Przetargi.pl
MODERNIZACJA SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY III KLASY MIASTA BIAŁYSTOK WEDŁUG TECHNOLOGII OSNÓW ODTWARZALNYCH

Skarb Państwa reprezentowany przez Prezydenta Miasta Białegostoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 869 60 02 , fax. 0-85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa reprezentowany przez Prezydenta Miasta Białegostoku
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 869 60 02, fax. 0-85 869 62 65
    REGON: 05065864000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY III KLASY MIASTA BIAŁYSTOK WEDŁUG TECHNOLOGII OSNÓW ODTWARZALNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szczegółowej osnowy III klasy na terenie miasta Białegostoku polegająca na: a) opracowaniu projektu dogęszczenia punktów osnowy (ziemnych i ściennych) b) założeniu, pomiarze osnowy wraz z niwelacją i konserwacją
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5000,00 zł /pięć tysięcy złotych/
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przynajmniej jedną pracę w zakresie zakładania, inwentaryzacji osnów bądź modernizacji ewidencji gruntów oraz posiadają dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych prac b) dysponują lub będą dysponować min. 3 osobami , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia geodezyjne z zakresu 1., 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres prac dokonywana będzie sukcesywnie po realizacji każdorazowego zlecenia w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: (przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ( wg załącznika nr 2 do SIWZ), 3) wykaz zrealizowanych prac w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla potwierdzenia warunku określonego w rozdz. VI pkt 1 ppkt 2a) SIWZ z podaniem rodzaju wykonanych zamówień, dat wykonania i odbiorców, potwierdzonych dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień geodezyjnych z zakresu 1, niezbędnych do prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt. 2, ppkt. 1, 2) warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno-finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone pkt. 2, ppkt. 3, 4, 5 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 2 ppkt. 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 4. Zamawiający, na podst. art. 26 ust. 3 ustawy, wezwie Wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt.2 lub pełnomocnictw, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach