Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Szpitalna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 5065100 , fax. 25 7591666
- Data zamieszczenia: 2018-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 37
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 25 5065100, fax. 25 7591666
REGON: 71235110000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzileny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Szpitala Powiatowego w Mińsku Mazowieckim – I etap - przebudowa dwóch izolatek oddziału wewnętrznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w n/w zakresie: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji „Modernizacja Szpitala Powiatowego w Mińsku Mazowieckim – I etap - przebudowa dwóch izolatek oddziału wewnętrznego”. 1.2. Zamawiający pod pojęciem robót budowlanych definiuje: wykonanie wszystkich niezbędnych prac w zakresie wszystkich branż określonych w projekcie budowlanym oraz projekcie wykonawczym. 1.3. Zamówienie obejmuje zakres robót budowlanych dla dwóch izolatek oddziału wewnętrznego ”: - rozbiórkę ścian wydzielających istniejącą łazienkę wraz ze skuciem terakoty i glazury, demontażem posadzki PCV; - wydzielenie w systemie zabudowy suchej z płyt g-k z podwójnym poszyciem, śluzy umywalkowo-fartuchowej i nowej łazienki, - naprawa istniejących tynków (uzupełnienie ubytków, wygładzenie); - wykonanie nowych instalacji sanitarnych i elektrycznych zgodnie z opracowaniami branżowymi; - wymiana okien zewnętrznych, montaż drzwi wewnętrznych; - ułożenie wykładzin z PCV z rolki na posadzkach i ścianach, (szczegółowy dobór zgodnie z dokumentacją); - montaż sufitów podwieszanych; - wyposażenie zgodnie z przedmiarem/dokumentacją. UWAGA: Zakres robót nie obejmuje instalacji i montażu klimatyzacji (poz. kosztorysowe Instalacja klimatyzacji oraz związane z nimi urządzenia) 3.1 Szczegółowy zakres robót wskazany jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej ( w tym projektu wykonawczego) nie zwalnia wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w formie: 1) pieniądza, 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowy w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składanej oferty należy dołączyć: 1) oświadczenia i dokumenty wymagane jako składane wraz z ofertą w pkt. 5 – 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2) formularz ofertowy wg załącznika nr 5 do SIWZ 3) Dowód wpłaty wadium. 4) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do Oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a nie złożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3a ustawy PZP. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16