Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg
- Adres: 01-882 Warszawa, S. Żeromskiego 29
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
S. Żeromskiego 29
01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 01525964000041 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja technologii kuchni wraz z niezbędną adaptacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 214 przy ul. Fontany 1 w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Informacje ogólnePrzedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” modernizacji technologii kuchni wraz z niezbędną adaptacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 214 przy ul. Fontany 1 zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego przez ZK ARCHITEKCI KRZYSZTOF ZAKRZEWSKI. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje:a) sporządzenie dokumentacji projektowej uwzględniającej wytyczne Programu Funkcjonalno-Użytkowego;b) wykonanie robót montażowo-budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej.3. Lokalizacja (adres inwestycji):dz. nr ew. 83, obręb 7-05-12ul. Fontany 1, 01-835 Warszawa4. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych- powierzchnia wewnętrzna bloku żywieniowego (wraz z pomieszczeniem magazynowym wchodzącym w zakres opracowania)- 129,04 m2- powierzchnia wewnętrzna stołówki - 65,71 m2- wysokość pomieszczeń - 299 cm- kubatura - 582,30 m35. Zakres dokumentacji:- harmonogram rzeczowo-finansowy,- dokumentacja projektowa wszystkich branż (konieczne uzgodnienia pod względem higienicznym i zdrowotnym z właściwym państwowym wojewódzkim inspektorem sanitarnym w porozumieniu z właściwym okręgowym inspektorem pracy),- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,- kosztorys ofertowy dostosowany do poziomu finansowania z umowy,- projekt organizacji robót,- plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,- dokumentacja powykonawcza wraz z instrukcjami użytkowania i konserwacji.6. Zakres prac określa Program Funkcjonalno-Użytkowy i w szczególności obejmuje:- roboty budowlane (m.in. prace wykończeniowe zewnętrzne – remont tylnego wejścia do części kuchennej),- prace wykończeniowe (remont posadzek wraz z podłożami i izolacjami, wykonanie tynków, okładzin ścian i sufitów, przeprojektowanie szatni i łazienki dla personelu z wykorzystaniem powierzchni części pomieszczenia technicznego, zapewnienie ogrzewania szatni, ocieplenie ścian pomiędzy szatnią i zmywalnią a pomieszczeniami nieogrzewanymi),- wymianę stolarki okienno-drzwiowej (wymiana stolarki drzwiowej w całości, wymiana stolarki okiennej: okno zmywalni, dwa okna w pomieszczeniach magazynowych zamiast drzwiczek, okna do wydawania posiłków),- instalacje sanitarne wewnętrzne (prace rozbiórkowe i montażowe instalacji wentylacji, instalacje wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej kuchni i pomieszczeń zaplecza kuchni, instalacja wentylacji w stołówce, zabudowa istniejącej instalacji wodnej i c.o., modernizacja pomieszczenia sanitarnego z wymianą armatury, wykonanie prac instalacyjnych wynikających z projektu technologii kuchni),- instalacje elektryczne (wymiana osprzętu i opraw oświetleniowych z wyłączeniem pomieszczenia stołówki, modernizacja tablic rozdzielczych),- elementy wyposażenia Do pozostawienia i wkomponowania w nowy układ technologiczny:Piec konwekcyjny, zmywarka i chłodziarka. Pozostałe urządzenia i elementy wyposażenia do zaprojektowania przez wykonawcę w projekcie technologii kuchni. Dostawa urządzeń i wyposażenia nie wchodzi w zakres zamówienia, z wyjątkiem elementów wyposażenia oznaczonych jako podstawowe w tabeli „Przykładowe zestawienie wyposażenia technologicznego bloku żywieniowego”, umieszczonej w pkt. 14 PFU.7. Zamawiający informuje, że prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Zaplanowane wyłączenia mediów na czas prowadzenia prac każdorazowo należy uzgadniać z administracją obiektu z preferencją dla terminów w dni wolne od nauki i pracy oraz w okresach świąt i ustawowo wolnych od pracy.8. Zamawiający wymaga, aby przy organizacji robót szczególną uwagę zwrócić na kwestię bezpieczeństwa dzieci i personelu szkoły.9. Dostępność dla osób niepełnosprawnychZ uwagi na przedmiot zamówienia – nie ma zastosowania. 10. Klauzule społeczneZamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:1) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;2) Program Funkcjonalno-Użytkowy – stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ;Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w PFU odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. PFU wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt 26.2.6 lit. a) SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku urzędu gminy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Gostynin przy ul. Bierzewickiej na działce nr ewid. 1302/2 obręb 140401_1.0001 Gostynin.
Dodano: 2024-07-23 - Zmiana sposobu ogrzewania, wykonanie izolacji piwnic oraz robót towarzyszących w budynku mieszkalnym w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 248. Zadanie inwestycyjne OS W08 Szczecin
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja II piętra i trzech klatek schodowych z uwzględnieniem instalacji ppoż. w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 58 przy ul. Mieszka I 7".
Dodano: 2024-07-22 - Budowa parkingu pomiędzy drogą powiatową nr 1515W ul. Pomorska, a drogą wewnętrzną ul. 1 Maja w m. Chylice - Kolonia waz z przebudową zjazdów oraz budową oświetlenia, gm. Jaktorów, powiat grodziski
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pawilonu na potrzeby centrum leczenia niepłodności w WIZK w Warszawie (ZP-80/2024)
Dodano: 2024-07-19 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek w Parku Arkadia”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja obiektu Koszewo, Koszewo 11, 62-560 Skulsk - Zarząd Zlewni w Kole
Dodano: 2024-07-19 - Rewitalizacja terenu cmentarza przykościelnego przy kościele parafialnym w Młodzieszynie.
Dodano: 2024-07-18 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy szkole podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Niemojkach
Dodano: 2024-07-18 - Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów TWR Wrocław
Dodano: 2024-07-18