Przetargi.pl
Modernizacja szkoły podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szkoły Podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach inwestycji pn. "Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału społecznego ..."

GMINA OŚWIĘCIM ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 844 95 23 lub 33 844 95 63
  • Data zamieszczenia: 2022-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OŚWIĘCIM
    ul. Zamkowa 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 844 95 23 lub 33 844 95 63
    REGON: 072181876
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja szkoły podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szkoły Podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach inwestycji pn. "Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału społecznego ..."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Zadanie obejmuję:1) Nadbudowę Szkoły Podstawowej w Babicach2) Termomodernizację Szkoły Podstawowej w Babicach wraz z salą gimnastyczną3) Zagospodarowanie terenu a w szczególności:Ad.1) Nadbudowa Szkoły Podstawowej w BabicachZakres obejmuje nadbudowę i przebudowę dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach i adaptację poddasza dla nowej funkcji, wynikającej z potrzeb szkoły, a także adaptację obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Nadbudowa połączona będzie z istniejącą częścią szkoły klatką schodową i platformą dla osób niepełnosprawnych. Na potrzeby nowej funkcji zaprojektowano: komunikację, platformę dla osób niepełnosprawnych, świetlice z zapleczami, salę zajęć specjalistycznych, salę lekcyjną, zaplecze dydaktyczne, pokój nauczycielski, gabinety nauczycieli, pokój pedagoga, pokój socjalny, zespoły sanitarne, pochylnię dla osób niepełnosprawnych. Zakres projektowanych prac obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty przygotowawcze, roboty żelbetowe oraz murowe, w tym: ściany zewnętrzne, ściany wewnętrzne, schody dwubiegowe, żelbetowe, płytowe z podestem pośrednim, Wykonanie dachu dwuspadowego- konstrukcja z wiązarów dachowych drewnianych, pokrycie z blachy trapezowej, opartych na ścianach zewnętrznych podłużnych, podłogę na legarach, na istniejącym stropie, strop nad projektowaną kondygnacją systemowy z płyt GKF podwieszany do wiązarów dachowych. Roboty wykończeniowe: izolacja akustyczna podłogi, izolacja termiczna stropu, izolacja przeciwwodna, izolacja termiczna ścian zewnętrznych, pokrycie dachu, okna zespolone z profili PVC, drzwi drewniane jednoskrzydłowe, ścianki i drzwi z profili aluminiowych, przeszklone, tynki wewnętrzne wapienne, tynki silikonowe, ściany wewnętrzne malowane farbami emulsyjnymi i obłożone płytkami ceramicznymi, posadzki z wykładziny PVC i płytek ceramicznych. Kolorystyka elementów wykończeniowych do uzgodnienia z Zamawiającym.Dla spełnienia warunków do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich, zaprojektowano zewnętrzną pochylnię i platformę wewnętrzną. Konieczne jest również wykonanie oznakowania kondygnacji oraz dróg ewakuacyjnych. Pochylnia zlokalizowana przy głównym wejściu będzie zapewniać dostęp osobom niepełnosprawnym do budynku, natomiast platforma obsługiwać będzie wszystkie kondygnacje. W zakresie jest również wykonanie szybu oraz maszynowni. Na klatce schodowej konieczne jest wykonanie klapy oddymiającej wraz z centralą. Wymagana czynna powierzchnia oddymiania min. 1,62 m2.Projektowane prace instalacyjne dot. instalacji sanitarnej (wod.-kan., c.o.), elektrycznej i wentylacji grawitacyjnej (w zespołach sanitarnych wspomagana mechanicznie).Dane techniczne platformy dla niepełnosprawnych: napęd hydrauliczny, udźwig ok 300 kg, ilość przystanków - 3. Pochylnia dla niepełnosprawnych: ściany żelbetowe zbrojone, nawierzchnia pochylni z kostki betonoweAd.2) Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Babicach wraz z salą gimnastycznąZakres obejmuje wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych i stropodachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach oraz sali gimnastycznej i przewiązki wraz malowaniem elewacji. Ocieplenie zostanie wykonane z zastosowaniem płyt styropianowych oraz na fragmencie, tj. w północnej części sali gimnastycznej - wełną mineralnąŚciany i sufit w podcieniu wejścia głównego zostaną ocieplone styropianem o podwyższonej izolacyjności cieplnej gr. 5 cm. Cokół na wszystkich elewacjach należy ocieplić warstwą płyt XPS na głębokość ok.30 cm poniżej poziomu przyległego terenu, w związku z tym konieczne jest rozebranie i odtworzenie opaski wokół budynku. Na cokole północnej ściany sali gimnastycznej zastosowana zostanie wełna mineralna skalna. Na cokole budynku oraz w dolnej części ścian do wysokości 3 m, zabezpieczona zostanie warstwa izolacji cieplnej co najmniej 2 warstwami siatki zbrojącej. Jako warstwę wykończeniową ocieplanych ścian zastosowany zostanie tynk silikatowo-silikonowy, który charakteryzuje się bardzo wysoką paroprzepuszczalnością przy jednoczesnym zachowaniu niskiej nasiąkliwości i wysokiej odporności na zabrudzenia. Wyprawa elewacyjna zostanie wykonana w fakturze "baranek". Na ścianach fundamentowych powyżej poziomu terenu wykonany zostanie tynk mozaikowy. Rozebrane i wymienione zostaną wszystkie parapety oraz obróbki blacharskie oraz rynny. Nowe obróbki blacharskie wykonane będą z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej farbami poliestrowymi. Parapety ostaną wykonane z blachy aluminiowej powlekanej farbami poliestrowymi. W loggiach, na szerokości 30 cm odtworzone zostaną warstwy posadzkowe w miejscach wymienianej obróbki blacharskiej (z izolacji z papy asfaltowej termozgrzewalnej, na której wykonana zostanie wylewka cementowa, pomalowana farbą do betonu). W ramach zadania planowane jest również naprawienie cokołów oraz pęknięć budynku (przed przystąpieniem do wykonania ocieplenia), a także wymianę zadaszenia wejścia do pomieszczeń magazynowych - zastosowane zostanie zadaszenia płaskie, na odciągach z rynienką odpływową, o konstrukcji z aluminium malowanego proszkowo. Poprawiony zostanie także stan techniczny istniejących barierek, krat okiennych, uchwytów na flagi, kominów ponad dachem - wszystkie te elementy zostaną ponownie pomalowane. Istniejące rury instalacji wewnętrznej gazowej przebiegające na elewacjach zostaną wymienione na nowe a następnie pomalowane. Planowane jest naprawienie barierki schodów zewnętrznych do sali gimnastycznej poprzez uzupełnienie prętów pionowych, wymianę dolnego płaskownika i zabezpieczenie wszystkich elementów preparatami antykorozyjnymi lub jej wymiana. Wszystkie kratki wentylacyjne należy wymienić na nowe.Ocieplenie stropodachu sali gimnastycznej i przewiązki styropapą gr. 17 cm, ocieplenie stropodachu szkoły gr. 15 cm oraz ocieplenie stropu piwnicy styropianem fasadowym gr. 15 cm. w zakresie jest również demontaż i wykonanie instalacji odgromowej. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną wraz z wykonaniem obróbek blacharskich i obróbek wokół kominów. Ad.3) Zagospodarowanie terenuZakres prac obejmuje demontaż istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych oraz wykonanie robót ziemnych podbudowy i nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm na placu szkolnym od strony zachodniej.2. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu (Decyzja pozwolenia na budowę nr 226/15 znak WAB.6740.1.26.2015 z dn.29 kwietnia 2015 r.)3. Szczegółowy zakres robót obejmują dokumentacje projektowe, specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót, które należy traktować łącznie.4. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy, który winien uwzględniać wszystkie wymagane opłaty i koszty niezbędne do zrealizowania inwestycji.5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 6 do SWZ – Istotne postanowienia umowy.6. Uwagi dodatkowe - wymogi dla Wykonawcy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówieniaa) Inwestycja realizowana z dofinasowaniem Projektu w ramach Osi Priorytetowej 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 - Umowa nr RPMP.11.02.00-12-0736/17-00-XVII/21/FE/21b) Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu (Decyzja pozwolenia na budowę nr 226/15 znak WAB.6740.1.26.2015 z dn.29 kwietnia 2015 r.)c) W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest to zapewnienia ciągłości pracy Szkoły Podstawowej oraz stosować wytyczne Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1604).d) Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy harmonogram robót realizacji zadania zawierający podział na lata, zakres i wartość robót(zgodny z załącznikiem nr 1 do oferty) oraz terminy realizacji. Harmonogram robót musi uwzględniać wykonanie prac w 2021 roku o wartości około 1 383 037 zł brutto i wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.e) Zamawiający będzie rozliczał Wykonawcę za wykonane roboty następująco: - roboty budowlane w roku 2021r. muszą zostać wykonane i rozliczone przez Wykonawcę zgodnie z harmonogramem na kwotę - 1 383 037 zł brutto do dnia 17.12.2021 r. na podstawie protokołów częściowych wykonanych robót. Zamawiający zastrzega prawo zmiany tej wartości do + 2 %. - rozliczenie pozostałych robót oraz rozliczenie całości przedmiotu umowy w 2022r. (jeżeli dotyczy)f) Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe - w miesięcznych okresach rozliczeniowych. Zamawiający dopuszcza możliwość częściowego fakturowania robót do wysokości 90% wartości przedmiotu zamówienia na podstawie protokołów częściowych wykonania robót, potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru. Faktura końcowa wystawiona na podstawie bezusterkowego protokołu końcowego oraz uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie - min. 10 % wynagrodzenia.g) Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie.7. Zamawiający wymaga minimalny okres gwarancji i rękojmi 60 m-cy, a maksymalny 72 m-ce.8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych:1) Użyte w niniejszej SWZ oraz dokumentacji projektowo-przedmiarowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: "LUB RÓWNOWAZNE"/ maja one na celu tylko i wyłączenie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacyjni gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dokładnych określeń. 2) Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów i urządzeń ... pkt 4 SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach