Przetargi.pl
Modernizacja Szpitala Powiatowego – etap III” Modernizacja łazienek na Oddziale Wewnętrznym - w zakresie dostosowania łazienek dla osób niepełnosprawnych w Oddziale Wewnętrznym

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Szpitalna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 5065100 , fax. 25 7591666
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 37
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 5065100, fax. 25 7591666
    REGON: 71235110000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Szpitala Powiatowego – etap III” Modernizacja łazienek na Oddziale Wewnętrznym - w zakresie dostosowania łazienek dla osób niepełnosprawnych w Oddziale Wewnętrznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „ Modernizacja Szpitala Powiatowego – etap III” w zakresie modernizacji łazienek w Oddziale Wewnętrznym. 1) Zakresem robót objęte są pomieszczenia w budynku Oddziału Wewnętrznego na parterze i I piętrze. W pomieszczeniach tych realizowane będą: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, okładziny z płytek naściennych i izolacja pod płytkowa, okładziny z płytek na posadzce wraz z izolacją, roboty malarskie, zabudowa stelarzy z płyt GKI, sufity podwieszane, stolarka drzwiowa, parapety, wyposażenie, roboty sanitarne demontażowe, instalacje wod-kan, instalacje co, instalacje elektryczne, badania, pomiary i sprawdzenie instalacji elektrycznej. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby wykonał wszystkie roboty modernizacyjne niezbędne do spełnienia wymagań w zakresie funkcjonowania pomieszczeń zgodnie z dokumentacją projektową, obmiarem STW i ORB, obowiązującymi przepisami. W zakres wchodzi również: -wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz elektronicznej -zgłoszenie robót budowlanych lub pozyskanie pozwolenia na budowę w myśl obowiązujących przepisów prawa budowlanego (jeżeli dotyczy) Zamawiający dopuszcza wizje lokalne od poniedziałku do piątku w dni pracujące od godz.8.oo do 14.oo,Wykonawca winien uzgodnić termin wizji lokalnej z osobą wskazaną w SIWZ. Wizje lokalne Zamawiający dopuszcza w terminie do 7 dni kalendarzowych od momentu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający wymaga od oferenta sporządzenia i złożenia kosztorysu ofertowego określającego wartość oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 995,00PLN, słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć t zł) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – jeżeli dotyczy. 4) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach