudności z ugięciem blachy do postaci RK można wykonać ją z dwóch ceowników 120x6x4 i następnie zespawać w całość. Na jednym z elementów do wykonania jest napis metodą laserową (wielkość liter 4 cm, czcionka CALIBRI lub ARIAL, cytat wykonany kursywą). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczącego Modernizacji terenu „Cmentarza choleryków” w Jarocinie przedstawia projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn.: „Modernizacja terenu „cmentarza choleryków” w Jarocinie”. Natomiast konstrukcja stalowa elementów przestrzennych i ich fundamentowanie zawiera odrębny projekt wykonawczy pn. „Modernizacja terenu „Cmentarza choleryków” w Jarocinie - konstrukcja stalowa i fundamentowanie”. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania i pielęgnacji nowo nasadzonej roślinności do dnia 31.12.2018 r. ZADANIE NR 2: Budowa przyłącza kablowego oświetlenia parku - skweru przy ulicy Wrocławskiej w Jarocinie Przyłącze energetyczne. Zasilanie w/w obiektu w energię elektryczną odbywać się będzie z projektowanego złącza kablowego z układem pomiarowym zlokalizowanym obok istniejącego budynku stacji transformatorowej. Zasilanie oświetlenia parku skweru projektuje się wykonać z projektowanego złącza sterującego typu SOtwl w którym projektuje sią zabudować zegar sterujący. Montaż przyłącza kablowego oświetlenia parku - skweru Z projektowanego złącza kablowego sterowania oświetlenia parku projektuje się wyprowadzić przyłącze kablowe zasilania oświetlenia z zastosowaniem układu sterowania oświetleniem. Projektuje się pobudować przyłącze oświetlenia obwód I kabel YKY 3x6 mm2 o długości 45/61 m . Oświetlenie wykonać jako 1-fazowe. Słupy oświetleniowe. Dla potrzeb oświetlenia parku zaprojektowano słup oświetleniowy typu stalowego ocynkowane cylindryczne typ CC 4/76/132/3 z fundamentem FP 1 malowany w kolorze RAL DB 7025 w ilości szt. 1 lub o parametrach równoważnych . W słupach zastosować tabliczki TB-1. Słupy należy montować w miejscach wskazanych na planie. Slup o parametrach równoważnych powinien spełniać w zakresie następujących parametrów: - słup o konstrukcji stalowej ocynkowanej cylindrycznej o średnicy 146 mm przy podstawie i o średnicy 76 mm przy wierzchołku malowany w kolorze , -słup do montażu na fundamencie, -grubość ścianki słupa 3 mm. Dla potrzeb podświetlenia elementów architektonicznych projektuje się zabudowę oprawy oświetleniowe dogruntowe, których zadaniem będzie podświetlenie ścian wykonanych z blachy COR-TEN. Oprawy oświetleniowe. Dla oświetlenia parku zaprojektowano na słupie oprawę typu DL 30 LED 43 W Plus z optyką symetryczną 4000 K. Dla optyki rozsyłu symetrycznym LED 43 W Plus zgodnie z planem sytuacyjnym (lub o podobna o równoważnych parametrach). Połączenie złącza TB-1 z oprawą wykonać przewodem YDY 3x1,5 mm . Oprawa równoważna powinna spełniać w zakresie następujących parametrów: Oprawa parkowa oświetlenia zewnętrznego gwarantująca na płaszczyźnie obliczeniowej co najmniej takie same parametry jak Streetlight DL 30 LED 43 W Plus. - całkowita moc oprawy nie większa niż 43 W (moc eksploatacji), - strumień świetlny oprawy nie mniejszy niż 3430 Im, - temperatura barwowa źródła światła LED - 4000K, - wskaźnik oddawania barw CRI > 70, - nie akceptuje się stosowania opraw o dopuszczonej tolerancji w zakresie temperatury barwowej (np. 3500K - 4000K lub 4000K - 4500K), - krzywa LDT z optyką dedykowaną do oświetlenia parków, - optyka zaprojektowana w oparciu o odbłyśnik dedykowany dla źródeł światła LED, - dystrybucja strumienia świetlnego w górną półprzestrzeń 0%, - montaż bezpośrednio na słupie, - zasilacz LED z trwałością gwarantowaną 100 OOOh i z kontrolerem umożliwiającym komunikację z jednostką nadrzędną, która monitoruje parametry oprawy, - trwałość źródeł LED nie mniejsza niż 100 OOOh (L90/B10), - sterowani wartością mocy oprawy oraz monitorowanie parametrów pracy z wykorzystaniem przewodów zasilających, bez dodatkowego okablowania, - funkcja redukcji mocy realizowana poprzez obniżenie strumienia świetlnego całego modułu LED (strumień świetlny ulega redukcji o 50% przy zachowaniu rozsyłu bryły fotometrycznej oprawy jak dla 100% strumienia świetlnego), - standardowa ochrona przeciwprzepięciowa min 6 kV, - funkcja gwarantująca utrzymanie stałej wartości strumienia świetlnego w całym okresie eksploatacji (100000h), - IP66 dla całej oprawy, - waga oprawy nie większa niż 4,5 kg, pow. boczna wiatrowa nie większa niż 0,05mf, - II klasa ochronności elektrycznej, - gwarancja producenta co najmniej 5 lat, - certyfikat ENEC, Podświetlenie profili z blachy COR-TEN. Celem podświetlenia profili wykonanej z blachy COR-TEN projektuje się zabudować oprawy oświetleniowe dogruntowe typu Nano Liner Allegro AC XB 9 3000 K 50x10 st. o długości 30 cm oraz typu Nano Liner Allegro AC XB 18 3000 K 50x10 st. o długości 60 cm,, ilość i rozmieszczenie wg. planu sytuacyjnego. Oprawy Nano Liner Allegro AC XB posiadają wysoka wydajność, energooszczędne, Ultra Slim liniowa rozwiązanie oświetleniowe dla środowisk zewnętrznych. Zasilana bezpośrednio z napięcia sieciowego AC, smukły Nano Liner Allegro AC XB jest idealnym rozwiązaniem dla wielu rodzajów zastosowań zewnętrznych architektonicznych. Napięcie zasilania - AC napięcia zasilania (120V / 230V / 277V 2> eliminuje konieczność stosowania zewnętrznych zasilaczy i pozwala przedłużyć bieg o długości do 50 stóp (120V) 80feet (230V) lub 90feet (277V). Wysoka wydajność i skuteczność - 25 lm / W (RGB); 60 lm / W (3000K); 65 lm / W (4000K); i 84 lm / W (6500K), 300 lumenów na stopę (wersja RGB) i 635-865 lumenów na stopę przy 11 watach na piechotę (białe wersje). Wiele długości osprzętu - Dostępna w jednej nodze, dwie stopy, trzy stopy i czterech stóp długości, Nano Liner Allegro AC XB łatwością pomieści różne wymagania dotyczące miejsca instalacji. Elastyczny montaż celem - produkt jest wyposażony w 180 ° osi obrotu na elastyczne wiązki celowania. Dwie opcje wiązki - 40 ° i 50 ° x 10 ° spready oferują delikatne oświetlenie lub bardziej skoncentrowane. Proste okablowanie i połączenia - proste połączenie Plug'n'Play Nano Liner Allegro AC XB mogą być łańcuchowo, umożliwiając łatwą instalację i obniża koszty utrzymania. Układ sterowania. Układ sterowania oświetlenia parku -skweru umieszczony będzie w szafce która zaprojektowana jest obok złączą zasilającego. Projektuję zastosować szafkę w obudowie OSZ 40x60+F wyposażone tak jak przedstawiono na załączonym schemacie. Do sterowania oświetlenia projektuje się zastosować zegar astronomiczny typu PS0-02P produkcji Automatex Poznań wraz z układem stycznika. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości w wymiarze minimum 96 miesięcy na zainstalowane oprawy oświetleniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna pn.: „Budowa przyłącza kablowego oświetlenia parku – skweru przy ulicy Wrocławskiej”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych wg „Wspólnego Słownika Zamówień” (CPV): 77.00.00.00-0, 77.31.00.00-6, 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.30.00-7, 45.11.27.10-5, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9. 5.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Dokumentacja projektowa. 5.3. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.4. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: 5.4.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy, Kierownika prac. 5.4.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.4.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.4.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/ umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1999 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5.4.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.4.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.4.1. czynności. 5.4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.4.6. Postanowienia pkt. 5.4.1. – 5.4.5. stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 5.5. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy dokumentacja techniczna/projekt wykonawczy bądź SST/STWiOR zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów - równoważnych - jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji. 5.7. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10.8 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 5 100,00 zł (słownie: pięć tysięcy sto złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej jako Beneficjenta należy wskazać: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin. 16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na Modernizację terenów zieleni, tj. „Cmentarz choleryków” zlokalizowanego przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie”. Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. 16.3.2. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 16.4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Zwrot wadium 16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w pkt. 16.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 16.6. Utrata wadium 16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z załącznikami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, 6) Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach