Przetargi.pl
Modernizacja telewizji dozorowej zainstalowanej na obiekcie Gdynia Arena - Gdyńskiego Centrum Sportu

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 19143984500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja telewizji dozorowej zainstalowanej na obiekcie Gdynia Arena - Gdyńskiego Centrum Sportu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 51310000-8 usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo, 35120000-1 systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wymianie systemu telewizji dozorowej zainstalowanej na obiekcie Gdynia Arena Gdyńskiego Centrum Sportu, bez zmiany instalacji okablowania teletechnicznego. 3. Rodzaj zainstalowanego systemu telewizji dozorowej: analogowy System CCTV oparty o 7 rejestratorów 16 kanałowych ELNET RTD16/400 obsługujących 86 kamer, na trzech poziomach hali, w środku oraz na zewnątrz obiektu wraz z oprogramowaniem oraz sprzętem sieciowym zapewniającym możliwość obsługi z kilku stanowisk – stacji klienckich. 4. Usługę wymiany systemu CCTV należy przeprowadzać w terminie ośmiu tygodni od daty zawarcia umowy. 5. Wykaz sprzętu do wymiany określa załącznik nr 6 do SIWZ. 6. W celu przeprowadzenia w sposób prawidłowy usługi wymiany systemu CCTV, zamontowanego na obiekcie Gdynia Arena na istniejącej instalacji, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: 1) 2 sztuki: Rejestrator NVR w obudowie RACK, 64 kanały, co najmniej 2 wyjścia HDMI (4K) oraz 2 x VGA (1080p), minimalne pasmo dla strumienia wychodzącego (przy zastosowaniu technologii RAID) 200mb/s, minimalne pasmo dla strumienia przychodzącego (przy zastosowaniu technologii RAID) 200mb/s, obsługa co najmniej 8 dysków HDD o pojemności co najmniej 10TB w technologii hotplug, rejestrowana rozdzielczość co najmniej 12MP, 2 interfejsy sieciowe pracujące z prędkościami 10/100/1000Mbps umożliwiające agregację portów, obsługa technologii RAID 0, 1, 5, 6 i 10, obsługa dysków hotspare w systemie N+1, obsługa przez lokalną stację oraz przeglądarkę WWW i CMS, wbudowany redundantny zasilacz. 2) 7 sztuk koderów wizyjnych o podanych parametrach: 16 kanałów wejściowych wizyjnych, obsługujących standardy: HDTVI/HDCVI/AHD/CVBS, umożliwiający rejestrację obrazu w rozdzielczości nie niższej niż FullHD 1080p z prędkością 30 klatek na sekundę. Koder musi zapewnić obsługę strumienia pomocniczego z prędkością 25fps, dla każdego z 16 kanałów. Standardy kompresji wideo: H.265 Pro+/H.265 Pro/H.265/H.264+/H.264. Minimum 4 wejścia audio, Wyjścia Wideo: 1x VGA, 1x HDMI, 1x CVBS, obsługiwane protokoły sieciowe: TCP/IP, PPPoE, DHCP, DNS, DDNS, NTP, NFS, HTTPS, ONVIF, SNMP. 3) 20 sztuk dysków twardych o pojemności 8TB, przeznaczonych do pracy ciągłej 24x7 w środowiskach wymagających rejestrowania wideo wysokiej rozdzielczości o podanych parametrach: maksymalna prędkość przesyłania danych z bufora do hosta: 6 Gb/s, między hostem a dyskiem: 245 MB/s, pamięć podręczna: 256 MB, współczynnik MTBF co najmniej 500000 godzin. 4) Dekoder sieciowy umożliwiający utworzenie matrycy wizyjnej „video wall” o podanych parametrach: dekodowanie 128 kanałów w rozdzielczości 1080p, kompresja wideo: H.265+, H.265, H.264+, H.264, MPEG4, Wejścia Wideo VGA i DVI-I: WSXGA: 1680×1050/60Hz, WXGA: 1440×900/60Hz, WXGA: 1280×800/60Hz, 1366×768/60Hz, Wyjście HDMI:16-kanałowe: 4K: 3840×2160@30Hz, 1080p: 1920×1080@50/60Hz, WSXGA: 1680×1050/60Hz, Wyjście BNC: 8-kanałowe, Dekodowanie audio/wideo: Rozdzielczość do 12MP, ilość kanałów 128, Ilość kl/s: 12MP@20fps: 16-kan. 8MP@30fps: 32-kan. 5MP@30fps: 48-kan. 3MP@30fps: 80-kan. 1080p@30fps/3Mbps: 128-kan., Złącza sieciowe: 2x 10/100/1000 Mbps (SANI), 2x 10/100/1000 Mbps (SAEI), 16x 10M/100 Mbps (SAEI), Złącza szeregowe: 1x RS-232 (RJ45), 1x RS-485 5) Pulpit sterowniczy kompatybilny z dostarczonym wyposażeniem zgodnie z ust. 6. pkt. 1) i 4, wyposażony w wyświetlacz LCD, joystick 4-osiowy oraz manipulator 3D, możliwość łączenia kaskadowo, możliwość obsługi ściany wizyjnej (TV-WAL), interfejs Ethernet do zdalnej obsługi systemu i głowic PTZ przy pomocy joysticka. 6) Stacja zarządzająca – umożliwiająca pełną obsługę wszystkich elementów systemu, oraz archiwum wideo. Minimalne parametry: Procesor o minimalnej częstotliwości bazowej 3,7GHz , 16GB RAM, Dysk SSD 256, Karta graficzna umożliwiająca płynne odtwarzanie 16 kanałów w rozdzielczości 1080p. Stacja powinna zostać dostarczona z zainstalowanym i prawidłowo skonfigurowanym systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem służącym do zarządzania systemem, oraz urządzeniami peryferyjnymi umożliwiającymi jej obsługę: monitorem o przekątnej minimum 28’ IPS obsługującym rozdzielczość 4K, klawiaturą, myszą, nagrywarką płyt Blueray. Zestaw musi zostać dostarczony z wszystkimi niezbędnymi licencjami oprogramowania. 7) Mikser audio – lub równoważne rozwiązanie umożliwiające zapewnienie prawidłowej rejestracji dźwięku z 24 istniejących mikrofonów, zainstalowanych w wybranych punktach kamerowych. Parametry tych urządzeń powinny zapewniać rejestrację sygnału akustycznego w paśmie częstotliwości od 300 Hz do 4 000 Hz, przy minimalnej dynamice 50 dB. 8) 11 sztuk: Głowica szybkoobrotowa PTZ, rozdzielczość FullHD 1080p, przetwornik CMOS 1/2,8”, promiennik IR do 120m. obiektyw 4.8-120mm, zoom optyczny x32, klasa szczelności IP66, zasilanie 24VAC wraz z uchwytem montażowym sufitowym. 9) 57 sztuk: kamera stacjonarna Full HD w obudowie Box, obiektyw 1,2mm, przetwornik obrazu CMOS 1/2,8” 2MP, czułość 0,005 Lux, szybkość 25kl/s., klasa szczelności minimum IP22, zasilanie 12 VDC, 24 VAC, redukcja szumów 3D, szeroki zakres dynamiki WDR. 10) 5 sztuk: kamera kopułkowa rozdzielczość 1920x1080 Full HD, promiennik IR do 40m., motozoom 2,8-12mm, funkcje: WDR, 3D-DNR, EXIR (do 40m.),BLC, klasa szczelności IP66, zasilanie 12 VDC, 24 VAC wraz z uchwytem montażowym sufitowym. 11) Switch zarządzany o minimalnych parametrach: 24 porty pracujących w standardzie 10/100/1000 Mbps, 2 porty umożliwiające obsadzenie wkładki SFP, wydajność przełączania 56Gb/s, szybkość przesyłania pakietów 42Mpps, tablica MAC 8K, obsługa 4K VLAN; GVRP; QinQ; Private VLAN, obsługa STP 802.1D (STP), 802.1W (RSTP) and 802.1S (MSTP) BPDU (protection, root protection, and loopback protection), zabezpieczenia: izolacja portów, przypisywanie adresu MAC do konkretnego portu, obsługa list dostępu (ACL), możliwość agregowania portów, zarządzanie przez konsolę, interfejs web, TFTP, RMON, 12) Switch zarządzany o minimalnych parametrach: 8 portów pracujących w standardzie 10/100/1000 Mbps, 2 porty umożliwiające obsadzenie wkładki SFP, wydajność przełączania 20Gb/s, szybkość przesyłania pakietów 14Mpps, tablica MAC 8K, obsługa 4K VLAN; obsługa STP i RSTP, zarządzanie przez przeglądarkę web. 13) Zestaw 4 wkładek światłowodowych SFP, pracujących w standardzie 1Gb/s, kompatybilnych z dostarczonymi urządzeniami sieciowymi wraz z światłowodowymi przewodami połączeniowymi umożliwiającymi dowiązanie do istniejącej infrastruktury magistralnej w obiekcie. 14) Zasilacz awaryjny UPS przeznaczony do montażu w szafie RACK 19” o tak dobranej mocy aby zagwarantować bezprzerwową pracę urządzeń o których mowa w ust. 6. pkt. 1), 2), 3) przez czas minimum 60 minut. 7. Z uwagi na organizowanie imprez masowych oraz konieczność częstego zabezpieczania zapisu z monitoringu dla odpowiednich służb, Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt wyszczególniony w ust. 6 pkt. 1), 2), 4), 5), 8), 9), 10, 11), ze względu na pełne wykorzystanie jego parametrów i możliwości, pochodził od jednego producenta. Dostarczone urządzenia powinny pochodzić z linii produktowej wybranego wytwórcy przeznaczonej do zastosowań profesjonalnych, zapewniając tym samym stabilność oraz niezawodność pracy całego systemu monitoringu. 8. Zakres prac wchodzących w skład usługi wymiany systemu CCTV: 1) Demontaż wszystkich kamer na zewnątrz budynku oraz wewnątrz wraz z ich utylizacją. 2) Demontaż 57 obiektywów z kamer typu box, sprawdzenie poprawności ich działania, oraz ich instalacja w nowych kamerach dostarczonych zgodnie z ust. 6, pkt. 9) na obecnie zamontowanych uchwytach kamerowych. 3) Demontaż siedmiu rejestratorów NVR z przełącznikiem KVM i miksera audio znajdujących się w serwerowni teletechnicznej oraz z ich utylizacja. 4) Demontaż matrycy oraz pulpitów sterujących wraz ze stacją kliencką i pozostałymi urządzeniami wchodzącymi w skład systemu monitoringu i ich utylizacja z wyłączeniem monitorów będących w pomieszczeniu dowodzenia oraz w serwerowni. 5) Montaż i konfiguracja wraz ze sprawdzeniem poprawności działania urządzeń dostarczonych zgodnie z ust. 6 pkt. 4), 5), 6) w pomieszczeniu ochrony. 6) Instalacja z wdrożeniem rejestratorów wraz z macierzą dyskową o których mowa w ust. 6. pkt 1), 3), 7) oraz sprawdzenie poprawności działania w pomieszczeniu serwerowni. 7) Instalacja wraz ze sprawdzeniem poprawności działania i konfiguracja koderów wizyjnych o których mowa w ust. 6. pkt. 2). 8) Montaż, konfiguracja oraz sprawdzenie poprawności działania głowic PTZ o których mowa w ust. 6. pkt 8). Punkty montażowe są na wysokości około 5m. (5szt.) oraz około 20m. (6szt.). 9) Montaż, konfiguracja oraz sprawdzenie poprawności działania kamer typu Box o których mowa w ust. 6. pkt 9). Punkty montażowe są na wysokości około 5m. (20szt.), około 10m. (17szt.) oraz około 20m. (20szt). 10) Montaż, konfiguracja oraz sprawdzenie poprawności działania kamer kopułkowych o których mowa w ust. 6. pkt 10). Punkty montażowe są na wysokości około 5m. 9. Po zakończeniu prac montażowych i konfiguracyjnych wszystkich urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego (w ilości nie przekraczającej 10 osób). 10. W ramach prowadzonych prac Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania ewentualnych uszkodzeń instalacji kablowych. Wykonawca sporządza szczegółowy opis uszkodzeń wraz ze wskazaniem, które uszkodzenia dotyczą wad i usterek powstałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 11. Wykonawca będzie świadczył usługę za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje w tym osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń elektrycznych, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacji. 12. Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do wykonania usługi przedstawić Zamawiającemu odpowiednie uprawnienia, o których mowa w ust. 11, osób za pomocą których będzie świadczył usługę na obiekcie. Do czasu przedstawienia dokumentów Zamawiający ma prawo odmówić wpuszczenia osób mających świadczyć usługi na obiekcie, co nie przesuwa umownego terminu wykonania usługi. 13. Wykonawca będzie świadczył usługę za pomocą własnego sprzętu oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi, w tym między innymi narzędzi elektrycznych, podnośników, (w tym podnośnika elektrycznego w przypadku potrzeby wjechania na płytę boiska Gdynia Arena), rusztowań. 14. Wykonawca musi uwzględnić maksymalne dopuszczalne obciążenie podłoża parkietu tj.: 1) 500kg/m2 dla parkietu, 2) 2t/m2 dla terenu wkoło budynku 15. Wykonawca planując korzystanie z urządzęń podnośnikowych wewnątrz hali musi uwzględnić maksymalne wymiary otworów ościeżnic w celu swobodnego wjazdu i tak: 1) Brama wjazdowa na halę: 297x240cm, 2) Drzwi na parkiet hali: 277x228cm. 16. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przed rozpoczęciem usług objętych przedmiotem zamówienia uzgodnić z Zamawiającym termin wykonywania prac, ze względu na to, że prace realizowane będą na terenie czynnych obiektów i wymagają nadzoru Zamawiającego. Wykonawca może wykonywać prace wyłącznie przez siedem dni w tygodniu w godzinach 7:30 – 22:00 17. Wykonawca zobowiązany jest zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu poszczególnych czynności. 18. Zamawiający udostępni Wykonawcy na czas wykonania usługi wszelką dokumentację techniczną oraz wszelkie pomieszczenia, które są niezbędne do przeprowadzenia prac związanych z modernizacją, z tym zastrzeżeniem, że prace w nich prowadzone nie mogą kolidować z funkcjonowaniem obiektów. 19. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody i awarie wyrządzone przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę. 20. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do powiadomienia Zamawiającego, o każdym stwierdzonym przypadku uszkodzenia lub zniszczenia mienia Zamawiającego, objętego przedmiotem zamówienia. 21. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennego harmonogramu prac. W harmonogramie Wykonawca wpisuje zakres wykonanej pracy, wykryte uszkodzenia oraz podjęte działania, rejestruje stany awaryjne i podejmowane działania. Przy każdej przeprowadzonej czynności osoba wykonująca czynności wpisuje datę oraz potwierdza ich wykonanie własnoręcznym podpisem. Wszelkie prace wykonane w ramach przedmiotu zamówienia będą potwierdzane w dziennym harmonogramie prowadzonym przez Wykonawcę, przez osobę(y) upoważnioną(e) przez Zamawiającego. 22. Wykonawca przed odbiorem przez Zamawiającego wykonanej modernizacji systemu: 1) zgłosi Zamawiającemu zakończenie prac i przedstawi protokół sporządzony przez osobę/y posiadającą/e odpowiednie kwalifikacje wraz z dokumentami potwierdzającymi jej/ich uprawnienia do wykonywania danych czynności oraz przekaże Zamawiającemu dzienny harmonogram prac. 2) przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą obejmującą cały zakres prac modernizacyjnych. 3) przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów Producenta w wersji papierowej oraz elektronicznej na nośniku DVD wszystkich wymienionych urządzeń tj: instrukcje obsługi, karty katalogowe, karty serwisowe. 23. Przez cały okres obowiązywania umowy Zamawiający uprawniony jest do kontroli wykonywania przez Wykonawcę usług objętych przedmiotem zamówienia. 24. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres trwania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na wszystkie i jedno zdarzenia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 25. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. 26. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. 27. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi za wady i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od daty odbioru prac potwierdzonych pisemnym protokołem. 28. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności w ramach rękojmi za wady i gwarancji nie później niż w ciągu 72 godzin od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego mailowo lub telefonicznie potwierdzone mailem i do usunięcia usterki w terminie uzgodnionym przez Strony a w przypadku braku porozumienia stron w tym zakresie w terminie 7 dni. 29. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 30. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 31. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 32. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 33. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51310000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udział w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 i 2, b) składa w oryginale pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ), zawierające w swojej treści, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dodatkowo: b.1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b.2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. w przypadku, gdy w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w lit b), Wykonawca nie zawrze informacji opisanych w lit. b.1)-b.4), Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności informacje opisane w lit. b.1)-b.4). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach