Przetargi.pl
Modernizacja szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy dla miasta Zabrza

Gmina Zabrze - Prezydent Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3733537, 2710011 , fax. (032) 3733427, 2710818
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta
    ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. (032) 3733537, 2710011, fax. (032) 3733427, 2710818
    REGON: 00051595100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy dla miasta Zabrza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy dla miasta Zabrza w zakresie: - wykonania inwentaryzacji istniejącej szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy, - opracowania projektu szczegółowej osnowy poziomej II i III, - stabilizacji punktów, pomiaru i opracowania dokumentacji, - importu danych osnowy do programu Geo-Osnowa. Szacowana ilość istniejących punktów osnowy poziomej, wg posiadanej bazy danych: - II klasa - 124 punkty - III klasa - 841 punktów, oraz 779 półpoligonów Projektowana ilość punktów osnowy poziomej - ok. 1150 punktów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713541005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków : 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A) wykaz nie mniej niż 2 wykonanych usług o łącznej wartości minimum 500 000 PLN brutto (każda o wartości minimum 250 000 PLN brutto) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym: - 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (praca związana z założeniem lub modernizacją szczegółowej osnowy poziomej) i zakresem (na obszarze co najmniej 40 km?), usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, - 1 zamówienie na terenach objętych szkodami górniczymi, odpowiadające swoim rodzajem (praca związana z założeniem lub modernizacją szczegółowej osnowy poziomej) i zakresem (na obszarze co najmniej 40 km?), usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, obszaru opracowania, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty , potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; B) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i oprogramowania, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, obejmujący nie mniej niż 4 dwuczęstotliwościowe odbiorniki GPS, nie mniej niż 2 urządzenia do elektronicznego pomiaru kierunków i długości gwarantujących uzyskanie wymaganych dokładności oraz oprogramowanie umożliwiające wyrównanie osnowy ze ścisłą analizą dokładności, z wykazem poprawek do obserwacji i miar wyrównanych oraz lokalną i globalną ocenę niezawodności sieci; C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i oprogramowania, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał narzędzia, urządzenia i oprogramowanie, którymi będzie dysponował; D) wykaz osób , jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1, oraz co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 3, zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne; E) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeśli w wykazie o którym mowa w pkt D) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; F) dokumenty, stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia takie jak: - uprawnienia w zakresie 1 ( tj. geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne ), - uprawnienia w zakresie 3 ( tj. geodezyjne pomiary podstawowe ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zabrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach