Przetargi.pl
Modernizacja szatni męskiej i damskiej w budynku Pływalni Kameralnej w Białymstoku przy ul. Mazowieckiej 39C

Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 15-465 Białystok, ul. Włókiennicza 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 665 28 78 , fax. 85 665 28 71
  • Data zamieszczenia: 2016-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Włókiennicza 4 4
    15-465 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 665 28 78, fax. 85 665 28 71
    REGON: 20074317200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejskoaktywni.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja szatni męskiej i damskiej w budynku Pływalni Kameralnej w Białymstoku przy ul. Mazowieckiej 39C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szatni męskiej i damskiej w budynku Pływalni Kameralnej w Białymstoku przy ul. Mazowieckiej 39C. 2. Zakres zamówienia obejmuje remont strefy wejściowej, holu, szatni damskiej i męskiej z przynależnymi pomieszczeniami socjalnymi wraz z sanitariatami w budynku Pływalni Kameralnej w Białymstoku przy ul. Mazowieckiej 39C, tj. m.in.: 1) roboty budowlane rozbiórkowe; 2) wykonanie robót ogólnobudowlanych; 3) dostawa i montaż wyposażenia wewnętrznego; 4) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; 6) wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej; 7) montaż instalacji elektrycznej; 8) montaż instalacji okablowania strukturalnego; 9) montaż instalacji CCTV, SSWiN, RTV; 10) montaż instalacji elektronicznego systemu obsługi klienta zgodnie z projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, postanowieniami zawartymi w treści umowy. 3. Zamawiający dostarczy Wykonawcy projektowane suszarki wraz z prowadnicami - zasilane, moc 1,8 kW /oznaczone nr 8 na rys. rzut zagospodarowania technologicznego/. Dostarczone suszarki należy zamontować w miejscu wskazanym w projekcie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały. 6. Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany w szczególności do: 1) wykonania robót zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, ofertą, dokumentacją techniczną, warunkami niniejszej umowy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i normami technicznymi oraz sztuką budowlaną; 2) delegowania do prac objętych umową osoby posiadające niezbędne uprawnienia i kwalifikacje; 3) zabezpieczenia, oznakowania terenu robót oraz dbałości o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia placu budowy; 4) stosowania materiałów i wyrobów budowlanych zgodnych z wymogami określonymi w dokumentacji projektowej, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; zastosowane materiały i urządzenia powinny być najwyższej jakości, o udokumentowanym pochodzeniu, dopuszczone do obrotu (Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności na wbudowane materiały, sprzęt i urządzenia przed montażem); 5) przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów bhp, ppoż, przepisami ochrony środowiska naturalnego; 6) zapewnienia przy robotach odpowiedniego nadzoru technicznego oraz pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania robót; 7) współpracy w niezbędnym zakresie z osobami sprawującymi nadzór autorski; 8) naprawy uszkodzeń lub odtworzenia obiektów lub infrastruktury w przypadku ich uszkodzenia w okresie realizacji umowy, w tym naprawy uszkodzeń i wykonania wszelkich prac odtworzeniowych na terenach przyległych; 9) dokonania na czas budowy koniecznych wygrodzeń i zabezpieczeń, ponieważ prace budowlane prowadzone będą w pomieszczeniach, w których zastosowano specjalistyczne materiały i technologie basenowe oraz podlegają one surowym rygorom sanitarno-epidemiologicznym. Od strefy budowy oddzielona musi być przestrzeń niecki basenowej. Wydzielona musi być strefa komunikacji z budowy prowadząca na zewnątrz przez hol i wejście główne. Specjalistyczna wykładzina na tej drodze musi być skutecznie zabezpieczona przed zniszczeniem, a nawet jakimkolwiek zarysowaniem, 10) sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanych prac na własny koszt - w 1 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf. lub dwg; 11) przeprowadzenia niezbędnych badań laboratoryjnych w pełnym zakresie; 12) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; 13) natychmiastowego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach i trudnościach mających wpływ na terminową i bezusterkową realizację przedmiotu umowy oraz przedstawienia propozycji ich rozwiązania; 14) przedkładania do akceptacji Zamawiającego kolorów, struktur, itp. elementów wykończeniowych; 15) zagospodarowania wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 16) przekazania w chwili zgłoszenia zakończenia robót budowlanych Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego kompletu dokumentacji powykonawczej /wraz z wymaganymi świadectwami dopuszczenia, certyfikatami, atestami, DTR, protokołami prób itp./ odbieranych prac i robót z naniesionymi wszystkimi zmianami w stosunku do pierwotnej dokumentacji, z podziałem na branże i spisem treści każdego tomu. Wykonawca przygotuje, jako element dokumentacji powykonawczej /Zbiorcze zestawienie wymaganych w okresie gwarancji- przeglądów, serwisów zastosowanych urządzeń/ z szczegółowym określeniem zakresu poszczególnych przeglądów i koniecznych terminów ich wykonania. 7. Wykonawca będzie miał obowiązek dopuszczenia na teren budowy do wykonywania robót budowlanych innych Wykonawców wskazanych przez Zamawiającego. Odpowiedzialność za koordynowanie prac ponosił będzie Wykonawca. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz innym upoważnionym przez Zamawiającego podmiotom. 9. Wykonawca ponosił będzie koszty zużytego podczas wykonywania robót prądu. Rozliczenie za zużycie prądu przez Wykonawcę nastąpi za pomocą założonego przez niego podlicznika prądu. 10. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 11. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zastępcą kierownika ds. Pływalni Kameralnej - Panem Andrzejem Kowalskim, tel. nr (85) 742 17 08
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000,00 PLN. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 2 ppkt 2 - 5 winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 66 1240 1154 1111 0010 4861 9083, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Modernizacja szatni na Pływalni Kameralnej. Jeśli w imieniu Wykonawcy wpłaty wadium dokonuje inny podmiot z tytułu przelewu musi jednoznacznie wynikać w czyim imieniu zostało ono wpłacone. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w sekretariacie Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, ul. Włókiennicza 4 (oryginał) do upływu terminu składania ofert /data i godzina wskazana w Sekcji IV.4.4)/, a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które do upływu oznaczonego terminu składania ofert /data i godzina wskazana w Sekcji IV.4.4)/ znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejskoaktywni.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach