Przetargi.pl
Modernizacja szkółki leśnej Bielawy pod kątem przystosowania do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym. Dostawa maszyny wielooperacyjnej i agregatu prądotwórczego.

Nadleśnictwo Dobrzejewice ogłasza przetarg

  • Adres: 87-123 Dobrzejewice, Zawały 101
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6742500 , fax. 056 6742501
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dobrzejewice
    Zawały 101 101
    87-123 Dobrzejewice, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6742500, fax. 056 6742501
    REGON: 87053000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobrzejewice.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja szkółki leśnej Bielawy pod kątem przystosowania do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym. Dostawa maszyny wielooperacyjnej i agregatu prądotwórczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie składa się z dwóch części, na które mogą być składane oferty - na każdą oddzielnie lub na wszystkie razem. Część I - Dostawa maszyny wielooperacyjnej Maszyna wielooperacyjna z podnośnikiem widłowym do przenoszenia kaset z wyposażeniem: - widły paletowe, - łyżka do materiałów sypkich. Wymagania techniczno - eksploatacyjne. 1) wysokość maszyny max. 2400 mm, 2) szerokość maszyny max. 1350 mm, 3) wysokość zwału (wysokość dolnej krawędzi łopaty przy wyładunku) min 2000 mm., 4) ciężar wywracający z widłami do palet /maszyna prosta min. 1400 kg 5) hydrauliczny system szybkiej wymiany osprzętu, - pozwalający na wymianę osprzętu (widły paletowe/łyżka) bez konieczności wysiadania operatora, 6) prześwit min 250 mm 7) napęd hydrauliczny na cztery koła, 8) przegubowa, 9) pneumatyczne koła 31x15.5-15 osadzone na obręczach ( felgach) o rozmiarze 15 cali, 10) wewnętrzny promień skrętu max 1200 mm. 11) oś planetarna 12) moc silnika powyżej 35 kW 13) oświetlenie robocze przednie i tylne 14) stanowisko operatora uchylne na bok 15) widły do palet długości 1200 mm 16) łyżka do materiałów sypkich o pojemności min. 0,7 m3 i szerokości max 1500 mm, Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) maszyna wielooperacyjna musi posiadać oznakowanie CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 2) wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesięcy, 3) wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt do siedziby leśnictwa Bielawy na adres: ul. Leśny Trakt 5, 87-100 Toruń, 4) wykonawca przeszkoli wybranych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia. Część II - Dostawa agregatu prądotwórczego Dostawa, montaż i uruchomienie (rozruch) agregatu prądotwórczego o mocy 20-25 kW ,trzyfazowy wraz z tablicą rozdzielczą wyposażony w automatyczny wyłącznik w przypadku przeciążenia wraz z modułem automatycznego uruchamiania agregatu po zaniku napięcia. Agregat zamontowany na ramie z amortyzatorami w obudowie zewnętrznej odpornej na działanie czynników zewnętrznych ( atmosferycznych ). Agregat służyć będzie, jako zasilanie awaryjne urządzeń sterowniczych, kontroli klimatu oraz deszczujących w namiotach foliowych i na polach zraszania, przystosowany do pracy w warunkach zewnętrznych, przeznaczony do wbudowania jako element stałej instalacji elektrycznej szkółki. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykorzystane materiały i urządzenia musza posiadać oznakowanie CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi dla produkcji tego urządzenia, 2) wymagany okres gwarancji: minimum 60 miesięcy dla pracy awaryjnej z limitem do 1000 godzin, 3) wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt do siedziby leśnictwa Bielawy na adres: ul. Leśny Trakt 5, 87-100 Toruń, 4) wykonawca przeszkoli wybranych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 420000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 2 000,00 złotych (słownie : dwa tysiące złotych). Na poszczególne części: Część zamówienia nr 1 - wadium w kwocie 2 000,00 złotych Część zamówienia nr 2 - wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i w tym względzie są uprawnieni do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173 poz. 1807, z późniejszymi zmianami), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : a. każdy z osobna - posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienionew warunki wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona, z zastrzeżeniem przepisów art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum). 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Każdy z partnerów do oferty dołącza oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VI pkt. 1.1), 1.2), 1.3), 1.4) niniejszej specyfikacji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzejewice.torun.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach