Przetargi.pl
Modernizacja szkolnej infrastruktury sportowej przy ul. Kombatantów w Barlinku. Etap II

Gmina Barlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 74320 Barlinek, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7462450 w. 16 , fax. 957 461 704
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barlinek
    ul. Niepodległości 20
    74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7462450 w. 16, fax. 957 461 704
    REGON: 52837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.barlinek.sisco.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja szkolnej infrastruktury sportowej przy ul. Kombatantów w Barlinku. Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie drugiego etapu modernizacji szkolnej infrastruktury sportowej przy ul. Kombatantów, to jest m.in.: 1) wymianę nawierzchni boiska do piłki ręcznej wraz z wykonaniem drenażu odwadniającego i podbudowy; 2) wykonanie renowacji boisk do koszykówki; 3) wykonanie renowacji skoczni; 4) wykonanie renowacji trybun. Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje również m.in.: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 3) zabezpieczenie robót; 4) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej; 5) wykonanie badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych; 6) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 7) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy; 8) zagospodarowanie we własnym zakresie lub utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót odpadów i ziemi. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlany – Załącznik nr 8 do SIWZ; 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający przy określaniu przedmiotu zamówienia dokonał następujących uszczegółowień w stosunku do dokumentacji projektowej: 1) modernizacja boiska do piłki ręcznej w zakresie wskazanym w pkt. 1.4.2 Projektu budowlanego (Załącznik nr 8 do SIWZ) z następującymi zmianami: a) kolor boiska – zielony, b) należy przeprowadzić konserwację istniejących bramek do piłki ręcznej (oczyszczenie z korozji i starych warstw farby, odtłuszczenie, malowanie farbą podkładową i powierzchniową), 2) modernizacja boisk do koszykówki w zakresie wskazanym w pkt. 1.4.4 Projektu budowlanego (Załącznik nr 8 do SIWZ) z następującymi zmianami: a) kolor boisk – zielony, b) należy przeprowadzić konserwację istniejących słupów podtrzymujących tablice (oczyszczenie z korozji i starych warstw farby, odtłuszczenie, malowanie farbą podkładową i nawierzchniową), c) należy zakupić cztery tablice (materiał „pleksa”) i cztery kosze z siatkami metalowymi, 3) modernizacja skoczni w zakresie wskazanym w pkt. 1.4.6 Projektu budowlanego (Załącznik nr 8 do SIWZ) z następującymi zmianami: a) kolor nawierzchni – zielony, b) należy wykonać nową piaskownicę o wymiarach 3x8m w świetle obrzeży, c) piaskownicę należy wypełnić piaskiem na głębokość nie mniejszą niż 30 cm, d) należy zakupić i zamontować belkę do odbicia z żywic epoksydowych, wodoodporną o wymiarach zewnętrznych 1210x340x100mm mocowaną w skrzynce stalowej ocynkowanej o wymiarach wewnętrznych 1210x340x100mm, e) belkę należy zamontować w odległości ok. 100cm od obrzeża piaskownicy, f) należy przedłużyć wybieg zgodnie z rysunkiem wykonawczym stanowiącym nr Z-15/2, g) należy wymalować linie rozbiegu o szerokości 8cm farbą poliuretanową w kolorze białym metodą natryskową, 4) modernizacja trybun w zakresie wskazanym w pkt 1.4.6 Projektu budowlanego (Załącznik nr 8 do SIWZ), 5) wykonanie regeneracji rzutni do rzutu kulą poprzez: a) usunięcie nawierzchni ceglanej i zastąpienie jej trawą z rolki, b) zakup i montaż nowego progu epoksydowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ ze wskazaniem: a) ceny ofertowej brutto obliczonej w sposób określony w rozdziale XVII; b) terminu realizacji przedmiotu umowy (nie później niż 30 września 2018 r.); c) oferowanej długości gwarancji (nie mniej niż 36 i nie więcej niż 60 miesięcy). 2) oświadczenia wymienione w rozdziale XIII. pkt 1. 1)-4) SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) wykaz podwykonawców (Załącznik nr 6 do SIWZ); 4) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy; 5) potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem IX punkt 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach