Przetargi.pl
Modernizacja szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej na obszarze powiatu kaliskiego

Powiat Kaliski ogłasza przetarg

  • Adres: 62800 Kalisz, Plac Św. Józefa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kaliski
    Plac Św. Józefa 5
    62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej na obszarze powiatu kaliskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej na obszarze powiatu kaliskiego na podstawie zatwierdzonego projektu technicznego szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej dla terenu powiatu kaliskiego, w zakresie obejmującym: 1) stabilizację nowych punktów wysokościowych znakami ściennymi lub naziemnymi, 2) zawiadomienie o umieszczeniu lub przyjęciu istniejącego znaku pod ochronę (dla wszystkich nowych jak i adaptowanych punktów), 3) określenie współrzędnych płaskich (x, y) wszystkich punktów projektowanej szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej (nowych i adaptowanych). Zamówienie należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania prac geodezyjnych i kartograficznych związanych z modernizacją szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej na obszarze powiatu kaliskiego, określonymi w Rozdziale 4 SIWZ. 2. Dane o przedmiocie zamówienia: 1) powierzchnia ewidencyjna opracowania: 115 958 ha, 2) ilość jednostek ewidencyjnych: 13, 3) ilość obrębów ewidencyjnych: 244, 4) ilość punktów adaptowanych: 538, 5) ilość nowych punktów do stabilizacji: a) ściennych: 666, b) ziemnych: 275. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które będą wykonywały bezpośrednie czynności w realizacji pracy geodezyjnej (stabilizacja znaków geodezyjnych, pomiar). 2) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osoby posiadającej uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, która będzie kierowała pracami i sprawowała bezpośredni nadzór nad ich wykonaniem. 3) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności. 4) Wykonawca, najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności określone w ppkt 1, zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy wraz z wykazaniem, miedzy innymi, imion i nazwisk pracowników, wymiaru etatu i zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę zanonimizowanych, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników), imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 6) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu i dokonania ich oceny, b) w przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7) W przypadku niezłożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 4-5, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 2 ust. 1 Rozdziału 3 SIWZ. 4. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 71355000-1, 71356000-8. 5. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 SIWZ), 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów o których mowa w ust. X pkt 1 ppkt 2 SIWZ, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj czynności, do których upoważniony jest pełnomocnik, tj. np. podpisania oferty, składania oświadczeń woli i wiedzy, potwierdzania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, parafowania dokumentów, podpisania umowy, itp., 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy przypadku o którym mowa w ust. XV pkt 1 ppkt 8 SIWZ). Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj czynności, do których uprawnia (patrz pkt. 2), 4. W szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (dotyczy przypadku o którym mowa w ust. XV pkt 1 ppkt 9 SIWZ). 5.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach